Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaako äidit poikiaan yhtä paljon kuin miehiä ?

Vierailija
06.07.2016 |

Kun tätä palstaa lukee, niin on aivan selvää että naiset suhtautuu miehiin lähtökohtaisesti vihamielisesti. Siis jos mies ja nainen on jotenkin vastakkain. Jos mies ei pärjää se on oma vika jne. Oikeastaan se on aika luonnollinenkin suhtautuminen. Toki pitää ymmärtää, että pelkkää provoahan tämä palsta on, mutta joku totuus siinä piilee.

Mutta jos naisella on lapsi - poika. Niin muuttaako se suhtautumista ? Voiko oman poikansa takia toivoa, että esimerkiksi poikien mahdollisuuksia pärjätä koulussa parannettaisiin, mamut eivät saisi ryöstellä kännyköitä (mokutuksen hinnalla), olisi mahdollisuuksia naismarkkinoilla, poikaa voisi rakastaa vaikka olisi pienimunainen ja mitä näitä lempiaiheita nyt täällä on.

Siis siitä huolimatta, että tämä parantaisi miesten (havainnoitua) asemaa yleisestikin ?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirista ja mamuista kaartaen aihetta kutitellen,vaikka ap.n aloitus olikin typerä..Kolmen pojan äitinä olen varma että menestyvät kuten tyttärenikin.En näe siinä mitään eroa.Toivottavasti osaamme kasvattaa heistä yhtä tasa-arvosia kuin itse miehen kanssa olemme.Osaamme vaatia toisiltamme kunnioitusta vaikka mieheni käykin töissä ja tienaa (hyvin) sillä välin kun minä olen (vain) kotona( perseestäni tunkemieni ) lasten kanssa...

Jotenkin me jotkut erikoustapaukset onnistutaan elämään täällä ihan normaalia elämää tälläisistä palstoista huolimatta!!

Vierailija
42/45 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirista ja mamuista kaartaen aihetta kutitellen,vaikka ap.n aloitus olikin typerä..Kolmen pojan äitinä olen varma että menestyvät kuten tyttärenikin.En näe siinä mitään eroa.Toivottavasti osaamme kasvattaa heistä yhtä tasa-arvosia kuin itse miehen kanssa olemme.Osaamme vaatia toisiltamme kunnioitusta vaikka mieheni käykin töissä ja tienaa (hyvin) sillä välin kun minä olen (vain) kotona( perseestäni tunkemieni ) lasten kanssa...

Jotenkin me jotkut erikoustapaukset onnistutaan elämään täällä ihan normaalia elämää tälläisistä palstoista huolimatta!!

Lestadiolaisilla onkin yleensä hyvin selkät mallit ja se auttaa. Tuo ei kuitenkaan auta siihen, että poikasi saattavat jäädä jonkun koulutuspaikan tai työpaikan ulkopuolelle, koska kiintiönainen tai kiintiömamu kiilasi ohi.

Olisitko iloinen tytön / mamun puolesta vai surullinen poikasi puolesta ?

Olisko sinusta pojallesi tapahtunut vääryys jota (mielessäsi) vastustat vai tapahtuiko mielestäsi oikein ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tytär.

Tyttäresi on onnellinen.

Tytär seurustelee toisenuskoisen kanssa.

Se loukkaa sinua ja ennen kaikkea sukulaisesi vinoilevat.

Tapatko tyttären, itsesi ja sukulaistesi, vuoksi ?

Poika tyttären tilalle ja sukulaisten paikalle naiset ja tytöt yleisesti ja joku toinen tilanne.

Vierailija
44/45 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt puhutaan ihan oikeasta maailmasta ja oikeista asioista...ei pienestä munasta tai siitä kuinka pojilla on hankalaa,niin kyllä edelleen naiset ovat maailmassa huonomassa asemassa.Suomessakin huonompi palkka,ehkäisypillerit,lapsien kanssa kotona-menetetyt eläkkeet,raiskaukset.Ja kun katsoo isoa kuvaa,jestas että on maailmassa vääryyttä.Jos täällä nyt joku neito kitisee "miehensä" pientä munaa,ei se ole mies vihaa.

Onko miehet yhtä kamalia tyttärilleen että arvostelee rintoja tai älyä?

Muutama kommentti. Miten ehkäisypillerit huonontaa naisen asemaa? Naisella on mahdollisuus varmaan ehkäisyyn, miehellä ei. Ja töissä ei todellakaan makseta palkkaa sukupuolen mukaan. Enkä tiedä miten tuohon kommenttiin siitä, että pienimunainen on mies lainausmerkeissä pitäisi suhtautua.

Vierailija
45/45 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Miesvihajankkaajat on sitten kaikessa surkeudessaan niin hupaisia :D

no ryssyköillä on ihat omat lastenkasvatusmetodinsa. ''

Rys_sät söi gulagilla lapsensa, ei puolisoaan. Kertoo paljon.

Mua vaan naurattaa, kun tämä mun venäläisyyteni otetaan aina "aseeksi" jossain kohtaa keskustelussa. Toisaalta kertoo vain minun argumenttieni pätevyydestä, kun toinen ei keksi mitään muuta kuin henkilökohtaisuuksiin menemisen :')

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän