Jos sinulla on kuukautiset,hoiteletko miehesi?
Jos mies halukas,hoiteletko miehen suulla tai käsillä vai saako odottaa siihen asti kun menkat ohi?
Kommentit (51)
En hoitele, kun ei se halua. Väistää tai kiemurtelee kauemmas ja ihmettelee mitä yritän. Ei meillä ole koskaan seksiä kuukautisten aikaan, eikä niiden välilläkään sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Meikä antaa kakkosta. No mies kerjää sitä muutenkin koko ajan :)
Niin, mieluummin paskaa kuin verta hepissä! Muahahahahaha!
Annan naapurin Irman hoitaa. Se kinuaa miestäni muutenkin usein.
Olen menkkojen aikana sen verran kipeä, että miehelläkään ei onneksi tule seksi mieleen kun sen käy mua sääli. Onneksi nyt on käytössä sellaiset pillerit, ettei tarvi menkoista kärsiä.
Jos en olisi kipeä ja mies ehdottelisi seksiä menkkojen aikana, niin kaipa se olisi ihan normiseksiä muuten paitsi ei oraalia mulle. Jos mies alkaisi vaatia jotain yksipuolista "hoitelua" vaikka minunkin tekee mieli, niin jäisi varmaan kaikenlaiset seksit väliin. Hänellä on ihan terveet kädet käytettävissä kuitenkin ja kortsua voi mun puolesta käyttää jos haluaa pitää vehkeensä siistinä.
En hoitele. Miehellä on kaksi tervettä kättä.
En hoitele. Itseni hoitelen kyllä vibralla.
Meillä harrastetaan silloinkin ihan yhdyntää. Orgasmi on oikein oivallinen apu niihin kuukautisvaivoihin ja kohdun supistelu nopeuttaa kuukautisia.
En tapaile naisia, joilla wc:n roskikset pullollaan verisiteitä. Se järkyttävä haju tappaa kaikki halut.
Vierailija kirjoitti:
En hoitele. Miehellä on kaksi tervettä kättä.
On jotenkin sääli lukea näitä, koska meillä nainen haluaa enemmän seksiä kuin minä, mutta hoitelen hänelle kuitenkin orkut parit, jos on niitä vailla. Kokisin että rakkaus on poistunut tästä taloudesta, mikäli ajattelisin noin.
Vain, jos mies on sen arvoinen eli ihana minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä muunlaisen miehen kanssa kannata ollakkaan, vai mitä?
Annan mielelläni suikkareita menkkojen aikaan, mutta toisaalta tykkään antaa niitä muutenkin joten ei se sinänsä mitenkään poikkeuksellista ole.
Joskus jos kumpikin on oikein kiimoissaan niin ollaan myös pantu niin että mulla on kuppi sisällä, mutta silloin täytyy ottaa varsinkin takaapäin vähän varovaisemmin ettei satu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä muunlaisen miehen kanssa kannata ollakkaan, vai mitä?
Aika harva pystyy olemaan ihana ihan koko ajan. Tässä varmaan tarkoitettiin, että jotenkin extra mukava ja auttavainen sillä kertaa.
Vaimoni antoi useinkin suikkareita menkkojen aikana, varsinkin jos vähän kestivät. Antanut muutenkin, mutta enimmäkseen halusi laueta pilluun. Mutta ihan vastaavasti nuollut hänen pilluaan koko ikäni.
En kyllä yksipuolisesti hoida, jos itselläkin tekee mieli. Kyllä se mieskin voi minut hoitaa, vaikka menkat olisikin. Tamponit on keksitty. Vaikka sitten käsipelillä. Jos ei jostain syystä tekisi mieli, niin kyllä mä silti voisin panna. Mutta ei ole sellaista vielä tapahtunut. Aina on mieli tehnyt.
No en! Runkatkoon, jos ei jaksa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
No en! Runkatkoon, jos ei jaksa odottaa.
Tulee ihan entinen suhde mieleen. Se ei ollut kovin hyvä. Vaihtamalla parani ja tuollaista asennetta ei ole tarvinnut sietää.
Kunnon perinteinen 69 on parasta reikelillä.