Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kännimokia mun tueksi. En kestä.

Vierailija
06.07.2016 |

Olen tapaillut ihanaa miestä n. vuoden verran, ja kertakaan ei ole oltu alkoholin vaikutuksen alaisena. Mies sanoi heti aluksi, että hän vihaa juopuneita naisia. Edellisissä suhteissa mulla oli aina hauskaa pienissä pöhnissä miehen kanssa, ja kukaan ei tuominnut. Olen aina ajatellut, että pikkusievissä tutustutaan vasta ihan oikeasti, ja seksikin olisi estotonta. Nyt viime lauantaina mies sanoikin yllättäen, että on tulossa ja tuo muutamat kaljat. Sanoin, että haen jotain lähialkosta, koska en pidä kaljasta. No miestä odotellessa korkkasin 0.35 Kossun ja ajattelin ottaa vähän ruuanlaiton ohessa pohjia. Minua jännitti ihan hirveästi ja ajttelin vain tulevaa iltaa. Mies sitten tuli ja kysyi, että en kai vaan käynyt vielä alkossa, koska hän toi minulle lahjaksi saadun pienen vodkapullon drinkkejä varten. En tohtinut myöntää, että olin, ja juonutkin 2/3 osaa huomaamattani. Kielsin siis alkossa käynnin. No kaikkihan tietää kuinka siinä kävi. Kiskoin pienen vodkapullon tyyliin raakana alas, ja jalat meni. Mies oli kuulemma odotellut pari tuntia että selviän, ja haukui sitten minut halvaksi ja alkoholistiksi. Hänen mielestä olin alinta juoppojen kastia, kun olin juonut pullon lähes kerralla, ja humaltunut niin pahasti. Hän ei siis vieläkään tiennyt että join melkoiset pohjat, koska minua jännitti ilta. Nyt olen sitten itkenyt sängyssä lauantaista asti, ja mies ei halua enään nähdä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa hirveän pettynyt, vaikka en pysty lopettamaan itseni ruoskimista, että miksi join pohjia jännittyneenä. Tuntuu että miehiltä tämä olisi hyväksytty, mutta naisena olin säälittävä juoppo, joka munasi itsensä. Mies huusi vielä ovensuustakin lähtiessään, että ei ikinä halua nähdä tuollaista juoppoa enään. Mitään pahaa ei tapahtunut, vaan sammuin vaan miltei heti. Asialle olisi voinut nauraa makeasti, ja laittaa jännityksen piikkiin, mutta ei. Siihen loppui se.

Aah, uhriudu, uhriudu!

Vierailija
22/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikö se koko miehen tuoma pullo vetää? Jos se oli niitä 3,5 euron minipulloja, niin ei se jalkoja alta vie, vaikka olisi pohjia sen verran, mitä sanoit.

Pullo oli 20cnl. Ja mulle toi, kun itse piti vain kaljasta. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis millä logiikalla tää in miehen vika? AP veti ihan itse tommoset kännit.

Jos olis ollu toisin päin tämäkin tarina eli mies juonu pullon raakaa vodkaa ja sammunut niin sehän lynkattaisiin täällä ihan rappioalkoholistina

Vierailija
24/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät siis suhteessa jossa et voi puhua suoraan, sinua haukutaan ja tämän lisäksi salaat juomisesi.

Hyvin menee! Älä muuta mitään!

Vierailija
25/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuollainen mies. Joit liikaa ja vähän örvelsit, mutta et tehnyt miehelle mitään. Mies sen sijaan haukkua ja loukkasi sinua. Pärjäät paremmin ilman tuollaista paskiaista.

Vierailija
26/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, jos mies ei tiennyt, että olit ottanut pohjia, minkä perusteella hän sinua haukkuu alkoholistiksi? Sen perusteella, että juoma meni päähän?

Näinkin voi sanoa. Hänen mielestään sitä olisi pitänyt juoda monessa lasissa pitkin iltaa, ja ei humaltua mitenkään. Ap.

Mutta kuten sanoin, olin jo sen verran iloisissa tunnelmissa, että pullo meni raakana parilla otteella.

Vierailija
27/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kyllä tavannut miehiä joiden mielestä nainen voi juoda max 2 lasia viiniä tai on "huono" eli vaihtaa alkoholittomaan vaikka muu seurue joisi pitkin iltaa... Aluksi ajattelin että kyse on vastaavanlaisesta kontrolloinnista.

-

Mutta toi 0,35 kossu melkein pohjiksi.. Minkä ikäinen olet, aika hyvä toleranssi sulla taitaa kuitenkin olla? Itse jos joisin edes puolet tuosta pullosta olisi ihan turhaa selitellä etten ole pohjia juonut.

Vierailija
28/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-, jopa 5½

Vierailija
29/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt uppoa. Mies juottaa sut humalaan ja haukkuu juopoksi. Unelmamies.

