Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa tissi- ja peppumiehiä?

Vierailija
05.07.2016 |

Eli tykkääkö toiset miehet erityisesti tisseistä, toiset pepuista? Ja eikö silloin sillä toisella osiolla ole niin kamalasti väliä (esim. pienet tiesit mutta hyvä perä)? Tuli vaan tuosta a-kuppiketjusta mieleen. Mulla on kokemusta vain yhdestä miehestä, eli ei vertailukohta.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUuuuuuhhhggrrnnhh. Ehdottomasti on peppumiehiä. Itselläni menee järki, kun näen kauniin perseen naisella. Hoikahko, mutta naisellinen, uuuhhhhhh. Sinne kun saa työntyä hitaasti, melkein pohjaan asti ja laueta pakaroille, uuuhhh, en kestä, pakko lähteä taas runkulle ja ottaa joku hyvä perseen kuva mukaan ja antaa lentää pitkin seiniä.

Tissit saa minun puolesta olla minkälaiset hyvänsä, jos perse on hyvä. Naamastakaan ei silloin ole niin väliä, mutta ne pakaran muodothhhhhh.

Vierailija
22/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia pitää olla.

Teppumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot tykkää pepuista.

Vierailija
24/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos totta puhutaan niin mä tykkään enemmän tisseistä. Kiihottaa aina kun näkee ison kaula-aukon tai oikein isot mähökkäät heilumassa. Kesäisin on mukavaa. Parasta on isot ruskettuneet mähökkäät naisella.

Vierailija
25/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki itseään peppumieheksi tituleeraavat on piilohomoja.

Vierailija
26/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki itseään peppumieheksi tituleeraavat on piilohomoja.

Oikeen sattuu, kuinka yksinkertaisuus paistaa kirjoituksestasi läpi.

Vierailija
27/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Itse tykkään naisista joilla on pienet rinnat ja tiukka peppu.

Vierailija
28/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot tykkää pepuista.

Niin,mikseivät hekin tykkäisi ?

Vierailija
29/39 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on. Itse olen peppumies nykyään. Aikanaan olin tissimies, mutta lasten myötä tissien käyttötarkoitus muuttui jotenkin. En oikein näe niitä enää eroottisena, ainakaan entisellä tavalla. Perseet sen sijaan, hmmmm. Katson aina ensin persettä naisella, tykkään isoista ja muodokkaista, pienet "poikamaiset" eivät voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
30/39 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä pepustakaan ei ole mitään hyötyä jossei nainen anna peppua.. Sääli olisi jyystää vaan ykköseen

Vierailija
31/39 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppumies henkeen ja vereen. Tissit tulee hyvänä kakkosena!

Vierailija
32/39 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppumies henkeen ja vereen. Tissit tulee hyvänä kakkosena!

Mulla taas hyvä kakkonen tulee ykkösenä ;)

Vierailija
33/39 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton kirjoitti:

Ehdottomasti on. Itse olen peppumies nykyään. Aikanaan olin tissimies, mutta lasten myötä tissien käyttötarkoitus muuttui jotenkin. En oikein näe niitä enää eroottisena, ainakaan entisellä tavalla. Perseet sen sijaan, hmmmm. Katson aina ensin persettä naisella, tykkään isoista ja muodokkaista, pienet "poikamaiset" eivät voisi vähempää kiinnostaa.

Myös illuusiosi perseiden eroottisuudesta romahtaisi jos oikeasti tietäisit mitä naiset vessassa tekevät kun käyttävät persettä oikeassa käyttötarkoituksessa.

Vierailija
34/39 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olen yhden naisen peppu- ja tissimies. Ei todellakaan mitään valittamista.

Olen myös yhden naisen peppu-ja tissimies. Ei valittamista, vaimoni kyllä tietää että katselen vieraiden naisten tissejä. On sanonutkin autolla liikuttaessa, tollahan oli hyvät tissit vai mitä, eli tietää pakkomielteeni tissiensuhteen. On sanonutkin katsoa saa muttei koskeaM50+.

Vierailija
35/39 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on tehty jos jonkinlaista tilastoakin. Mm älykkyydestä, missä säärimies > peppumies > tissimies.

Vierailija
36/39 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä eroja. Esimerkiksi naapurimaan Annalla on mielestäni täydellinen kroppa. Sirot tissit, mutta pakarat ovat täydelliset. Mutta makuja on monia.

Vierailija
37/39 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boobies ehdottomasti. Peppu varsinkin kesällä kun hyvävartaloisilla misuilla legginsint (vai mitä ne on) ja sitten - camel toe - seisokki ku VR:n miähillä ;)

Vierailija
38/39 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta on tehty jos jonkinlaista tilastoakin. Mm älykkyydestä, missä säärimies > peppumies > tissimies.

Löytäisitkö kyseisen tilaston? Eiköhän se ole kokonaisuus mikä ratkaisee, tosin näin kerran netin pillusivuilla sellaisen plondin joka oli hoikka, rinnat painoivat varmastikkin enemmän kun nainen.

Vierailija
39/39 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ehdoton peppumies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi