Jos sinulla on kuukautiset,hoiteletko miehesi?
Jos mies halukas,hoiteletko miehen suulla tai käsillä vai saako odottaa siihen asti kun menkat ohi?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Alku ja loppu kuukautisista pannaan, ei pikku veri haittaa.
Pahimpina vuotopäivinä on yleensä peppuseksiä. Ja ihan kuulkaa minun pyynnöstä ;)Ja en hoitele miestä sen enempää kuin hänkään minua. Varmasti pärjäisi ilmankin. Kumpikin.
Juuri näin sen pitäisi kaikissa parisuhteissa olla.
Nam, olet ihana nainen.
Sinkku olen. Mutta suukkihoidolla tai käsin…
Meillä on vaimon kanssa ihan aktiivinen seksielämä, mutta ikinä ei ole ottanut poskeen ns. hyvää hyvyyttään. Muutaman kerran on käsihoidon antanut, kun sitä hetken vihjaillut tai suoraan pyytänyt. Olen itse tarjonnut monta kertaa käsihoitoa ja suuhoitoa hänelle, mutta yhtään kertaa ei ole sitä vastaanottanut kun ei ole kuulemma sellaista fiilistä tullut. Olen tullut siihen tulokseen, että naisissa on paljon niitä, joiden seksielämä perustuu pitkältikin emotionaaliselle halukkuudelle eli tällainen ns. miehinen himo ei olisi heillä ajava tekijä. Tämä ei tietenkään tarkoita, että kaikilla naisilla olisi näin tai että kaikki miehet olisivat ns. himokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vaimon kanssa ihan aktiivinen seksielämä, mutta ikinä ei ole ottanut poskeen ns. hyvää hyvyyttään. Muutaman kerran on käsihoidon antanut, kun sitä hetken vihjaillut tai suoraan pyytänyt. Olen itse tarjonnut monta kertaa käsihoitoa ja suuhoitoa hänelle, mutta yhtään kertaa ei ole sitä vastaanottanut kun ei ole kuulemma sellaista fiilistä tullut. Olen tullut siihen tulokseen, että naisissa on paljon niitä, joiden seksielämä perustuu pitkältikin emotionaaliselle halukkuudelle eli tällainen ns. miehinen himo ei olisi heillä ajava tekijä. Tämä ei tietenkään tarkoita, että kaikilla naisilla olisi näin tai että kaikki miehet olisivat ns. himokkaita.
Onko sinullakin menkat. Kannattaisi mennä lekuriin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain, jos mies on sen arvoinen eli ihana minua kohtaan.
Ei kai sitä muunlaisen miehen kanssa kannata ollakkaan, vai mitä?
Aika harva pystyy olemaan ihana ihan koko ajan. Tässä varmaan tarkoitettiin, että jotenkin extra mukava ja auttavainen sillä kertaa.
No, en tarkoittanut, vaan että ylipäätään on hyvä fiilis olla miehen kanssa ja tunnen itseni rakastetuksi. Toisaalta nykyisen kanssa ollaan aina ihania toisillemme. Ja kyllä olin myös vuosikausia suhteessa, joka oli kylmä ja jossa oltiin vain lasten takia.
Aikoinaan kun oli vielä menkat, oli himo niin hirveä, että ei haitannut menoa yhtään. Paljon vaan pyyhkeitä petiin ja menoksi, miten hirveät oli minullakin; kuin häränkurkusta tuli, ja kivut kamalat. Silloin orgasmit auttoivat paljon. Ja tokihan se sopi miehellekkin.
Onneksi jäi leikkauspöydälle ne munasarjat ja kohtu, ja vaivat. Mutta himot jäivät!
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun oli vielä menkat, oli himo niin hirveä, että ei haitannut menoa yhtään. Paljon vaan pyyhkeitä petiin ja menoksi, miten hirveät oli minullakin; kuin häränkurkusta tuli, ja kivut kamalat. Silloin orgasmit auttoivat paljon. Ja tokihan se sopi miehellekkin.
Onneksi jäi leikkauspöydälle ne munasarjat ja kohtu, ja vaivat. Mutta himot jäivät!
Paljonkohan tarinsn iskijälle on siunaantunut ikää?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla sitä himoa ei sallita yhtälailla kuin miehillä. Esim nainen joka haluaa ison peniksen, haukutuun usein pinnalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla sitä himoa ei sallita yhtälailla kuin miehillä. Esim nainen joka haluaa ison peniksen, haukutuun usein pinnalliseksi.
Aivan. Mies haluaa naisen joka saa yhdynnässä orgasmin on saatanasta seuraava, vaikka haluaa sen naisen saavan orgasmin. Nainen saa näin enemmän orgasmeja ja se on niin väärin että! Tässähän se nainen ei salli naiselle orgasmia, koska miehen tulisi valita joku joka ei saa 🤭
Mitä ne menkat seksiä haittaa,olet joku miestrolli fantasioimassa täälä?