farkut ja vyö
tummansinisiin farkkuihin ruskea vai musta nahkavyö? olen 37v nainen
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Kuule saat ihan vapaasti valita itse minkä värisiä vöitä käytät, aikuinen ihminen!
tottakai saan.kyselen mielipidettä kumpi näyttäisi paremmalta.
ja pena sun lökäpöksyihin ei vyö mene.voit poistua.
Riippuu muiden asusteiden esim kenkien ja puseron väristä ja farkkujen sävystä. Esim. jos mustat kengät niin musta vyö.
Kumpikin on perustylsä väri ja toimii lähes kaikkien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Riippuu muiden asusteiden esim kenkien ja puseron väristä ja farkkujen sävystä. Esim. jos mustat kengät niin musta vyö.
hopea kulta punainen pinkki,, jos t paita vaikka värikäs, kaulakoru,, jne.. kassin väri jne.
Vierailija kirjoitti:
mustat nilkkurit.musta paita.
ruskea vyö on noin 4cm leveä muta noin puolet kapeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hopea kulta punainen pinkki,, jos t paita vaikka värikäs, kaulakoru,, jne.. kassin väri jne.
Mitä tuon sanasopan olisi tarkoitus tarkoittaa?
Ruskea ainakin jos paita samaa linjaa.
Sulle ei farkut sovi liian iso perse
Älä "katkaise" kroppaa keskeltä vyöllä (varsinkin jos olet sattumalta lyhytjalkainen)eli riippuu muista vaatteista ja päätä ihan itse vaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä "katkaise" kroppaa keskeltä vyöllä (varsinkin jos olet sattumalta lyhytjalkainen)eli riippuu muista vaatteista ja päätä ihan itse vaan.
olen 170cm pitkä ja mun farkut ei pysy jalassa ilman vyötä.
Riippuu siitä haluatko pitää vai rikkoa ns suoran linjan. Jos haluat pitää, niin musta. Jos rikkoa niin ruskea. Molemmat värit sopivat yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin housut on liian isot jos ne ei pysy jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin housut on liian isot jos ne ei pysy jalassa.
pesun jälkeen kestää hetken sitten venyy ja alkaa valua eli kyllä vyötä tartten housuissa ja on se nätin näköinenkin.
Kunhan on se vyö. Farkut ilman vyötä näyttää hölmöltä.
Miksi naisten saavutukset on niin vaatimattomia...
Kuule saat ihan vapaasti valita itse minkä värisiä vöitä käytät, aikuinen ihminen!