Aina tuo v***n äijä mokaa!! Edes ketsuppia osaa ostaa!
Miehellä oli tosi simppeli lyhyt kauppalista, kun lähdettiin mökille. Ketsuppia oli kirjoitettu oikein ISOLLA mutta ei, ei onnistunut. Hän osti jonkun hemmetin mustapippuri-ketsupin! Nyt lapset itkee eikä syö makaronia ilman ketsuppia. Täältä mökiltä matkaa lähimpään kauppaan venematka plus 40km autolla.
Joo, ei maailma kaadu mutta ottaa päähän...
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Mies osti väärää ketsuppia VAHINGOSSA, ei siis yrittänyt olla mitenkään mielikuvituksellinen. Ja olisin itse mennyt kauppaan, mutta ajattelin miehen selviävän muutaman jutun ostosta ihan yksinkin, kun imetin vauvaa autossa sen kauppareissun ajan.
Ja meidän lapset ei syö mustapippuria, eivät tykkää mausteisesta ruuasta. Enkä ole mikään hirviövaimo, kunhan nyt vaan vähän keitti yli, kun kauhealla kiireellä teen nälkäisille lapsille ruuan ja sitten käykin näin...
AP
Ymmärrän sinua. Myös minulla on mies, joka osaa munata pienimmässäkin ostoksessa. Muilla perheenjäsenillä kuin hänellä on laktoosi-intoleranssi, niin takuulla tuo tavallista maitotuotetta, vaikka listassa lukisi LAKTOOSITON. Ja jos sanon, että mitä tahansa jäätelöä paitsi ei appelsiini (kukaan perheessä ei tykkää siitä) niin takuulla tuo appelsiinijätskiä. Olen allerginen Serlan keltaisessa wc-paperissa olevalle väriaineelle, niin viime viikolla toi sitä jättipakkauksen posket innosta hehkuen, kun oli ollut niin halpaa! Noin 10 vuotta oon sanonut siitäkin asiasta, ihan jo itkettää...
Vierailija kirjoitti:
No miksei se mustapippuri-ketsuppi kelpaa? Ja mitä helvettiä te olette kokanneet jos makaronille ei ole mitään kastiketta?? Itkisin minäkin jos vanhempien ruanlaitto olisi tuon tasoista.
Tämä. Ootko ikinä kasviksista tai oikeasta ruuasta kuullut ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies osti väärää ketsuppia VAHINGOSSA, ei siis yrittänyt olla mitenkään mielikuvituksellinen. Ja olisin itse mennyt kauppaan, mutta ajattelin miehen selviävän muutaman jutun ostosta ihan yksinkin, kun imetin vauvaa autossa sen kauppareissun ajan.
Ja meidän lapset ei syö mustapippuria, eivät tykkää mausteisesta ruuasta. Enkä ole mikään hirviövaimo, kunhan nyt vaan vähän keitti yli, kun kauhealla kiireellä teen nälkäisille lapsille ruuan ja sitten käykin näin...
AP
Ymmärrän sinua. Myös minulla on mies, joka osaa munata pienimmässäkin ostoksessa. Muilla perheenjäsenillä kuin hänellä on laktoosi-intoleranssi, niin takuulla tuo tavallista maitotuotetta, vaikka listassa lukisi LAKTOOSITON. Ja jos sanon, että mitä tahansa jäätelöä paitsi ei appelsiini (kukaan perheessä ei tykkää siitä) niin takuulla tuo appelsiinijätskiä. Olen allerginen Serlan keltaisessa wc-paperissa olevalle väriaineelle, niin viime viikolla toi sitä jättipakkauksen posket innosta hehkuen, kun oli ollut niin halpaa! Noin 10 vuotta oon sanonut siitäkin asiasta, ihan jo itkettää...
Mieheni teki samaa, mutta nykyään lähettelee kaupassa kuvia, että onko tämä oikea. Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Jos sanotaan, että "osta ketsuppia", niin itse ainakin ostaisin sitä yleisintä merkkiä, en jotain mustapippuri-ketsuppia:D
Ap olisi tietysti voinut sanoa suoraan, mitä ketsuppia haluaa tai mies kysyä minkä merkkistä ketsuppia sen pitää olla. Riippuu tietysti, mitä ketsuppia ap:n perheessä yleensä syödään eli olisiko miehen pitänyt tietää automaattisesti mitä merkkiä ostaa.
Felixillä on mustapippuriketsuppia tietääkseni. Ja sitten sillä on Felix Hellfire-chiliketsuppia. Yleistä merkkiä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Öh.. siis valkosipulia kans tietenkin!
Sinkkumies
Sinkkumies saa ihan rauhassa keitellä ketsuppinsa ja sinappinsa. Onko hänellä pieni syötettävä vauva muiden lasten lisänä ja mökkiolosuhteet, joissa yleensä kaikki on vaatimattomampaa ja hankalampaa toteuttaa kuin kotona. Hyvä, että ap jaksaa hoitaa ja ruokkia lapsensa mökki-olosuhteissakin, taitaa olla vielä uusavuton mieskin riesana.
Mun mielestä ois mielenkiintoista, miten mammat reagois jos mies tulisi valittamaan vaimon tekemästä virheestä. Silloin riittäisi ymmärrystä ja porukalla mollattaisiin vaimoa, joka on niin vitun tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh.. siis valkosipulia kans tietenkin!
Sinkkumies
Sinkkumies saa ihan rauhassa keitellä ketsuppinsa ja sinappinsa. Onko hänellä pieni syötettävä vauva muiden lasten lisänä ja mökkiolosuhteet, joissa yleensä kaikki on vaatimattomampaa ja hankalampaa toteuttaa kuin kotona. Hyvä, että ap jaksaa hoitaa ja ruokkia lapsensa mökki-olosuhteissakin, taitaa olla vielä uusavuton mieskin riesana.
No itseasiassa kun tähän tultiin niin ostin kilin sinappijauhetta jo valmiiksi (no wittu mun tapojen mukaan kaksi kiloa, kun olen suuruudenhullu) pitäisi vielä varmaan hankkia konjakit?
Sinkkumies
Ne keittyvät kasaan tekemättä mitään tai vaikka sitä tuttipulloa pitäessäkin. Toisille kaikki elämässä vain on niin hankalaa ..
Sinkkumies
Miksi te "kasvatatte" miehistä uusavuttomia? Ostatte niille varmaan kalsaritkin. Mies useammin kauppaan, niin oppii. Kyllä aikuinen ihminen oppii ostoksia tekemään, ellei ihan töhö ole. Ja silloin kannattaa ehkä miettiä, että miksi on sitoutunut töhöön mieheen...
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ois mielenkiintoista, miten mammat reagois jos mies tulisi valittamaan vaimon tekemästä virheestä. Silloin riittäisi ymmärrystä ja porukalla mollattaisiin vaimoa, joka on niin vitun tyhmä
Niin, mutta miehet eivät valita. Johtuuko se siitä että miehiä ei vain ärsytä mikään, ei vain kiinnosta mikään vai siitä että naiset tekevät työn huolellisemmin eli huomautettavaa ei ole?
Aloittajaa on ainakin tässä ketjussa mollattu oikein kunnolla. Eipä se tietysti haittaa kun taitaa olla provo.
Siis oikeesti. Mies sentään kävi kaupassa ja osti VAHINGOSSA väärää ja sinä vedät tollaset kilarit. Makaroni on muutenki mautonta joten en ymmärrä miten lapset ei muka voi syödä sitä tolla ketsupilla. Olisit ollut hiljaa ja laittanut mitä on niin ei varmasti lapset olis pahemmin mitään eroa huomannu. Sinun asenteesi on iso ongelma ei miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mikä tässä on ongelma? Mies syö appelsiinijäätelön, ja muut perheenjäsenet kuin sinä käyttävät sen vessapaperin.
Maailmassa on varmaan 5 miljardia ihmistä jotka vaihtaisivat ihan oikeat ongelmansa sinun kanssasi päittäin.
tahto tila ja aika kirjoitti:
Ne keittyvät kasaan tekemättä mitään tai vaikka sitä tuttipulloa pitäessäkin. Toisille kaikki elämässä vain on niin hankalaa ..
Sinkkumies
Oletko se 30 sekunnin munakas-tyyppi, jonka mielestä kokkaamiseksi lasketaan vain ne sekunnit kun pitelee kauhaa kädessä? Vieläkö huijaat työnantajaltasi palkkaa siltä ajalta kun kävelet toimiston käytävää pitkin tulostimelle, työtä tekemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mikä tässä on ongelma? Mies syö appelsiinijäätelön, ja muut perheenjäsenet kuin sinä käyttävät sen vessapaperin.
Maailmassa on varmaan 5 miljardia ihmistä jotka vaihtaisivat ihan oikeat ongelmansa sinun kanssasi päittäin.
Maailmassa olisi 5 miljardia ihmistä joilla on oikeitakin ongelmia. Sinun ongelmasi on että joku kirjoittaa mielestäsi mitättömästä asiasta keskustelupalstalle. Hus siitä pelastamaan nälkään kuolevia.
Älä ap enää vaan lisäänny, et ole kelvollinen äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
No onpa tänne tullut kommentteja...
Ensinnäkin, kyllä meidän lapset syö muutakin kuin makaronia. Nyt tein vain nopeasti makaronia ja jauhelihakastiketta, kun on tässä mökille asettautumisessa muutakin hommaa kuin kokkaaminen. Ja kastike oli (hui kauhistus!) ruskeaa kastiketta, koska nirsot lapseni eivät syö tomaattipohjaista kastiketta. Paitsi ketsuppia, tavallista ketsuppia ilman mitään pippureita. Ja makaronia eivät syö ilman ketsuppia. Tiedän, minuakin ärsyttää...
Ja on meillä mukana paljonkin muuta ruokaa. Kävin jo eilen kaupassa hakemassa suurimman osan valmiiksi. Muutama pikkujuttu piti ostaa matkalta, kuten tuo ketsuppi, jonka itse unohdin. Huomioitakoon, että mies kyllä löysi kaupasta ihan ongelmitta omat oluensa, oikeaa merkkiä ja vahvuutta...
Ja kysehän on nimenomaan siitä, että tuo mies on joko niin yksinkertainen tai vaan piittaamaton, että näitä kauppakommelluksia sattuu usein. Ja kaikkea muutakin. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka tietää mitä ja koska lapset syövät, mitä tarvitaan mukana jne... Tässä nyt purkautui monen päivän (tai vuoden) patoutumat.
Mutta ei tästä enää enempää, olen jo päässyt ärtymykseni yli enkä nyt ala uudelleen miettiä noita asioita, ettei ala taas v*tutuskäyrä nousta. Hyvää kesälomaa meille ja teille :)
AP
Tietenkin mies löytää omat kaljansa koska ne ovat hänelle. Ehkä häntä ei huvita ostaa aina muiden erikoisuuksien mukaan ruokia ja olla lasten ja sun tossun alla. Lapsille voi sanoa että jos ei kelpaa ilman ketsuppia niin näette nälkää sitten. Ja sinä voit työntää sen pippuriketsupin peppuusi jos on tilaa sen seipään vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta miehet eivät valita. Johtuuko se siitä että miehiä ei vain ärsytä mikään, ei vain kiinnosta mikään vai siitä että naiset tekevät työn huolellisemmin eli huomautettavaa ei ole?
Aloittajaa on ainakin tässä ketjussa mollattu oikein kunnolla. Eipä se tietysti haittaa kun taitaa olla provo.
Niin minä ainakin odotan innolla sitä päivää kun joku mies täällä valittaa kun vaimo ei tuonut juuri sitä kaljaa mitä oli halunnut kun kirjoitti kauppalistaan: kaljaa. Olisikohan niin että tiedämme miestemme suosiman kaljamerkin ja tuomme sitä kaupasta. Miehet ei vaan opi kymmenessä vuodessakaan mitä maitoa esim. lapsi juo.
Vierailija kirjoitti:
No onpa tänne tullut kommentteja...
Ensinnäkin, kyllä meidän lapset syö muutakin kuin makaronia. Nyt tein vain nopeasti makaronia ja jauhelihakastiketta, kun on tässä mökille asettautumisessa muutakin hommaa kuin kokkaaminen. Ja kastike oli (hui kauhistus!) ruskeaa kastiketta, koska nirsot lapseni eivät syö tomaattipohjaista kastiketta. Paitsi ketsuppia, tavallista ketsuppia ilman mitään pippureita. Ja makaronia eivät syö ilman ketsuppia. Tiedän, minuakin ärsyttää...
Ja on meillä mukana paljonkin muuta ruokaa. Kävin jo eilen kaupassa hakemassa suurimman osan valmiiksi. Muutama pikkujuttu piti ostaa matkalta, kuten tuo ketsuppi, jonka itse unohdin. Huomioitakoon, että mies kyllä löysi kaupasta ihan ongelmitta omat oluensa, oikeaa merkkiä ja vahvuutta...
Ja kysehän on nimenomaan siitä, että tuo mies on joko niin yksinkertainen tai vaan piittaamaton, että näitä kauppakommelluksia sattuu usein. Ja kaikkea muutakin. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka tietää mitä ja koska lapset syövät, mitä tarvitaan mukana jne... Tässä nyt purkautui monen päivän (tai vuoden) patoutumat.
Mutta ei tästä enää enempää, olen jo päässyt ärtymykseni yli enkä nyt ala uudelleen miettiä noita asioita, ettei ala taas v*tutuskäyrä nousta. Hyvää kesälomaa meille ja teille :)
AP
No oletko sä siis jotenkin yllättynyt tuosta että olet ainoa joka teilla osaa ostaa ruokaa ja tietää mitä lapset syö? Kun siis kohtelet miestäsi tuolla asenteella, että vitun äijä kun ikinä ei osaa mitään eikä edes yhtä ketsuppia saa ostettua? Nyt on jo varmaan vähän myöhäistä, mutta olisi kannattanut antaa osallistua siihen perheen arkeen vähän kokonaisvaltaisemmin niin ei tarvitsisi nyt itkeä että miten mies on niin pihalla kaikesta. Sitä niittää mitä on kylvänyt.
Nyyh.