Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kännimokia mun tueksi. En kestä.

Vierailija
06.07.2016 |

Olen tapaillut ihanaa miestä n. vuoden verran, ja kertakaan ei ole oltu alkoholin vaikutuksen alaisena. Mies sanoi heti aluksi, että hän vihaa juopuneita naisia. Edellisissä suhteissa mulla oli aina hauskaa pienissä pöhnissä miehen kanssa, ja kukaan ei tuominnut. Olen aina ajatellut, että pikkusievissä tutustutaan vasta ihan oikeasti, ja seksikin olisi estotonta. Nyt viime lauantaina mies sanoikin yllättäen, että on tulossa ja tuo muutamat kaljat. Sanoin, että haen jotain lähialkosta, koska en pidä kaljasta. No miestä odotellessa korkkasin 0.35 Kossun ja ajattelin ottaa vähän ruuanlaiton ohessa pohjia. Minua jännitti ihan hirveästi ja ajttelin vain tulevaa iltaa. Mies sitten tuli ja kysyi, että en kai vaan käynyt vielä alkossa, koska hän toi minulle lahjaksi saadun pienen vodkapullon drinkkejä varten. En tohtinut myöntää, että olin, ja juonutkin 2/3 osaa huomaamattani. Kielsin siis alkossa käynnin. No kaikkihan tietää kuinka siinä kävi. Kiskoin pienen vodkapullon tyyliin raakana alas, ja jalat meni. Mies oli kuulemma odotellut pari tuntia että selviän, ja haukui sitten minut halvaksi ja alkoholistiksi. Hänen mielestä olin alinta juoppojen kastia, kun olin juonut pullon lähes kerralla, ja humaltunut niin pahasti. Hän ei siis vieläkään tiennyt että join melkoiset pohjat, koska minua jännitti ilta. Nyt olen sitten itkenyt sängyssä lauantaista asti, ja mies ei halua enään nähdä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiskoin pienen vodkapullon tyyliin raakana alas." Hirveä happo olet.

Vierailija
42/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempien käytöksessä oli hämäriä kohtia. Ensinnäkin ap: miten niin vasta humalassa tutustutaan "oikeasti"? Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Tuo että sinua jännitti ilta on kai ihan ymmärrettävää, mutta on hieman outoa, että tarvitset viinaa siihen että pystyt olla miehen seurassa rennosti. Toiseksi, mies ehdotti kaljaa eli mietoa alkoholia. Siitä ei ihan heti tule mieleen kunnon kännejä, mutta sinä ostat raakaa viinaa? Ja miksi et kehdannut sanoa, että olit käynyt sitä jo ostamassa ja juomassa? Ihan oikeasti kuulostaa alkoholiongelmaisen puheelta. Tuo, että tarvitsee viinaa tutustuakseen johonkin ja että kokee tarvetta kieltää/vähätellä juotua määrää. Jos olitte kerran yhdessä sopineet että alkoholi kuuluu iltaan, miksi et olisi voinut ottaa miehen vodkan kanssa rauhallisesti ja sanoa että ehdit jo aloitella ennen häntä?

Myös mies kuulostaa ihme idiootilta. Ensinnäkin tuo on ristiriitaista, että sanoo vihaavansa juopuneita naisia mutta tuo silti naiselle VODKAA. Miksi sitä juodaan, jos ei juopumistarkoituksessa? Viinin ymmärtää jo maun takia, mutta viinaa ei. Toiseksi, kuka on noin tökerö että suuttuu toisen huonosta juomapäästä? Luulen, että AP on joko jättänyt jotain omasta käytöksestään kertomatta tai sitten mies on kusipää. Ehkä molemmat. Mies vaihtoon ja AP korkki kiinni.

Ap mainitsi jossain kohtaa, että mies olisi halunnut tehdä drinkkejä tuosta tuomastaan vodkasta, eikä niin, että ap vetää sen raakana alas. Eli, mies olisi nähtävästi halunnut viettää iltaa nautiskellen oluista ja drinksuista ja ties mitä muuta kivaa ;) , mutta ap päätti toisin....