Mit vit? Ap sanoi juoneensa vaikka kuinka pohjia. Mistä se äijä sen tietää? Ja jos on juotu vauhdilla, niin vaikutus tulee hieman viiveellä.

Näin kävi, eli viiveellä pamahti kuin tyhjästä. Vielä miehen tullessa luulin olevani ok, ja kaikki meni hyvin.

Ap.

Vierailija
30/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh.Aika ymmärtämätöntä.Noita vahinkoja sattuu.Itse pilasin juhannuksen innoissani,liikaa skumppaa.Mies piti tukasta,kun oksensin ja sääli minua seuraavana päivänä,kun oksensin edelleen.Hirveää se oli ja noloa,mutta ei paheksunut.

Täällä taas yksi eurooppalaisesti sivistyneesti juova - eiku.

Vierailija
31/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, jos mies ei tiennyt, että olit ottanut pohjia, minkä perusteella hän sinua haukkuu alkoholistiksi? Sen perusteella, että juoma meni päähän?

Näinkin voi sanoa. Hänen mielestään sitä olisi pitänyt juoda monessa lasissa pitkin iltaa, ja ei humaltua mitenkään. Ap.
Mutta kuten sanoin, olin jo sen verran iloisissa tunnelmissa, että pullo meni raakana parilla otteella.

No johtuisiko siitä, että vetäisit raakana parilla otteella? Ei taida mies olla ainoa, joka ajattelisi, että tuollainen kirkas viina juodaan monessa lasissa pitkin iltaa, eikä kertahujauksella.

Vierailija
32/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät siis suhteessa jossa et voi puhua suoraan, sinua haukutaan ja tämän lisäksi salaat juomisesi.

Hyvin menee! Älä muuta mitään!

Sanoinhan jo, etten halunnut sanoa, että kävin jo alkossa, ja vähän innostuin. Mies kun tulikin pullon kanssa, ja kyseli että en kai vaan jo käynyt. Alunpitäen hänen ei ollut tarkoitus tuoda kaljaa, josta kieltäydyin.

Vierailija
33/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas, täältä tulee kännimokatarinoita! Itse pienessäkin humalassa rupean puhumaan ihan kelle vaan, ihan mistä vaan. Kerron ihan kaikki intiimeimmätkin asiat ja jokainen on paras kaverini. Selvinpäin olen siis todella hiljainen ja sulkeutunut, joten ihmiset yllättyy todella tästä "känniminästä". Viimeksi humalassa höpöttelin baarimikolle kaikenlaista, kyllästyttyäni menin kotiin ja sain raivokohtauksen, kun en löytänyt kaukosäädintä. Lähettelin miehelleni itkunraivoisia ääniviestejä ja viiltelin käteni tohjoksi. Hävettää. Kyllä, minulla on mielenterveysongelmia...

Vierailija
34/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien käytöksessä oli hämäriä kohtia. Ensinnäkin ap: miten niin vasta humalassa tutustutaan "oikeasti"? Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Tuo että sinua jännitti ilta on kai ihan ymmärrettävää, mutta on hieman outoa, että tarvitset viinaa siihen että pystyt olla miehen seurassa rennosti. Toiseksi, mies ehdotti kaljaa eli mietoa alkoholia. Siitä ei ihan heti tule mieleen kunnon kännejä, mutta sinä ostat raakaa viinaa? Ja miksi et kehdannut sanoa, että olit käynyt sitä jo ostamassa ja juomassa? Ihan oikeasti kuulostaa alkoholiongelmaisen puheelta. Tuo, että tarvitsee viinaa tutustuakseen johonkin ja että kokee tarvetta kieltää/vähätellä juotua määrää. Jos olitte kerran yhdessä sopineet että alkoholi kuuluu iltaan, miksi et olisi voinut ottaa miehen vodkan kanssa rauhallisesti ja sanoa että ehdit jo aloitella ennen häntä?

Myös mies kuulostaa ihme idiootilta. Ensinnäkin tuo on ristiriitaista, että sanoo vihaavansa juopuneita naisia mutta tuo silti naiselle VODKAA. Miksi sitä juodaan, jos ei juopumistarkoituksessa? Viinin ymmärtää jo maun takia, mutta viinaa ei. Toiseksi, kuka on noin tökerö että suuttuu toisen huonosta juomapäästä? Luulen, että AP on joko jättänyt jotain omasta käytöksestään kertomatta tai sitten mies on kusipää. Ehkä molemmat. Mies vaihtoon ja AP korkki kiinni.

Vierailija
35/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt uppoa. Mies juottaa sut humalaan ja haukkuu juopoksi. Unelmamies.

Mit vit? Ap sanoi juoneensa vaikka kuinka pohjia. Mistä se äijä sen tietää? Ja jos on juotu vauhdilla, niin vaikutus tulee hieman viiveellä.

