Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olet pisimmillään ollut asunnossasi sisällä lainkaan poistumatta ulos?

Vierailija
04.07.2016 |

Itse olen ollut vuosia sitten about viikon kotona lainkaan poistumatta sairastamisen vuoksi. Kyllä oli ihmeellistä lähteä ulos sen jälkeen.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mulla olis... Varmaan max joku 4 päivää. Ja sitten onkin tosiaan pakko lähteä kauppareissulle. Introvertti mikä...

Vierailija
22/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi viikkoa leikkauksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta. Olin kotona toipumassa vakavasta onnettomuudesta enkä oikeasti päässyt juuri vessaa ja keittiötä pidemmälle liikkumaan vuoteesta. Mies kävi kaupassa ja laittoi ruuat ja vei roskat, siivosi, tiskasi ja pyykkäsi. Mä siis oikeasti käytännössä vain makasin vuoteessa sen pari kuukautta ja kärsin kovista kivuista koko ajan. Toki toipuminen onnettomuudesta kesti kokonaisuudessaan lähes vuoden, mutta sen parin ekan kuukauden jälkeen aloin päästä jo edes viikottain ulkonakin piipahtamaan.

Vierailija
24/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa muistaakseni, vesirokko. En halunnut lähteä ulos viikkoon taudin jälkeen, sillä jäljet olivat järkyttävän naamassa.

Olin 15-vuotias sairastaessani vesirokon

Vierailija
25/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ei ollut koiraa, aikuisiän enkka on varmaan joku 3 vrk. Nuorena/lapsena kun olin masentunut ja syrjäytynyt ja ilman kavereita, saatoin olla varmaan viikonkin sisällä.

Vierailija
26/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa..onko täälä kaikki mielisairaita?

Vierailija
27/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan tätä kämppää, jossa olen asunut reilun vuoden, niin en varmaan vuorokauttakaan. Ensinnäkin postit jaetaan laatikkoon, joten ne käyn aina hakemassa. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, joten ihan siksikin olen päättänyt käydä ulkona, kaupassa ja kavereilla mahd usein.

Vierailija
28/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduin synnytyslaitokselta vauvan kanssa maanantaina ja perjantaina kävin viemässä roskat :)

Vierailija
29/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää. Todella paha influenssa. Mies hoiti koiran ja kaupat.

Vierailija
30/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme viikkoa,sikainfluenssa

Vierailija
31/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain potkut duunista ja tuntui että maailmani romahti.

3kk makasin sängyn pohjalla kunnes puolison avustuksella hain apua.

Puolitoista vuotta sairaslomalla hermoromahduksen takia. Myönnän ettn ole vieläkään työkykyinen ja liikun ulkona mahdollisimman vähän.. Minusta on tullut ihmisten parissa erittäin arka.

Vierailija
32/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt näistä viikkokausia kotona oleskeleista. Minule tulee fyysisesti ja henkisesti huono olo jo parista päivästä. Keho kaipaa raitista ilmaa ja liikuntaa. Myös mieli kaipaa ihmisten näkemistä ja puhekontakteja. 

Teini asuu kyllä kotona, mutta on niin paljon poissa, ettei aina ole hänestä juttuseuraksi. 

Vierailija
33/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden, vaikea GAD. Puoliso käy kaupassa jne, minä puolestani teen kotona sitten vastaavasti asioita.

Olen toistaiseksi eli pysyvällä eläkkeellä. Aina ei elämä menee siten kuin suunnittelee

Vierailija
34/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotona ja yleensä ostaa ruokaa paljon kerralla niin voin olla 2-4 päivääkin kotona. Kuulostaa aika kauhealta, täytyy ehkä hieman ryhdistäytyä. Mutta nyt kesällä olen ehkä max 1-2 päivää. 

Vierailija
35/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää kun on oikein kova tauti ollut. Heti kun vähän helpottaa on jo päästävä vaikka korttelin ympäri kävelemään, kuolen tylsyyteen kerrostalokaksiossa muuten!

Vierailija
36/45 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain 5 päivää.

Vierailija
37/45 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin poistumatta ulos?

Vierailija
38/45 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää on maksimi. Sen jälkeen on pakko päästä ulos rattiisen ilmaan, muuten pää hajoo. Ei vaan pysty!

Vierailija
39/45 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tuntia

Vierailija
40/45 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta just olin, kun mursin nilkkani vaikeasti. 8 viikkoa täysikielto panna painoa, sitten vähitellen puolipainoa ja täyspaino ja kipsi veks. Lyhyet on lenkit edelleen koska särkee ja turvottaa käytössä hyvin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä