Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina tuo v***n äijä mokaa!! Edes ketsuppia osaa ostaa!

Vierailija
02.07.2016 |

Miehellä oli tosi simppeli lyhyt kauppalista, kun lähdettiin mökille. Ketsuppia oli kirjoitettu oikein ISOLLA mutta ei, ei onnistunut. Hän osti jonkun hemmetin mustapippuri-ketsupin! Nyt lapset itkee eikä syö makaronia ilman ketsuppia. Täältä mökiltä matkaa lähimpään kauppaan venematka plus 40km autolla.

Joo, ei maailma kaadu mutta ottaa päähän...

Kommentit (499)

Vierailija
81/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo mies, niin minä lätkäisisin oven kiinni ja menisin kaljalle. Tarvis mussutusta jatkuvasti kuunnella kun ei mikää rouvalle kelpaa!

Ja tuskin se on pilluakaa herranaikoihin saanu... Huutoa aina vain.

Vierailija
82/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä isompi moka on se, että pidät miestäsi juoksupoikanasi ja palvelijanasi, ja se että syötät lapsillesi makaronia ketsupilla.

Meinaatko että se mies on palvelija jos ei vaimo hoida itse kauppa-asioita aina? Melko surullista on jos se mies on vain yksi lapsi, hyvässä lykyssä vaimo hoitaa mökkireissulle pakkaamisenkin yksin, laittaa aina ne ruoat, ja miehestä ei ole jakamaan tehtäviä sen vertaa että sen voisi kauppaan laskea.

Syödä ne kyllä osaa nekin mutta mitään ei sitten sen eteen voi vaatia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja minä ostaisin nurisijoille Extra-Chili Chipotle ketsuppia.

Sinkkumies

Nam! Kuulostaa hyvältä. Mistä voi ostaa?

Kaupoista. Riippuu tosin vuosista.

Vierailija
84/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap laitat siihen ruskea kastikkeeseen, et kai vaan .. ? 

Vierailija
85/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli tosi simppeli lyhyt kauppalista, kun lähdettiin mökille. Ketsuppia oli kirjoitettu oikein ISOLLA mutta ei, ei onnistunut. Hän osti jonkun hemmetin mustapippuri-ketsupin! Nyt lapset itkee eikä syö makaronia ilman ketsuppia. Täältä mökiltä matkaa lähimpään kauppaan venematka plus 40km autolla.

No lapsilta ainakin voit nyppiä ne pippurit pois sieltä ketsupista. Minkälainen äiti oikein olet?

Sinkkumies

Viittaako tämä nyt johonkin suolakurkuton hamppari -juttuun?

Vierailija
86/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

töräytys ja kastike valmis kirjoitti:

Mitä? Teen sen ihan wanhanaikaisesti ruskistamalla venhäjauhot voissa, sitten vettä sekaan ja lihaliemikuutio.

AP

Vierailija
87/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies kenties Tobbe the Tossukka kun aina mokaa? Pienestä kyllä menee lasten päivä pilalle. Meillä lapset olisivat halunneet maistaa sitä "väärää" ketsuppia ja jos eivät olisi tykänneet niin olisivat syöneet ilman sitä. Helppoa :)...

Vierailija
88/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lapsilta ainakin voit nyppiä ne pippurit pois sieltä ketsupista. Minkälainen äiti oikein olet?

Sinkkumies

Viittaako tämä nyt johonkin suolakurkuton hamppari -juttuun?

Sitä ketjua en ole lukenut 10 vuoteen. Itse nypin nuorena suolakurkut pois hampparista, koska mun mielestä ne ei siihen kuuluneet. Nykyään alas menee melkein mitä vaan.

Sinkkumies

Vierailija
89/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap terveet lapset ja mies ja mökki, jos ketsuppi on ongelmistasi suurin, pistä kädet ristiin ja kiitä että näin on.

Vierailija
90/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

töräytys ja kastike valmis kirjoitti:

Mitä? Teen sen ihan wanhanaikaisesti ruskistamalla venhäjauhot voissa, sitten vettä sekaan ja lihaliemikuutio.

AP

Älä unohda sipulia ja viherpippuria!

Sinkkumies

Vierailija
91/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuota ketsuppia eikä se mustapippuri siinä älyttömästi maistu, meidänkin nirppanokka 3-vee syö sitä kunhan ei kerro että siinä on pippuria. :)

Se on halvin ketsuppi K-kaupoissa, joten siinä voi olla syy sille miksi miehesi sitä osti.

Vierailija
92/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit, ap vain suosiolla sanonut mitä ketsuppia miehen olisi pitänyt ostaa. Vai ostetaanko teillä aina samaa merkkiä? Joka tapauksessa, RAUHOITU:)

Vierailija
93/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime parsaa! Älä rutise! Ihan p*ska provo...

Vierailija
94/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa tänne tullut kommentteja...

Ensinnäkin, kyllä meidän lapset syö muutakin kuin makaronia. Nyt tein vain nopeasti makaronia ja jauhelihakastiketta, kun on tässä mökille asettautumisessa muutakin hommaa kuin kokkaaminen. Ja kastike oli (hui kauhistus!) ruskeaa kastiketta, koska nirsot lapseni eivät syö tomaattipohjaista kastiketta. Paitsi ketsuppia, tavallista ketsuppia ilman mitään pippureita. Ja makaronia eivät syö ilman ketsuppia. Tiedän, minuakin ärsyttää...