Näin kävi, eli viiveellä pamahti kuin tyhjästä. Vielä miehen tullessa luulin olevani ok, ja kaikki meni hyvin.

Ap.

Vataavan kokenut. Olen kyllä hyvin urheilullinen ja en pahemmin viinaksien kanssa läträä. Kavereiden kanssa huomaan, että en humallu yhtä nopeasti ja kovasti. Ehkä siksikin, kun juon yleensä vettä aika paljon ja ruokailu kuuluu illanviettoon.

Mutta mulle on käynyt juuri näin. Oli pitkä ja kuuma kesäpäivä ja mukava meininki. En humaltunut sitten millään kunnes yhtä äkkiä kaikki alkoholi päättikin kimpaista päähän yhtä aikaa. Maailma pyöri ja siinä vaiheessa oli myöhäistä tehdä yhtään mitään. Silloinen aika tuore poikaystävä piti mua vyötäröltä kiinni ja kohotteli hiuksia kun oksensin ulkona. Nykyisin on aviomies. Eikä tullut moraalisaarnaa tai muuta. Sain aamupalankin sänkyyn seuraavana aamuna.

Vierailija
36/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te tiukkoja ja ehdottomia, ihan kuin ei koskaan virheitä voisi tehdä. Jos on jo vuosi tapailtu eikä ainoatakaan kertaa vuoden aikana ole oltu edes alkoholin vaikutuksen alaisena, niin ei se hirveän pahalta alkoholiongelmalta kuulosta. Olen tuntenut alkoholiongelmaisia ja yksikään heistä ei pystyisi noin pitkäkestoiseen ja säännölliseen tapailuun täysin selvänä. Ok, AP:lta lähti lapasesta, mutta aika monella on joskus lähtenyt. Ymmärtäisin miehen reaktion jos tätä tapahtuisi useinkin, tai ymmärtäisin jos kyseessä olisi ollut ekat treffit ja AP olisi tehnyt noin (ensivaikutelma on tärkeä) mutta että vuoden jälkeen yhden kerran juo vahingossa liikaa. Voi voi! Tympeän kuuloinen mies, etsi AP kivempaa seuraa.

Vierailija
37/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä enää jossitella, mutta itse olisin varmaan tuossa tilanteessa hakenut viiniä ja kattanut ne oluet ja viinit vaikka ruoan kanssa pöytään, tietäen siis miehen penseän suhtautumisen alkoholiin. Olisi huomannut siinä että sun kanssa voi juoda ihan fiksustikin ilman örveltämistä. Kirkas viina vähän outo valinta tähän väliin. Tainnut mies saada huonoja kokemuksia viinaan menevistä naisista ja tämä sinun mokasi tuli ikävästi just ekalla kerralla kun teidän oli tarkoitus ottaa vähän yhdessä. Mutta näitä sattuu joten pää pystyyn! Jos ei yhtä ainoaa mokaa vuoden aikana kestä niin saa mennäkin, miten tuollaisen miehen kanssa muka mistään oikeista ongelmista selviäisi jos ei yhtä pientä mokaa pysty antamaan anteeksi.

Vierailija
38/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. En ole alkoholisti vaan ihan kuin no.35, eli urheilullinen nainen. En ole juonut mitään kenenkään kanssa, kun olen tämän miehen kanssa seurustellut. Ja saman kokemuksen voin sanoa, että ystävien kanssa on tullut sinkkuna juotua pitkin iltaa, ja rauhassa. Nyt vaan jännitys vei mukanaan, koska emme olleet koskaan juoneet seurustelumme aikana.

Vierailija
39/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihmetyttää miksi alkoholin nauttiminen miehen kanssa oli noin iso juttu. Minulle se kertoo että alkoholilla on iso rooli ap:n elämässä ja ajatuksissa. Ihan kuin teillä olisi "ne" kolmannet treffit!

Ja tosiaan, yleensä henkilö joka ei käytä alkoholia paljon, ei valitse juomakseen kossua, ja myöhemmin vodkaa, ja juo niitä raakana. Ap ei kerro totuutta.

Ja minulla on (tai ollut) alkoholin kanssa ongelmaa, joten en ole näitä jotka demonisoivat jopa saunaoluet.

Vierailija
40/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa hirveän pettynyt, vaikka en pysty lopettamaan itseni ruoskimista, että miksi join pohjia jännittyneenä. Tuntuu että miehiltä tämä olisi hyväksytty, mutta naisena olin säälittävä juoppo, joka munasi itsensä. Mies huusi vielä ovensuustakin lähtiessään, että ei ikinä halua nähdä tuollaista juoppoa enään. Mitään pahaa ei tapahtunut, vaan sammuin vaan miltei heti. Asialle olisi voinut nauraa makeasti, ja laittaa jännityksen piikkiin, mutta ei. Siihen loppui se.

En kyllä minä ainakaan katselisi mieheltäkään tuollaista