Jos sinulla on kuukautiset,hoiteletko miehesi?
Jos mies halukas,hoiteletko miehen suulla tai käsillä vai saako odottaa siihen asti kun menkat ohi?
Kommentit (51)
Hoitelen oksennusta ja ripulia. Välillä saa joitain tunteja nukuttua kipulääkkeillä.
Miksi pitäisi erityisesti vain käsillä tai suulla hoidella. Voihan sitä ihan pannakin, vaikka olisi menkatkin.
Kyllä se saa suihinoton, jos minua vaan sattuu huvittamaan.. (eli aika usein..)
Seksiä menkkojen aikana?Mulla ainakin paikat niin kipeänä ettei tohi.
Ei tervekätinen mies apua tarvitse.
Suhteen kuuluu olla täyttä paskaa ja ahdistusta miehelle. Tietysti täydellinen seksittömyys kuuluu asiaan, koska miehen haluja ei tule koskaan tyydyttää mitenkään.
Yleensä pannaan menkkojenkin aikaan. Mulla on tällä hetkellä poikkeuksellisesti pitkään kestävät kuukautiset ja lyhyt kierto, joten muuten tulis usein taukoja seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Me harrastetaan seksiä menkkojenkin aikana. Pyyhe pepun alle ja menoksi
Eikö ole aika veristä puuhaa jos harrastaa seksiä menkkojen aikana?
Miksi juuri menkkojen aikaan hoitelisin? Miestä ei seksittely kanssani kiinnosta enää muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole aika veristä puuhaa jos harrastaa seksiä menkkojen aikana?
Rapatessa roiskuu ja suihku on keksitty;)
Mä en voi harrastaa seksiä menkkojen aikaan kun limakalvot turpoaa ja on arat, mutta joskus tulee otettua suihin. Mussa on onneksi jotain vikaa, kierto 40 vrk ja menkat kestää 3 päivää.
Meikä antaa kakkosta. No mies kerjää sitä muutenkin koko ajan :)
Ap kokeile ensin hankkia nainen ja mieti asiaa sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ap kokeile ensin hankkia nainen ja mieti asiaa sitten?
No ap on nainen.Rupesi vaan kiinnostamaan että olenko ainoa pöhkö.No en onneksi ole.
En koskaan "hoitele" miestäni. Mies haluaa yhdyntää ja se on meillä seksiä. Jos haluaisi muuta, niin pyytäkööt. Ei ole pyytänyt.
Ihan tavallisesti meillä, ei haittaa miestä eikä minuakaan että tulee vähän sotkua.
Alku ja loppu kuukautisista pannaan, ei pikku veri haittaa.
Pahimpina vuotopäivinä on yleensä peppuseksiä. Ja ihan kuulkaa minun pyynnöstä ;)
Ja en hoitele miestä sen enempää kuin hänkään minua. Varmasti pärjäisi ilmankin. Kumpikin.