Millä IHMEELLÄ kuriin kasvojen rasvoittuminen/kiiltely...
... ja meikin "valuminen"? Kasvojen hoitotuotteet on kohdillaan, on extramattapohjustusaine, on meikinkiinnityssuihke, on ehtaa mineraalipuuteria mutta ei, mikään ei auta. Jo tunnin, parin jälkeen kasvot kiiltää niinkuin ois rasvaa sivelty ja meikki on epäsiisti...
Onko noi niin hankalakäyttösiä (pohjustusaine ja suihke) vai mikä mättää? Ruokavaliostakaan ei syytä löydy... Epätoivo iskee... =(
Kommentit (7)
Kokeile paleo ruokavaliota. Varsinkin sokeri rasvoittaa ihoa ja huonot hiilarit.
Itselläni T-alue rasvoittuva ja yleensä ennen meikkiä pesen naaman putipuhtaaksi, enkä laita ollenkaan
kosteusvoidetta. Sitten meikkivoide kevyesti ja puuteri. Usein juurikin tunnin kuluttua on jo kiiltelyä ja silloin pyyhin puuteripaperiin. ( Stockalta ) päivän mittaan kuluu muutamia puuteripapereita ja sitte lisään vielä
puuteria myöhemmin.
Pohjustusaineitakin olen kokeillut, mutta eivät ole pitäneet hyvin.
Mulla toimii lancomen meikkivoiteet ja joe blascon irtopuuteri. Mineraalimeikit ei ollenkaan!
Mulla oli ennen kuiva iho, joka muuttui kapillaarihoitojen jälkeen aina vaan rasvaisemmaksi. Olen pikkuhiljaa alkanut etsiä tuotteita rasvaisuuden hillitsemiseen. Testasin Garnierin kasvovettä rasvaiselle iholle ja tuntuisi aika hyvin toimivan (vaikka sanoitkin, että tuotteesi on kunnossa). Meikin alle en ole vielä sitä kokeillut..
Sokeria en syö/käytä ja hiilaritkin on ruokavaliossa jo olemassaan ihan minimissä... Joten siitä ei apua löydy... Kookosöljy kuulostaa erikoiselta =) etenkin kun ongelmana on jo ennestään "öljyinen"/rasvainen kasvojen iho.
Mineraalipohja on niin kätevä, siksi toivoisin löytäväni sellaisen, joka toimii. Talkkia sisältävät pitäisi paremmin pitää meikki kunnossa, mutta mene ja tiedä, ei ole niistä vielä kokemusta. Ja näistä papereista kokemusta on, Malu Wilzin papereita menee runsaasti =/
ap
Mulla oli sama ongelma + finnit, joihin ostin Basiron AC voidetta apteekista. Se kuivattaa ihoa, jolloin kiiltely hävisi finnien mukana. Täytty muistaa kosteuttaa vaan iho hyvin, kun Tota käyttää.
Mulla alkoi ennen nenä aina kiiltelemään kun peili päivän mittaan, kunnes aloin kosteuttamaan kasvoni pienellä määrällä kookosöljyä hetkeä ennen meikkaamista! Nykyisin meikki pysyy hyvänä naamalla aamusta iltaan, myös nenän päällä. 👌