Ja on meillä mukana paljonkin muuta ruokaa. Kävin jo eilen kaupassa hakemassa suurimman osan valmiiksi. Muutama pikkujuttu piti ostaa matkalta, kuten tuo ketsuppi, jonka itse unohdin. Huomioitakoon, että mies kyllä löysi kaupasta ihan ongelmitta omat oluensa, oikeaa merkkiä ja vahvuutta...

Ja kysehän on nimenomaan siitä, että tuo mies on joko niin yksinkertainen tai vaan piittaamaton, että näitä kauppakommelluksia sattuu usein. Ja kaikkea muutakin. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka tietää mitä ja koska lapset syövät, mitä tarvitaan mukana jne... Tässä nyt purkautui monen päivän (tai vuoden) patoutumat.

Mutta ei tästä enää enempää, olen jo päässyt ärtymykseni yli enkä nyt ala uudelleen miettiä noita asioita, ettei ala taas v*tutuskäyrä nousta. Hyvää kesälomaa meille ja teille :)

AP

Itse et edes muistanut ostaa koko ketsuppia. Siihen nähden miehesi suoritus on paljon parempi. Sulla ei ole varaa minkäänlaiseen arvosteluun tässä asiassa

Vierailija
95/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapset syö ruokaa, kun on oikeasti nälkä. Meilläkin kitistään välillä, mutta jos ei ruoka maittaa, niin pois ruokapöydästä ja yritetään 3-4 tunnin kuluttua uudelleen.

Niin, ainahan ei tarvitse olla hyvää ruokaa. Vai mihinkä tulokseen me nyt siinä ketjussa tultiin. Ei ole tärkeää että ruoka on jokaisen syöjän mielestä parhaalla mahdollisella tavalla maustettu, ketsupilla tai mustapippurilla tai ilman.

Vierailija
96/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi halusi kokeilla erilaista ketsuppia ja se hänelle sallittakoon. Lapset voi olla syömättä, vai mitä maailmannapoja teillä kasvatetaan?

Vierailija
97/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meilläkin mies osti kerran jotain per"""chiliketsuppia, piti lähteä sateessa polkemaan 3km kauppaan jotta minä ja lapsi saisimme ketsuppia makaronilootan päälle!

Vierailija
98/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa tänne tullut kommentteja...

Ensinnäkin, kyllä meidän lapset syö muutakin kuin makaronia. Nyt tein vain nopeasti makaronia ja jauhelihakastiketta, kun on tässä mökille asettautumisessa muutakin hommaa kuin kokkaaminen. Ja kastike oli (hui kauhistus!) ruskeaa kastiketta, koska nirsot lapseni eivät syö tomaattipohjaista kastiketta. Paitsi ketsuppia, tavallista ketsuppia ilman mitään pippureita. Ja makaronia eivät syö ilman ketsuppia. Tiedän, minuakin ärsyttää...

Ja on meillä mukana paljonkin muuta ruokaa. Kävin jo eilen kaupassa hakemassa suurimman osan valmiiksi. Muutama pikkujuttu piti ostaa matkalta, kuten tuo ketsuppi, jonka itse unohdin. Huomioitakoon, että mies kyllä löysi kaupasta ihan ongelmitta omat oluensa, oikeaa merkkiä ja vahvuutta...

Ja kysehän on nimenomaan siitä, että tuo mies on joko niin yksinkertainen tai vaan piittaamaton, että näitä kauppakommelluksia sattuu usein. Ja kaikkea muutakin. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka tietää mitä ja koska lapset syövät, mitä tarvitaan mukana jne... Tässä nyt purkautui monen päivän (tai vuoden) patoutumat.

Mutta ei tästä enää enempää, olen jo päässyt ärtymykseni yli enkä nyt ala uudelleen miettiä noita asioita, ettei ala taas v*tutuskäyrä nousta. Hyvää kesälomaa meille ja teille :)

AP

Eli ihan oma mokasi, kun et eilen sitä ketsuppia ostanut. Huusiko ja räyhäsikö , nalkuttiko ja vittuiliko miehesi sinulle siitä unohduksestasi? Avasiko palstalle ketjun, jossa kiroilee ja haukkuu sinua, kun jouduitte sinun takiasi muutenkin pitkällä mökkimatkalla pysähtymään vielä kauppaan ämmän lahopäisyyden vuoksi? Mitätöi sinut äitinä ja puolisona, ja lapsetkin itki kaupan pihassa unohduksesi takia?

Et ansaitse minkäänlaista miestä.

Vierailija
99/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään ketsupit itse.

Tomaattia keitellään kasaan. (soseutettua) Timjamia, suolaa, mustapippuria, hunajaa .. 

Mausteita oman maun mukaan. Valkoviinietikka meinasi unohtua, myös jänskiä makuja saa omenaviinietikalla.

Sinkkumies

Vierailija
100/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh.. siis valkosipulia kans tietenkin!

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan