Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina tuo v***n äijä mokaa!! Edes ketsuppia osaa ostaa!

Vierailija
02.07.2016 |

Miehellä oli tosi simppeli lyhyt kauppalista, kun lähdettiin mökille. Ketsuppia oli kirjoitettu oikein ISOLLA mutta ei, ei onnistunut. Hän osti jonkun hemmetin mustapippuri-ketsupin! Nyt lapset itkee eikä syö makaronia ilman ketsuppia. Täältä mökiltä matkaa lähimpään kauppaan venematka plus 40km autolla.

Joo, ei maailma kaadu mutta ottaa päähän...

Kommentit (499)

Vierailija
61/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina välillä jättää jotain tuomatta kaupasta perusteella"ei siellä ollut". Kyseessä on ollut esim. kaurahiutaleet tai tonnikala tms tuote joka hyvin harvoin on ihan kokonaan loppu kaupasta. Pyrin nykyään tekemään kauppareissut ihan itse tai lasten kanssa. Jopa kuusivuotiaasta on kaupassa enemmän apua kuin miehestä. Enkä tässä tarkoita vähätellä tai moittia miestäni, mutta näin tämä vaan on mennyt.

Vierailija
62/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies osti MAKEUTUSAINEILLA MAKEUTETTUA KETSUPPIA! Kyllä ärsytti, miks sitä purkkia ei voi kunnolla katsoa. Eihän sitä lapsille voi antaa.

Monesti on ostanut myös vääriä tuotteita. Jos olen vuosia ostanut samannäköisen pakkauksen jotain tuotetta niin miksi miehen pitää ottaa jonkun muun merkkistä...kyttään aika tarkkaan tuoteselosteet ja ostan vain laadukkainta.

Parin kymmenen sentin säästö ei kiinnosta.

Jos listan mukaan tekee ostokset ja ostaa vääriä tuotteita, vika on listassa. Ketsuppi on ketsuppia, jos ei muuta ole mainittu. Käykää perkele itse hakemassa ne ostokset, jos ei kelpaa.

Yleensä käynkin itse hakemassa ne ostokset juuri tämän ongelman takia että mies ei osaa ostaa sitä mitä aina ennenkin on käytetty.

Kun ukko pyytää ensikerralla olutta niin ostan sille alkoholitonta kun ei erikseen kirjoita ostoslistaan että pitää olla kolmosta!

"Av-palstan parisuhdevinkeillä latistunut seksielämä ja parisuhde uuteen kukoistukseen!".

Onko suomalainen nainen oikeasti näin lapsellinen, pirttihirmu ja jopa hirviö, kuin palsta antaa ymmärtää?

Miehen mitätöinti, vähättely ja jopa suoranainen kiusaaminen ja henkinen väkivalta on suomalaisnaisen mielestä ihan ok?

Anteeksi mitä?? Se, että aikuinen ihminen ei välitä vastuusta, tässä tapauksessa mies, tekee naisesta hirviön? :DD Hirviö tietää, mitä lapset syövät ja mitä eivät syö, mikä se on joka ei tiedä, kedoilla lentelevä, huoleton peter pan vai joka ei lapsista välitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustapippuriketsuppi kuulostaa juuri kivalta vaihtelulta! 

Niin alkoholiton olutkin! ;D Hyvä vinkki, ostan sitä miehelleni myös ensi kerralla, kun kauppaan juoksen kiireiltäni.

Vierailija
64/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies osti MAKEUTUSAINEILLA MAKEUTETTUA KETSUPPIA! Kyllä ärsytti, miks sitä purkkia ei voi kunnolla katsoa. Eihän sitä lapsille voi antaa.

Monesti on ostanut myös vääriä tuotteita. Jos olen vuosia ostanut samannäköisen pakkauksen jotain tuotetta niin miksi miehen pitää ottaa jonkun muun merkkistä...kyttään aika tarkkaan tuoteselosteet ja ostan vain laadukkainta.

Jos listan mukaan tekee ostokset ja ostaa vääriä tuotteita, vika on listassa. Ketsuppi on ketsuppia, jos ei muuta ole mainittu. Käykää perkele itse hakemassa ne ostokset, jos ei kelpaa.

Yleensä käynkin itse hakemassa ne ostokset juuri tämän ongelman takia että mies ei osaa ostaa sitä mitä aina ennenkin on käytetty.

Kun ukko pyytää ensikerralla olutta niin ostan sille alkoholitonta kun ei erikseen kirjoita ostoslistaan että pitää olla kolmosta!

"Av-palstan parisuhdevinkeillä latistunut seksielämä ja parisuhde uuteen kukoistukseen!".

Onko suomalainen nainen oikeasti näin lapsellinen, pirttihirmu ja jopa hirviö, kuin palsta antaa ymmärtää?

Miehen mitätöinti, vähättely ja jopa suoranainen kiusaaminen ja henkinen väkivalta on suomalaisnaisen mielestä ihan ok?

Anteeksi mitä?? Se, että aikuinen ihminen ei välitä vastuusta, tässä tapauksessa mies, tekee naisesta hirviön? :DD Hirviö tietää, mitä lapset syövät ja mitä eivät syö, mikä se on joka ei tiedä, kedoilla lentelevä, huoleton peter pan vai joka ei lapsista välitä?

Mies ostaa vahingossa väärää tuotetta, naisen päässään itse kuvitteleman tuotteen sijasta toisen tuotteen => vastuuton, lapsistaan välittämätön, vanhemmaksi kelpaamaton, huono ihminen?

Ei minkäänlaista miehen mitätöintiä tai vähättelyä, eihän?

