On tällä palstalla yhtään mammaa jonka exä EI ole ollut narsisti?
Tai rohkeneeko joku jopa myöntää että riitoihin, ja lopulta eroon exän kanssa myös sinä itse olet ollut osasyyllinen?
Kommentit (6)
Ei ole. Kaikki on aina miehen syytä .exäni ovat olleet narsisti, sekopää narsisti , ahdistava narsisti ja pelkkä narsissi
Yksi eksäni oli ihan psykologin toimesta diagnosoitu narsisti, kerskaili asialla ja esitteli lääkärintodistustaan aina kaikille vieraille, koska ajatteli olevansa niiiin paljon muita korkeammalla tajunnan tasolla oleva ihmisolio. Joten ei, en pääse apn haluamaan kategoriaan.
AP suoltaa provokaatio taas. Onko narsistinen romahdus tulossa?
Mun existä yksikään ei ole ollut narsisti. Eikä erotilanteissa yhtä lukuunottamatta ole suurempia riitoja ollut. Ensimmäinen poikaystäväni oli venäläinen ja meillä suhde kaatui ensisijaisesti kulttuurieroihin. Mua ahdisti hänen naisihanne ja se millaiseksi yritti mua muuttaa, joten lähdin. Seuraava oli amerikkalainen. Se suhde kaatui välimatkaan kun kummallakaan ei ollut varaa matkustaa mihinkään. Ei ollut järkeä olla suhteessa jossa ei tiedä tullaanko koskaan edes näkemään kasvotusten. Seuraava oli suomalainen joka ei halunut vakinaista parisuhdetta vaan pitää juttu säätönä. Viimeisin oli kaikin tavoin hyvä mies, mutta hän ei halunnut perhettä ja mulle taas perhe on tärkein asia maailmassa. Hänen kanssaan olemme edelleen ystäviä.
Mun ex ei ollut narsisti. Tavallinen vähän tunnekylmä mutta kunnollinen mies.
Hän ei vaan osannut rakastaa eikä arvostaa siten kun tarvitsin. Eron jälkeen selvisi myös pettäminen
Minä, koska minulla ei ole eksiä.