Vähän luulen, että mies on alkoholistivanhempien tai vaan alkoholistiäidin kasvattama, koska ei siedä erityisesti ( kait ) kännisiä örveltäviä naisia. Ymmärrettävää.  Tulee inhoreaktio ja ylireagointia. Itsellänikin on sama ongelma, että en voi sietää räkä poskella olevia miehiä, koska isäni oli alkoholisti ja eipä kovin hyviä muistoja ole. Jopa pelkään humalassa olevia miehiä jonkun verran, kun ei koskaan tiedä miten uhkaaviksi käyvät, kuten isäni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl alkuunkaan usko tätä tarinaa

Vierailija
44/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies tuo sinulle alkoolia, jos siitä ei saa humaltua? Olisi tuonut sitten limukkaa. Kontrollifriikki, hyvä että pääsit hänestä

Vierailija
45/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo tuovansa pari kaljaa ja sinä ostat kossua itsellesi :'D säälittävää. Mites olis vaikka viinipullo? Siideri? Lonkero? Vai onko kossu ainoa alkoholipitoinen mitä juot? Kuulostaa ongelmalta.

Vierailija
46/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin tuo on ristiriitaista, että sanoo vihaavansa juopuneita naisia mutta tuo silti naiselle VODKAA.

Tro-lo-loo... ei kukaan mies tuo naiselleen kirkasta viinaa.

Vierailija
47/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole epäkiihottavampaa kuin känninen nainen. Ymmärrän hyvin.

Vierailija
48/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävän tuntuinen mies. Miksi te naiset aina ihastutte noihin nipottaviin idareihin? Parempiakin kun olisi tarjolla.

Totta. Lähipubista löytyy viinaan menevää paskahousua ja ovat aivan loistavia isäehdokkaita!

Vierailija
49/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua nyt vuoden jälkeen vielä jännitti? Se juominenko?

Aika outo valinta toi kossu, jos et tavallisesti käytä alkoholia. Ihmettelen kyllä miestäkin, jos tosta noin kimpaantuu. Jos siis tavallisesti ei alkoholi ole ollut sulle ongelma noinkin pitkään aikaan kuin vuosi. Ja vielä tuo vodkaa omasta mielestään "tottumatomalle" alkoholin käyttäjälle. Itse kyllä tissuttelen varsinkin näin kesälomalla jopa pikkuisen liikaakin omasta mielestäni, mutta kyllä raaka vodka veisi minultakin jo parista kolmesta drinkistä jalat alta.

Jos nyt vertaistukea kaipaat, niin just luin jutun jommasta kummasta iltapulusta, kun bajamajojen tyhjentäjä oli löytänyt sieltä vessasta naisen housut kintuissa, oli sammunut siihen pöntölle. Sattuu sitä siis muillekin ja vielä julkisesti.

Vierailija
50/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:lla oli 0,35l pullo viinaa ja joi siitä 2/3 ennen miehen tuloa, eli vajaat 6 ravintola-annosta. Mutta minkä kokoisen pullon se mies toi?

Vierailija
51/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin tuo on ristiriitaista, että sanoo vihaavansa juopuneita naisia mutta tuo silti naiselle VODKAA.

Tro-lo-loo... ei kukaan mies tuo naiselleen kirkasta viinaa.

Miksi miehet ei voisi tuoda naiselle vodkaa? Minä olen nainen enkä juo muuta kuin kirkkaita, joskus saatan juoda lonkeron mutta ikinä en juo viiniä, kaljaa tai siideriä.

Vierailija
52/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä löytyy myös aika nolo kertomus. Olin just vasta alkanu tapailemaan uuden miehen kanssa ja päätettiin lähteä porukalla viettämään iltaa baariin. Ennen iltaa kuitenkin polttelin kaverin kanssa pilveä ja sitten kun illalla join alkoholia niin sammuin miehen kaverin kämpälle jo ennen baariin lähtöä. Mies joutu sitten itekin jättämään baarin väliin viedäkseen mut taksilla omaan kotiinsa nukkumaan, kun ei ollut mun luona vielä käynykään. Joutu jopa kantamaan mut kun en pystyny ite kävelemään ollenkaan. Kuulemma olin jotain väitellykin sen kanssa rappukäytävässä, ite en muista mitään. Aamulla ihmettelin että miks oon miehen kämpällä ja mies sitten kerto. Kyllä hävetti, vaikka ei se kovin vihanen ollu, lähinnä piti huvittavana koko juttua. Nykyään ollaan naimisissa :D