Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudesta ÄP:sta poistettu body&potkuhousut KESTOVAIPPOJEN takia!!!!!???

Vierailija
27.02.2006 |

Älytöntä, nyt ne kestoilijahörhöt on saanu tahtonsa läpi ja äitiyspakkaukseenkin kestot. Body ja potkarit saivat mennä kun kestot niin kalliita, kela ilmoittaa.

Noita kestoja on älyttömän helppo tehdä itse ja halvalla. Minkä helvetin takia niitä pitää olla pakkauksessa. Monella jää kuitenkin käyttämättä ja yrittävät sitten raukat myydä niitä huutiksessa ;)

Oikeesti, en tajuu.

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestojen valmistus, materiaali ja lopputuotteeksi jalostus, pesu, energia, vesi ym ja lopullinen hävittäminen tulee kalliimmaksi ELLET sitten käytä samoja kestoja viidellä lapsellasi kaikilla vähintään vuoden. (yhdellä ei voi 5-vuotta käyttää, kun ovat eri kokoisia.)

Etkö tosiaan tiennyt??? ..ja mitenkäs noi sun kestot sitten maatuu ja hajoaa. Kyllä se kuori ja jopa frotee on sellaisiksi jalostettu, etteivät heti maadu mullaksi.

Vierailija:

Kun tuuppatte kaatiksella vaippoja, joiden maatuminen kestää 500 vuotta. Ainiin, ei maadu. Nehän vaan hajoaa kasaksi muovia. Ja ainiin, ainiin...mitäs se teitä liikuttaa, koska teillä on oikeus olla itsekkäitä ja pitää pää omassa persiissä.

Hyvä kestoilijat!!!!! Ehkä tyhmimmätkin alkaa uuden ä-pakkauksen myötä pikkuhiljaa tajuta, että maapallo on pulassa.

Vierailija
22/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä puroista kasvaa iso virta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se energia, vesi ym jotka kuluu hörhövaippojen pesuun ja valmistukseen?

Vierailija
24/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kestojen valmistus, materiaali ja lopputuotteeksi jalostus, pesu, energia, vesi ym ja lopullinen hävittäminen tulee kalliimmaksi ELLET sitten käytä samoja kestoja viidellä lapsellasi kaikilla vähintään vuoden. (yhdellä ei voi 5-vuotta käyttää, kun ovat eri kokoisia.)

Etkö tosiaan tiennyt??? ..ja mitenkäs noi sun kestot sitten maatuu ja hajoaa. Kyllä se kuori ja jopa frotee on sellaisiksi jalostettu, etteivät heti maadu mullaksi.

Vierailija
25/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kestoja taikka ei...raukkamaista marisemista tollanen...suomi sentään ainut maa mis äideille annetaan mahdollisuus saada äp...ja se rahasumma minkä saa jos ei ota pakkausta niin on törkeen pieni...ei sil saa läheskään kaikkee sitä vaate määrää mitä pakkauksessa on...Ja tämä on vaan sit mun mielipide...Jokainen meistä kun tekee sen oman vakinnan,,oli se sit kumpi tahansa...

Vierailija
26/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on muuallakin ä-pakkaus, kuten esim virossa.

Tuttipullon poisotto oli opikein järjen riemuvoitto. Ihan kuin nyt sitten kaikki vaan imettää ekan sata vuotta

Vierailija
27/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikasemmin ne on ollut täysin käyttökelvottomia rättejä!!!

Vierailija
28/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luulitko oikeasti, etteivät kestovaipat saatuta?

Vierailija
29/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mihin perustat väitteen että kestot saastuttaisivat enemmän?

Vierailija
30/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos ne saa ilmaiseksi. Tottakai jokaisella on oikeus päättää, että käyttääkö kestoja vai kertiksiä, nyt on sitten ainakin mahdollisuus kokeilla molempia. On äippäpakkauksessa ollut sellaisiakin tavaroita mitä itse en koskaan käyttänyt (mm. kortsut, vetoketjulliset haalarit, puolipotkarit), mutta en ole niitä kieltämässä pakkauksesta, koska ymmärrän, että joku muu niitä tarvitsee.

Tuskin kenenkään talous on siitä kiinni, että yksi body ja potkarit jää saamatta, niitähän saa tuttavilta ilmaiseksikin. Taitaa kyse olla vain jostain kumman ylpeydestä, että minullehan ette kestovaippoja tyrkytä, sillä minä olen yksilö, joka olen valinnut kertakäyttöiset ja olishan se nyt noloa, jos joku näkis minun vaihtavan kestovaippaa!

T:kertakäyttövaippojen suosija, mutta tyytyväinen, että voi kokeilla nyt kestovaippojakin

Vierailija
31/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tietoa mistä tahansa muualta, kuin kestoilijoiden omilta saitelta, niin tiedät että se on totta. Mielellään vähän virallisemmilta tahoilta.

T. 33

argh! miten yksinkertaisia ihmisiä! Vai vielä lähdeviittaus. Siinähän sulla on koko maailma (netti) nenäsi edessä. Vai haetko sieltäkin vain sen tiedon minkä haluat kuulla, et sitä mikä on totuus.

Vierailija
32/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli kestoja taikka ei...raukkamaista marisemista tollanen...suomi sentään ainut maa mis äideille annetaan mahdollisuus saada äp...ja se rahasumma minkä saa jos ei ota pakkausta niin on törkeen pieni...ei sil saa läheskään kaikkee sitä vaate määrää mitä pakkauksessa on...Ja tämä on vaan sit mun mielipide...Jokainen meistä kun tekee sen oman vakinnan,,oli se sit kumpi tahansa...

Vierailija
33/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
34/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaukseen.

Vierailija
35/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.sll.fi/toiminta/kestava/ekotehokkuus/tietopankki/vaipat/view…

Vierailija:

Etsi tietoa mistä tahansa muualta, kuin kestoilijoiden omilta saitelta, niin tiedät että se on totta. Mielellään vähän virallisemmilta tahoilta.

T. 33

argh! miten yksinkertaisia ihmisiä! Vai vielä lähdeviittaus. Siinähän sulla on koko maailma (netti) nenäsi edessä. Vai haetko sieltäkin vain sen tiedon minkä haluat kuulla, et sitä mikä on totuus.

Vierailija
36/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestovaippailu on ekologisempaa kuin kertakäyttövaippailu.

Vierailija
37/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on luonnonsuojeluliiton sivu. Näkee, että tarkoitus ei ole ollut tutkia asiaa vaan todistaa oma kanta oikeaksi. Vähän kriittisyyttä arvon av-nerot.

Vierailija:

http://www.sll.fi/toiminta/kestava/ekotehokkuus/tietopankki/vaipat/view…

Vierailija
38/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. No, saivat sen vesipullonkin pois. On varmaan hyvä mieli.

.

Itse olen imettänyt vauvojani, mutta pari tuttipulloakin (äp:n pullo mukaan lukien) on ollut kaapissa varalla, kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu ja mitä voi tarvita.

Vierailija
39/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen logiikalla he haluaisivat " mainostaa" väärää tietoa? Vähän omaa ajattelua sinnekin päin ;)

Vierailija:

Tuo on luonnonsuojeluliiton sivu. Näkee, että tarkoitus ei ole ollut tutkia asiaa vaan todistaa oma kanta oikeaksi. Vähän kriittisyyttä arvon av-nerot.

Vierailija
40/170 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt otan sittenkin sen pakkauksen, halusinki testata noita jos säästyis kertakäyttövaippojen ostelulta! kiitos ilmoituksesta. *kihisee onnessaan*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän