Kuinka kauan olet pisimmillään ollut asunnossasi sisällä lainkaan poistumatta ulos?
Itse olen ollut vuosia sitten about viikon kotona lainkaan poistumatta sairastamisen vuoksi. Kyllä oli ihmeellistä lähteä ulos sen jälkeen.
Kommentit (45)
Varmaan pari, kolme viikkoa? Sektion jälkeen kipeänä ja kalpeana ilman mitään syytä lähteä pahimpaan paukkupakkaseen vastasyntyneen kanssa.
En kyllä rehellisyyden nimissä muista, on mahdollista että olen vienyt roskat tai hakenut postit, tai sitten en.
Pari viikkoa, kipsin vaihtovälin.
Kun jalka murtui pahasti olin leikkauksessa poistuin vain kipsin vaihtoon ja se vaihdettiin kolme kertaa, jalka pahasti turvoksissa joten siksi noi vaihdot pienempään.
Kotona minulla oli pyörätuoli jolla liikuin ja invataksilla ja tuolilla kävin sairaalassa.
3 viikkoa, täysin yksin toivuin leikkauksesta, kauhun tunteita, ilon aihe kun ensi kertaa jaksoin kävellä pari sataa metriä ulkona.
Nyt tietäisin mitä tehdä jos sama tilanne. Soittaisin ruokatavaroita kotiin tuovaan kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kolme vuorokautta. Asun yksin niin sairaanakin on pakko lähteä kauppaan kun ruoka loppuu.
Kotivara auttaa tässäkin. Parin viikon ruoat löytyy kotoa koska tahansa, saa sairastaa rauhassa.
Poistun talvisin kotoa 2-3 kertaa.
Viimeisimmät: syyskuu 2016, joulukuu 2016, helmikuu 2017 ja seuraava toukokuun lopulla tai kesäkuun alussa.