Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kännimokia mun tueksi. En kestä.

Vierailija
06.07.2016 |

Olen tapaillut ihanaa miestä n. vuoden verran, ja kertakaan ei ole oltu alkoholin vaikutuksen alaisena. Mies sanoi heti aluksi, että hän vihaa juopuneita naisia. Edellisissä suhteissa mulla oli aina hauskaa pienissä pöhnissä miehen kanssa, ja kukaan ei tuominnut. Olen aina ajatellut, että pikkusievissä tutustutaan vasta ihan oikeasti, ja seksikin olisi estotonta. Nyt viime lauantaina mies sanoikin yllättäen, että on tulossa ja tuo muutamat kaljat. Sanoin, että haen jotain lähialkosta, koska en pidä kaljasta. No miestä odotellessa korkkasin 0.35 Kossun ja ajattelin ottaa vähän ruuanlaiton ohessa pohjia. Minua jännitti ihan hirveästi ja ajttelin vain tulevaa iltaa. Mies sitten tuli ja kysyi, että en kai vaan käynyt vielä alkossa, koska hän toi minulle lahjaksi saadun pienen vodkapullon drinkkejä varten. En tohtinut myöntää, että olin, ja juonutkin 2/3 osaa huomaamattani. Kielsin siis alkossa käynnin. No kaikkihan tietää kuinka siinä kävi. Kiskoin pienen vodkapullon tyyliin raakana alas, ja jalat meni. Mies oli kuulemma odotellut pari tuntia että selviän, ja haukui sitten minut halvaksi ja alkoholistiksi. Hänen mielestä olin alinta juoppojen kastia, kun olin juonut pullon lähes kerralla, ja humaltunut niin pahasti. Hän ei siis vieläkään tiennyt että join melkoiset pohjat, koska minua jännitti ilta. Nyt olen sitten itkenyt sängyssä lauantaista asti, ja mies ei halua enään nähdä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi näin. Ei ollut kiva mies tämä, ei.

Vierailija
2/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mulkku mies voi olla? Mitä vittua? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän tuntuinen mies. Miksi te naiset aina ihastutte noihin nipottaviin idareihin? Parempiakin kun olisi tarjolla.

Vierailija
4/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelmainen ap kuitenkin selvästi on. Lopettaisi juomisen, jos ei osaa.

Vierailija
5/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt uppoa. Mies juottaa sut humalaan ja haukkuu juopoksi. Unelmamies.

Vierailija
6/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vain sovi yhteen. Mies ei pidä juopoista, jotka eivät hallitse rajojaan. Ja sinä olet sellainen.

Vierailija
7/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh.Aika ymmärtämätöntä.Noita vahinkoja sattuu.Itse pilasin juhannuksen innoissani,liikaa skumppaa.Mies piti tukasta,kun oksensin ja sääli minua seuraavana päivänä,kun oksensin edelleen.Hirveää se oli ja noloa,mutta ei paheksunut.

Vierailija
8/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni kuulostaa siltä, että yrität selittää asiaa parhain päin, vaikka tissuttelet liikaa.

Vierailija
9/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä varmaan huonoja kokemuksia alkoholisteista ja siksi niin tiukka linja.

Sulla ap vaikuttaa olevan alkoholin kanssa jotain ongelmia jos vahingossa vedät 0,35 litran pullon kossua pohjiksi.

Vierailija
10/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on enemmänkin kännionnettomuus, mutta en aio juoda pitkään aikaan tämän jtun seurauksena. Ajoin fillarilla kännissä pöpelikköön ja nyt on oikea kylki ja reisi mustana, polvet ruvella, kyynärpäät paskana ja koko kroppa täynnä ruhjeita ja asfaltti-ihottumaa. Päähän ei onneksi osunut mikään. Siskon häät on ensi viikonloppuna ja nyt mietin millä hitolla saan kaikki osumat piiloon.

Vierailija
11/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö se koko miehen tuoma pullo vetää? Jos se oli niitä 3,5 euron minipulloja, niin ei se jalkoja alta vie, vaikka olisi pohjia sen verran, mitä sanoit.

Vierailija
12/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt uppoa. Mies juottaa sut humalaan ja haukkuu juopoksi. Unelmamies.

Mit vit? Ap sanoi juoneensa vaikka kuinka pohjia. Mistä se äijä sen tietää? Ja jos on juotu vauhdilla, niin vaikutus tulee hieman viiveellä.

Vierailija
13/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaista tiukkapipoa viitsisi edes katsella. Väistit luodin, ap. (Vaikka provohan tämä oli, mutta ihan viihdyttävä sellainen, 4/5)

Vierailija
14/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt liikaa epäloogisuuksia. Vuoden tapailun jälkeen jännittää noin paljon? Mies tuo vodkaa drinkkejä varten ja kiskot sen vodkan raakana?

Kyllä minuakin potuttaisi jos toisin viinaa drinkkejä varten ja juomaseura kysymättä sen kiskaisee kitusiin ja sammuu.

Vierailija
15/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, olisit varmaan antanut anuakin? Tyhmä mies.

Vierailija
16/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa hirveän pettynyt, vaikka en pysty lopettamaan itseni ruoskimista, että miksi join pohjia jännittyneenä. Tuntuu että miehiltä tämä olisi hyväksytty, mutta naisena olin säälittävä juoppo, joka munasi itsensä. Mies huusi vielä ovensuustakin lähtiessään, että ei ikinä halua nähdä tuollaista juoppoa enään. Mitään pahaa ei tapahtunut, vaan sammuin vaan miltei heti. Asialle olisi voinut nauraa makeasti, ja laittaa jännityksen piikkiin, mutta ei. Siihen loppui se.

Vierailija
17/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 siis Ap.

Vierailija
18/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pahinta tässä on se, että nainen valehteli. Se kertoo jotain. Tyypillistä alkoholistin käytöstä. Veikkaisin että Ap tyypillinen suomalainen viinaan menevä kyläpyörä, juoppoakka. Väritti vaan tarinaa. 

Vierailija
19/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos mies ei tiennyt, että olit ottanut pohjia, minkä perusteella hän sinua haukkuu alkoholistiksi? Sen perusteella, että juoma meni päähän?

Vierailija
20/52 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yritti salailla juomistaan. Alkoholiongelman merkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä