Miksi joku on yksihuoltaja?
Eikö tajua että ukko on kusipää ennen kakaroiden vääntäntämistä ja eroa? Kyllä em. naiset voi olla tyhmiä ja sitten itkee kun on yh.
Kommentit (44)
Mies on tehnyt tehvänsä eikä sitä enää tarvita. Sen takia me naiset ollaan rakennettu Suomeen hyvinvointisysteemit ettei miehiä enää tarvita mihinkään.
Joku on hankkinut lapsen yksin, eronnut lapsen äidistä/isästä tai jäänyt leskeksi.
Minä hankin lapsen ihan tarkoituksella yksin. Siinäpä sinulle pohdittavaa sinne pumpulin keskelle...
Hyvä kysymys.
Itse luulen, että naiset ei mieti hetkeäkään että voisiko mies olla hyvä isä lapsille.
Nainen haluaa ensisijaisesti ns. alfamiehen geenit eli toisinsanoen naisen alapää tekee päätökset.
Kun se tatuoitu jännämies "vain sytyttää" ja se kiltti kunnollinen hyväsydäminen mies joka olisi hyvä isä lapsille ei saa koskaan edes tilaisuutta.
Hirveästi löytyy netistä kunnollisten miesten tilityksiä kun olisivat halunneet lapsia mutta kukaan nainen ei ikinä antanut vastakaikua.
Vasta sitten kun lapsella on jännämiehen geenit niin otetaan se mukava kiltti mies joka olisi pitänyt ottaa ensimmäisenä mutta kun ei sytytä..
Ei kaikki itke yh:outtaan. Moni itseasiassa itkee vähemmän. Ihmiset muuttuu.
Kristallipallo oli vissiin rikki, kun en osannut ennustaa tulevaa
Jaa a, enpä olisi voinut tietää että mies, joka oli niin innoissaan "tekemässä" lasta, jättäisi minut kun olin viimeisilläni raskaana. Ei kuulemma halunnutkaan perhe-elämää (tuli siis katumapäälle). Siinä meni seitsemän vuoden parisuhde viemäristä alas. Oltiin juuri muutettu uuteen, isompaan asuntoon että mahdutaan kaikki ja jos sattuisi tulemaan vielä lisää lapsiakin niin olisi ainakin tilaa.
Eipä ole miestä tuon jälkeen näkynyt. Mutta en ole kyllä jäänyt itkemään yksinhuoltajuutta. Harmittaa vain lapsen puolesta tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Itse luulen, että naiset ei mieti hetkeäkään että voisiko mies olla hyvä isä lapsille.
Nainen haluaa ensisijaisesti ns. alfamiehen geenit eli toisinsanoen naisen alapää tekee päätökset.
Kun se tatuoitu jännämies "vain sytyttää" ja se kiltti kunnollinen hyväsydäminen mies joka olisi hyvä isä lapsille ei saa koskaan edes tilaisuutta.
Hirveästi löytyy netistä kunnollisten miesten tilityksiä kun olisivat halunneet lapsia mutta kukaan nainen ei ikinä antanut vastakaikua.
Vasta sitten kun lapsella on jännämiehen geenit niin otetaan se mukava kiltti mies joka olisi pitänyt ottaa ensimmäisenä mutta kun ei sytytä..
Käsi sydämelle: Vastasitko nyt itse tekemääsi ketjuun?
Siis miten joku joka näköjään osaa kirjoittaa ja käyttää nettiä, kyselee näin helvetin typeriä? Niin no osaahan jo pikkulapsetkin käyttää nettiä ja jopa kirjoittaa...
ja höpöhöpö..paljon on "leskiä" nykyään. Miksei ennen ollut?
Moni nainen tarkoituksella tekee lapsia yksin. Yleensä huijaamalla. Sanoo käyttävänsä ehkäisyä ym.
Itsekkäistä syistä. Ei ajattele lasta, ei miestä. Päinvastoin syyttelee vaikka olisi huijannut. "en tätä yksin tehnyt" "olisit käyttänt kumia". Sekään ei auta, koska jotkut naiset kaivaa ne roskiksesta ja ruiskivat sisäänsä. Eli kumikin otettava mukaan ja hävitettävä muualla.
Ihan turha sanoa etteikö lapsi kaipaa myös isää, varsinkin pojat. Se on tikittävä aikapommi, nämä isättömät lapset.
Exäni ei ollut eikä ole kusipää. Kumpikaan meistä ei itkenyt, kun totesimme, että meitä ei oikeastaan yhdistä mikään muu kuin yhteinen lapsi, muilta osin olimme kasvaneet ihan eri suuntiin. Ero oli kaikkien kannalta paras ja onnellisin ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
ja höpöhöpö..paljon on "leskiä" nykyään. Miksei ennen ollut?
Moni nainen tarkoituksella tekee lapsia yksin. Yleensä huijaamalla. Sanoo käyttävänsä ehkäisyä ym.
Itsekkäistä syistä. Ei ajattele lasta, ei miestä. Päinvastoin syyttelee vaikka olisi huijannut. "en tätä yksin tehnyt" "olisit käyttänt kumia". Sekään ei auta, koska jotkut naiset kaivaa ne roskiksesta ja ruiskivat sisäänsä. Eli kumikin otettava mukaan ja hävitettävä muualla.
Ihan turha sanoa etteikö lapsi kaipaa myös isää, varsinkin pojat. Se on tikittävä aikapommi, nämä isättömät lapset.
Ei sen isän tarvitse lapsen elämästä mihinkään hävitä, vaikka vanhemmat eroaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Käsi sydämelle: Vastasitko nyt itse tekemääsi ketjuun?
Käsi sydämellä ja raamatulla, en vastannut. Täällä on muitakin järkeviä miehiä kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan tarvitse kristallipalloa siihen, että huomaan että naisilla on aivan vääränlaisia miehiä. Noista miehistä näkee heti että eivät ole isämateriaalia.
Pointti on siinä että naiset eivät halua nähdä miestä oikeassa valossa koska hän on muuten sytyttävä.
Aina kun naiset kertoo minkälaisen miehen haluavat niin kärkipäässä on itsevarmuus ja monella saattaa olla toiveena "pahapoika" tai koodisana "miehekäs". Halutaan kova ja vahva mies.
Miksi kenenkään naisen listalla ei ole hyvän isän ominaisuuksia kuten hyväsydäminen, kunnollinen, kiltti? Sanallakaan ei mainita että haluttaisiin miehen olevan hyvä isä, miksi?
No jaa.
Itse halusin yksinhuoltajaksi siinä vaiheessa, kun selvisi niin mukavan ja reilun miehen valehdelleen niin minulle, suvulleni kuin omalle suvulleenkin. Niin hyvin ettei kukaan ollut osannut epäillä mitään. Siinä vaiheessa, kun minulle tuli kirje, että miehen osuus talostamme (eli käytännössä koko talo) oli hukkaamiskiellossa miehen velkojen ja velallisen epärehellisyyden vuoksi, alkoi vyyhti purkaantua.
Hän on huijari ja talousrikollinen. Ei puhettakaan, että olisin halunnut jatkaa suhdetta.
Yksinhuoltajuus on tietysti aivan ymmärrettävää, jos sairaus, kuolema ym sellaista. En vaan tajua sitä että lapsia silti pukataan usein jo ennen naimisiin menoa ja huomataan että ei tulla toimemeen ja sit pukataan lapsia viekä lisää että parisuhde korjaantuisi jota ei tietenkään taphdu. Sitten ukko lähtee kiitämään ja mamma jää yksinhuoltajaksi ilman rahaa ja turvautuu vanhempiinsa a sossuun. Niin WT kuin vaan voi olla. Itse en ainakaan ikinä kehtais kerta, että olen yksinhuoltaja.
Jännää, että ketjussa keskustellaan vain yksinhuoltajaäideistä, mutta yh-isät ohitetaan... Myönnän, että miehiä on vähemmän yksinhuoltajina, mutta silti... Yksinhuoltajaäitejä vaan syyllistetään aina ja kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan tarvitse kristallipalloa siihen, että huomaan että naisilla on aivan vääränlaisia miehiä. Noista miehistä näkee heti että eivät ole isämateriaalia.
Pointti on siinä että naiset eivät halua nähdä miestä oikeassa valossa koska hän on muuten sytyttävä.
Aina kun naiset kertoo minkälaisen miehen haluavat niin kärkipäässä on itsevarmuus ja monella saattaa olla toiveena "pahapoika" tai koodisana "miehekäs". Halutaan kova ja vahva mies.
Miksi kenenkään naisen listalla ei ole hyvän isän ominaisuuksia kuten hyväsydäminen, kunnollinen, kiltti? Sanallakaan ei mainita että haluttaisiin miehen olevan hyvä isä, miksi?
No, tällä naisella oli kunnollinen mies, kunnollisesta perheestä. Kiltti ja lapsrakas. Mistä minä olisin voinut tietää, että han muuttuu ajan myötä?
Ei se elämä aina mene niin kuin suunnittelee. Tulee sairauksia, ja nykyäänkin voi jäädä jopa leskeksi.