Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olet pisimmillään ollut asunnossasi sisällä lainkaan poistumatta ulos?

Vierailija
04.07.2016 |

Itse olen ollut vuosia sitten about viikon kotona lainkaan poistumatta sairastamisen vuoksi. Kyllä oli ihmeellistä lähteä ulos sen jälkeen.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan puolitoista kuukautta, ellen lähemmäs kahtakin. Siitä sitten kärrättiinkin suoraan suljetulle osastolle, ja siellä tuli vietettyä muutama viikko =)

Vierailija
2/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kolme vuorokautta. Asun yksin niin sairaanakin on pakko lähteä kauppaan kun ruoka loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan perjantai-illasta maanantaiaamuun eli ei ihmeitä.

Vierailija
4/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan yli 12 tuntia, sillä asun kahdestaan koirani kanssa ja olen siis ainoa, joka sitä ulkoiluttaa. Pisin aika on varmaan ollut kipeänä joskus nuorempana, vielä kotona asuessani. Silloin äiti teki ruokaostokset, ja itse sain keskittyä paranemiseen. Puhutaan silti varmaankin maksimissaan muutamasta päivästä.

Vierailija
5/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin influenssassa 90-luvulla viikon, täysin sisällä oloa tästä muistaakseni viisi päivää. Sen jälkeen ehkä kaksi on maksimi. Ne sijoittuvat vauvalomiin. Vauva nukkui partsilla ja sai ulkoilunsa siten. 

Muutaman kerran vuodessa tulee yksi sisäpäivä, kun ei vain ole mitään menoa ja ei hotsita lähteä kävelylle esim. tosi kurjan ilman takia. Lapset ovat jo isoja, joten heidän takiaan ei tarvitse. Koiraakaan ei ole. 

Koira onkin kätevä liikuttaja. Ei voi olla täysin liikkumattomia päiviä. 

Vierailija
6/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä poistun 7 päivän välein kauppaan, ellei nyt satu jotain poikkeusasiaa olemaan kaupungilla. Muun ajan olen visusti kotona. Ehkä joskus olen ollut 1,5-2 viikkoa kotona, jos on ollut sairautta tai ei asiaa kauppaan. Ihan siis normaalia mulle viettää pitkiäkin aikoja sisätiloissa, eikä se kuitenkaan ole outoa lähteä ihmisten ilmoille, kun siihen asennoituu oikein.

Vierailija
7/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 2-3 viikkoa, en muista tarkalleen. En siis ollut edes sairas tai mitään, ei vain ollut mitään syytä lähteä ulos.

Vierailija
8/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni noin 2 kk. Ei huvittanut mennä ulos. Mies kävi kaupassa ja vei roskat, minä keskityin kasvattamaan vatsaani. Tuo 2 kk oli äitipolikäyntien väli ja ihan terveet tuplat sain aikaan, vaikka en harrastanut liikuntaa.

Ja kaikille "mitäs läski" -kyselijöille tiedoksi, että ennen raskautta olin 170/58 ja heti lasten syntymänjälkeisenä päivänä  170/59 eli en onnistunut lihomaan kuin kilon.

Vierailija
9/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon sikainfluenssaepäilyn aikaan.

Vauvan ollessa pieni taisin olla kaksikin viikkoa.

Vierailija
10/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan viikko. Olin keväällä sitkeessä flunssassa. Kuume laski nopeasti, mutta räkätauti jäi päälle.

Vierailija
11/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan yli 12 tuntia, sillä asun kahdestaan koirani kanssa ja olen siis ainoa, joka sitä ulkoiluttaa. Pisin aika on varmaan ollut kipeänä joskus nuorempana, vielä kotona asuessani. Silloin äiti teki ruokaostokset, ja itse sain keskittyä paranemiseen. Puhutaan silti varmaankin maksimissaan muutamasta päivästä.

"äiti teki ruokaostokset, ja itse sain keskittyä panemiseen", luin.

Vierailija
12/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 päivän sisälläolot ihan normaaleja. 4-5 päivää ollut varmaan maksimi, sitten pitää mennä jo kauppaan. No esimerkiksi juhannuksena olin sisällä to-illasta su-iltapäivään. Varsinkin talvella noita sisäputkia tulee melkein viikottain.

t. syrjäytynyt

Vierailija
13/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se pari viikkoa aika perus mulle. Yritän kuitenkin saada itseni ulostettua kämpästä useemmin, ihanteellisesti joka päivä. Kun on ollut kauan yksin kotona, muiden ihmisten läsnäolo tuntuu kauhealta, säpsähtelee kaikkea yms. Hulluksihan se erakkous tekee.

Vierailija
14/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta. Kärsin niin pahasta julkisten paikkojen pelosta aikoinaan.

Vierailija
15/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta. Ei ollut tarvetta lähteä ulos.

Vierailija
16/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sulle toi ruuat ym?

Vierailija
17/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se pari viikkoa aika perus mulle. Yritän kuitenkin saada itseni ulostettua kämpästä useemmin, ihanteellisesti joka päivä. Kun on ollut kauan yksin kotona, muiden ihmisten läsnäolo tuntuu kauhealta, säpsähtelee kaikkea yms. Hulluksihan se erakkous tekee.

Toi on niin totta, olen yllättynyt miten säikky olen nykyään. Ohimenevä pyöräilijä tai muu yllättävä ääni säpsäyttää vaikka näin ei ennen tehnyt.

Vierailija
18/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sulle toi ruuat ym?

Asuin sillon vielä vanhempieni luona. Lopulta sain apua ja pääsin jaloilleni.

Vierailija
19/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko varmaankin. Sen jälkeen on jo mentävä ruokakauppaan.

Vierailija
20/45 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 3 vuorokautta. Joulun aikoihin usein tulee oltua se 2 päivää "rauhassa" ihan luvan kanssa, mukavaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi