Vieraannutetun vanhemman kohtalo on julma
Täällä tuota ei ymmärretä lainkaan. Joulu on yksi pahimmista päivistä sille vieraannutetulle vanhemalle (yleensä isälle).
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin.
Täällä uskotaan, että jokainen mies, kuka ei asu lasten kanssa on paskaiskä.
Olen itse elänyt lapsena siinä totuudessa, kun tätä yritettiin tehdä. Onneksi asia korjaantui ja äitini pääsi katkeruudestaan ja sen jälkeen meillä oli asiat hyvin, vaikka vanhemmat eronneet olivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin.
Juuri noin, vaikka tuo ei useinkaan pidä paikkaansa.
Mistä voi lukea tarinasi?
Olethan sosiaalityöntekijöiden ja poliisin jälkeen tuonut asian julkisuuteen? Niin OIKEASTI lapsistaan tappelevat vanhemmat tekevät.
Muille se on vain tekosyy hylätä lapset
Yhtä kamalaa se on kun isä hylkää lapsensa ja siinä sitten äitinä selität miksei isää kiinnosta.
Plus hoidat, maksat, järjestät, tuot ja viet kaiken.
Miksi erosit vaimostasi. Jos hän jätti, niin mitkä oli syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin.
Olen itse elänyt lapsena siinä totuudessa, kun tätä yritettiin tehdä. Onneksi asia korjaantui ja äitini pääsi katkeruudestaan ja sen jälkeen meillä oli asiat hyvin, vaikka vanhemmat eronneet olivatkin.
Ja tällä en koita väittää, etteikö olisi myös niitä paskaisejä, jotka eivät vaan välitä lapsistaan ja jatkuvasti lupauksensa rikkovat. Mutta on myös näitä toisenlaisia tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Minä sieltä lähdin, eli minä (mies) jätin hänet!
Itse koen niin, että joulu tämän kaiken keskellä on pieni paha.
Ikävä, kipu ja suru on läsnä jokaisena päivänä, joulu on vain yksi niistä.
Jos saisin viettää arkea lasteni kanssa, olisin valmis luopumaan jokaisesta loppu elämäni joulusta.
Vieraannutetun osa on kamala. Mitään näin kamalaa en ole koskaan voinut edes kuvitella tapahtuvan.
Olen lapsistani vieraannutettu äiti.
Voimia muille samassa tilanteessa oleville. Jouluna ja joka ikisenä päivänä.
Tiedän tunteen. Vuosikausien käräjät ja kymppitonnien velat, että saisi edes minimi-tapaamiset (ja maksimi-elarit). T. etä-isä
Kuules nyt. Vieraannuttaminen ei koskaan tapahdu ilman syytä. Miten sinulla on voinut olla noin huono maku ja ihmistuntemus että olet mennyt lisääntymään sellaisen ihmisen kanssa joka tekee sinusta vihollisen? Eikö sinulla ollutkaan arvostelukykyä?
Mitä sinä olet tehnyt kun lapsesi on vieraannutettu sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä kamalaa se on kun isä hylkää lapsensa ja siinä sitten äitinä selität miksei isää kiinnosta.
Plus hoidat, maksat, järjestät, tuot ja viet kaiken.
Yleensä vieraannuttajat myös käyttävät tuota narratiivia mustamaalatessaan vieraannutettua isää. Helppo sanoa miehen hyljänneen lapsensa, kun ei ollut varaa käräjöidä. Jotkut kaveritkin hylänneet ja sanoneet, etteivät olisi jaksaneet taistella ja maksella juristia ja elareita.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole lapsen oikeuksien kannalta mitään väliä. Tätä ansaa sossut aina yrittää. Provosoida miestä. Aivan kuin lapsen oikeuksien noudattaminen olisi miehen reaktioista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt. Vieraannuttaminen ei koskaan tapahdu ilman syytä. Miten sinulla on voinut olla noin huono maku ja ihmistuntemus että olet mennyt lisääntymään sellaisen ihmisen kanssa joka tekee sinusta vihollisen? Eikö sinulla ollutkaan arvostelukykyä?
Mitä sinä olet tehnyt kun lapsesi on vieraannutettu sinusta?
Olet erittäin sairas henkilö. Vieraannuttamisen uhri on aina lapsi. Sen takia on olemassa YK:n ihmisoikeuslaki ja lapsen oikeuksien laki, koska on olemassa kaltaisiasi ihmishirviöitä.
Onko näillä ns vieraannutetuilla esittää mitään faktaa tueksi. Onko yrittäneet oikeasti saada tapaamisia, onko Wilma tunnuksia, koulupalavereja mitään?! Onko lastenvalvojalle mitään yhteydenottoja asian suhteen. Onko mitään elatus- tai tapaamispalavereja ollut?
Vierailija kirjoitti:
Onko näillä ns vieraannutetuilla esittää mitään faktaa tueksi. Onko yrittäneet oikeasti saada tapaamisia, onko Wilma tunnuksia, koulupalavereja mitään?! Onko lastenvalvojalle mitään yhteydenottoja asian suhteen. Onko mitään elatus- tai tapaamispalavereja ollut?
7 istuntoa käräjillä. Usea LaSu. Lastenvalvoja ilmoittaa, että lähivanhempi kieltäytynyt, samoin kaupungin perhetyö. Mikään ei käy. Vie vain käräjille ja esittelee valheita minusta. Tuomari hyssyttelee, että koittakaa sopia keskenään ja määrää vain minimi-tapaamiset,neli 2 tuntia viikko, sekä elatusapua 500€/kk. Riittääkö vìttu todisteeksi?
suomen laki on aina äidin puolella
Vierailija kirjoitti:
suomen laki on aina äidin puolella
Ei laki, vaan yksittäisten tuomarien ja sossujen mielivalta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi lukea tarinasi?
Olethan sosiaalityöntekijöiden ja poliisin jälkeen tuonut asian julkisuuteen? Niin OIKEASTI lapsistaan tappelevat vanhemmat tekevät.
Muille se on vain tekosyy hylätä lapset
Vähän on ristiriitainen kommentti. Mistä lähtien on löytynyt syitä tapella lapsistansa? Sehän heikentää vain lasten hyvinvointia. Ehkä kannattaa ymmärtää oikeasta hyvinvoinnista. Et voi myöskään vaatia keneltäkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 istuntoa käräjillä. Usea LaSu. Lastenvalvoja ilmoittaa, että lähivanhempi kieltäytynyt, samoin kaupungin perhetyö. Mikään ei käy. Vie vain käräjille ja esittelee valheita minusta. Tuomari hyssyttelee, että koittakaa sopia keskenään ja määrää vain minimi-tapaamiset,neli 2 tuntia viikko, sekä elatusapua 500€/kk. Riittääkö vìttu todisteeksi?
Mikäs asenne tuo on?
Totta kai maksat elatusta lapsestasi. Ei se elatusvelvollisuus liity mitenkään tapaamisiin.
Eipä niin.