Uudesta ÄP:sta poistettu body&potkuhousut KESTOVAIPPOJEN takia!!!!!???
Älytöntä, nyt ne kestoilijahörhöt on saanu tahtonsa läpi ja äitiyspakkaukseenkin kestot. Body ja potkarit saivat mennä kun kestot niin kalliita, kela ilmoittaa.
Noita kestoja on älyttömän helppo tehdä itse ja halvalla. Minkä helvetin takia niitä pitää olla pakkauksessa. Monella jää kuitenkin käyttämättä ja yrittävät sitten raukat myydä niitä huutiksessa ;)
Oikeesti, en tajuu.
Kommentit (170)
Kestoilijat on todella marginaalinen ryhmä eko-intoilijoita.
Hyvä, että saadaan kestot mukaan äitiyspakkaukseen! :)
olisi nyt sitten pakkauksen hakupaperissa ympyröi
A) otan kestovaippoja sisältävän pakkauksen
B) otan enemmän vaatteita sisältävän pakkauksen
Tuollainen pakkokestoilu yritys kun vie ne vähätkin kaestoilu innot... itse niin innostuin kyseisestä ja ostin erivaippoja kokeeksi ja lopulta tulin tulokseen ettei ne käy pojalle aina oli ihottumia, fleece pahin... ja ei se kuivaliina pysy paikallaan, on peppu vaossa rutussa... ja eikä se kamalan muhkea paketti ole hankala kun alkaa liikkumis treenit, ja bodyt sai olla astetta isompia, että paketti mahtui....
Mieluummin olisin ottanut pari vaatetta lisää ja jättänyt kestovaipan pois. No, pistän sitten myyntiin huuto.net:iin (kyllä on ensi vuonna tarjontaa käyttämättömistä kestovaipoista!)
Enpä olisi bodya ja potkareita käyttänytkään... puolipotkarit vielä menee, mutta noi kokopotkarit on rumia ja hankalia vaippoja vaihdeltaessa, samoin bodyt on tylsiä kun aina pitää vehdata nepparien kanssa, ja sitten lärpäkkeet roikkuvat lavuaariin, kun pesee vauvan pyllyä.
Tosin en kyllä ota koko äitiyspakkausta, kun tuotteet ovat niin huonolaatuista puuvillaa, että heti nyppyyntyvät. Ostanpa sitten ne kestikset huutonetistä pyörimästä :)
eli et ole kokeillut pesua niin, että nostat bodyn helmaa ylös??
Sillä 140 eurolla saa aika paljon kivoja ja kauniita vaatteita esim. H&M:ltä.
Mitä iloa sulle siitä on, että ne kaikille jaetaan, varsinkin jos jäävät käyttämättä. Ihan piruuttasiko vaan olet siitä mielissäsi?
Ei siellä montaa bodya ole (olisko 2) ja yksi nyt poistetaan, samoin potkarit. Mikäköhän koko se poistettava on? Ja mikähän koko kestoja. Mua harmittaa todella. Kestoja on meillä ennestäänkin ja teen itse lisää imuja tarvittessa. Aivan älytön uudistus.
Ostin jo ensi syksyksi haalarin. Vähän arvelutti se, että kun siellä ois nykyään niitä puolipotkareitakin... Mutta nythän niitä onkin yhdet taas vähennetty. Eihän niitä ole ollut edes siellä kuin vasta vuoden!
Meillä on sen kokoisia vaatteita tosi paljon, ja aina vauva saa vielä tuomisiksikin. Haalari oli ainoa, jota kaipasin, mutta ei sekään maksanut kuin 35 ¿ alennuksessa.
Muutokset on ihan hyväksi vaan.
Ei ne potkuhousut ja bodyt tässä joku aika sitten olleessa ketjussa kelvanneet kenenkään lapselle päälle!!! Kun han taas saadaan valittaa kirpparilltakaan ei osteta edes uuden veroisia muutamalla kymmenellä sentillä.
minä ottaisin ilomielin kestovaipan ja vaikka sitten möisin sen eurolla pois kun ei bodystä saa kuitenkaan kuin 0,5e.
Mutta kun tähän on kerran tultu niin tuo idea pakkauksen A ja B vaihtoehdosta on loistava! Ja B-vaihtoehto voisi sisältää edelleen myös sen pullon. Täysimettäjä-perhepeti-kestoilija-kantoliinahörhöilijät (huom. erittäin pieni osa perheistä) saisivat valita tuon A eli hörhö pakkauksen.
Mä ainakin olin ihan innoissani äitiyspakkauksesta, ihan ku ois ollu joulu kun sen kelalta hain! Vaikka vaatteita oli ja niitä paljon saatiinkin, niin kyllä se pakkauskin tarpeeseen tuli. Ainoa, mitä jäin siitä kaipaamaan, oli harsovaipat, niitä ei ollu ku 5 tai kuus, sais olla 15 tai 16! Kestot on tosi hyvä juttu pakkaukseen, jospa edes joku kerskamamma sais sillä keinon " kestoherätyksen" =)
Kokeilu on kuitenkin lastemme ja lastemme lasten parhaaksi. Itse olen kiinnostunut kestovaipoista ja olen iloinen, että saan nyt kokeilla niitä ihan ilmaiseksi! Bodeja ja potkareita tulee ostettua muutenkin ja vauva saa niitä yleensä lahjaksikin, meillä edelliseltä lapselta on kaikki vielä hyvässä kunnossa säästössä. Äp:n vaatteita on lisäksi kirppiksellä myynnissä mielin määrin alle euron hinnalla, joten mitään en koe menettäväni yhden bodyn ja potkarin menetyksellä.
Tuollaisilta valittajilta pitäisi kieltää koko pakkaus, eikä rahaakaan tarvitsisi antaa...
niitä kovaäänisimpiä ja aina valittamassa kun ovat niin " valistuneita" . Ei riitä, että tekee omat valintansa. Onhan se nähty, miten tälläkin palstalla aina ovat äänessä ja toitottamassa oman näkemyksensä erinomaisuutta.
Oishan se pitänyt arvata, että ovat koko ajan pommittaneet kelaa omilla " toiveillaan" . Inhottavia ihmisiä. Ostakoot kestonsa itse. Miksi näihin aina liittyy tällänen käännytystyö, että pitäis saada muutkin kestoilemaan ja usein vielä samat ihmiset kannattaa 6-vuotiaiden imetystä. No, saivat sen vesipullonkin pois. On varmaan hyvä mieli.
Tosi huono " uudistus" , ja ilahduttaa vaan tosi pientä porukkaa. Suurimman osan mielestä tämä on varmasti huono asia, ja demokratiassa sillä pitäisi olla jotain merkitystä.
Kun tuuppatte kaatiksella vaippoja, joiden maatuminen kestää 500 vuotta. Ainiin, ei maadu. Nehän vaan hajoaa kasaksi muovia. Ja ainiin, ainiin...mitäs se teitä liikuttaa, koska teillä on oikeus olla itsekkäitä ja pitää pää omassa persiissä.
Hyvä kestoilijat!!!!! Ehkä tyhmimmätkin alkaa uuden ä-pakkauksen myötä pikkuhiljaa tajuta, että maapallo on pulassa.
Olisi kerrankin jotain hyödyllistä pakkauksessa, tämän vuotisen jätin ottamatta kun se oli niin karsea.
parempi se kun että olisi lämpimät alusvaatteet