Vierailija
65/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musyapippuriketsuppi on ihan hel* pahaa

Vierailija
66/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ostaa vahingossa väärää tuotetta, naisen päässään itse kuvitteleman tuotteen sijasta toisen tuotteen => vastuuton, lapsistaan välittämätön, vanhemmaksi kelpaamaton, huono ihminen?

Ei, kun tekee sitä jatkuvasti huolimattomuuttaan. Vastuutonta!

Vierailija
67/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon myös tunkenut miehen likaiset sukat puhtaiden joukkoon kaappiin kun ei ole mennyt perille että niitä ei jätetä lattialle lojumaan. Kaikkea muutakin vittumaista ja lapsellista oon tehnyt.

Tärkeät laput pyöri pöydillä monta viikkoa ja joka päivä pyysin siivoamaan ne niin lopulta heitin paperiroskiin, ilmoitin kuitenkin että löytyy sieltä jos niitä tarvii.

Likaiset treeni vaatteet lojui eteisen lattialla eikä saanut niitäkään siivottua niin sulloin reppuun.

Ja kyllä taas mies huusi että kuinka lapsellinen olen. Ihan sama, on ainakin ottanut opikseen.

Mies raukkaa, pitäis huolen tavaroistaan tai vaihtais vaimon kotipiikaan.

Oma käytöksesi on mielestäsi rakentavaa, fiksua, asiallista, toista kunnioittavaa ja tervettä?

Vierailija
68/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun tekee sitä jatkuvasti huolimattomuuttaan. Vastuutonta!

Minkälainen "vastuu" liittyy mielestäsi vaikkapa ketsupin ostamiseen? Oletko koskaan itse tehnyt hutiostoksia tai virheitä? Onko isillä lakisääteinen velvollisuus ostaa oikeanlaista ketsuppia? Entä äideillä?

Vierailija
69/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset ei syö...i rest my case. miesparka. kaikilla loma pilalla koska väärää ketsuppia. jätä se.

Vierailija
70/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vastuuton mieshän tässä selvästi on kyseessä. Ei piittaa mistään ja lapsillekin osti kiusallaan väärää ketsuppia että nääntyvät. Lasun paikka. Jaxuja sulle ap, oot vahva nainen.

Vierailija
71/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olis voinu huolehtia jo lähtiessä, että mökillä on ketsuppia. Ei oo mitää varaa valittaa miehelle jos vahinko-ostos tuli, kun ei alunperinkää ollu miehen vika ettei ketsuppia ollu, koska vaimo tuntuu muutenki olevan "minätiedänosaankaiken"-tyyppiä. Hommais ny ihmeessä hänen tasoisensa miehen, joka osaa edes ketsuppia ostaa!

Vierailija
72/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli tosi simppeli lyhyt kauppalista, kun lähdettiin mökille. Ketsuppia oli kirjoitettu oikein ISOLLA mutta ei, ei onnistunut. Hän osti jonkun hemmetin mustapippuri-ketsupin! Nyt lapset itkee eikä syö makaronia ilman ketsuppia. Täältä mökiltä matkaa lähimpään kauppaan venematka plus 40km autolla.

Joo, ei maailma kaadu mutta ottaa päähän...

No lapsilta ainakin voit nyppiä ne pippurit pois sieltä ketsupista. Minkälainen äiti oikein olet?

Sinkkumies

Vierailija
73/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja minä ostaisin nurisijoille Extra-Chili Chipotle ketsuppia.

Sinkkumies

Vierailija
74/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja minä ostaisin nurisijoille Extra-Chili Chipotle ketsuppia.

Sinkkumies

Nam! Kuulostaa hyvältä. Mistä voi ostaa?

Vierailija
75/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmettelen tätä toisen vähättelyä parisuhteessa. Naiselta miehelle ja päinvastoin. Toki ihmisillä voi olla huonoja päiviä, mutta en silti käsitä tuota mitätöintiä, vähättelyä ja passiivis-agressiivista vittuilua.

Kaupassa nähtyä:

Kassalle tuli jälkeeni pariskunta. Pakkailin omia ostoksiani kun mies tuli viereen pakkaamaan heidän omiaan, nainen jäi kassalle maksamaan. Kun maksutapahtuma oli suoritettu, nainen tuli miehen viereen katsomaan miten oli pakattu, ja saman tien alkoi valitus:

"No mitä sä nyt ne tuohon kassiin pakkasit, siellä oli alla niitä toisia kasseja joita olis voinut käyttää! Nyt tää hyvä kassi menee ihan likaiseksi noista sipulipusseista, eikä nää kaikki edes mahdu tänne kun ne toiset kassit on tuolla alla! Mikä ihme sua vaivaa, et sä kans mitään osaa tehdä oikein, idiootti!"

Mies nöykytteli surkeana ja itse katsoin vieressä monttu auki ihmetellen. Miten joku voi puhua noin ihmiselle, jota hänen (kaiken järjen mukaan) pitäisi rakastaa ja kunnioittaa puolisonaan? Miksi ylipäänsä on parisuhteessa, jos pitää toista osapuolta täystampiona ja mitäänosaamattomana luuserina?

Itsekin kyllä välillä kiukuttelen kun mies tekee jotain tyhmää tai mielestäni väärin, mutta valitukseni kohdistuu silloin tuohon tekemiseen, ei missään tapauksessa miehen persoonaan. Esim. "Mua ärsyttää nyt ihan hitosti että teit tämän jutun tällä tavoin vaikka olisin halunnut että se tehdään tuolla toisella tavalla." Ei tulisi mieleenikään haukkua miestä idiootiksi ja sanoa ettei hän osaa mitään tehdä oikein. Mutta ilmeisesti se on yleisempää kuin luulinkaan, että mitätöidään toista ja suorastaan halveksitaan kun jotain on tehnyt vahingossa väärin... :/

Vierailija
76/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman virheen mies on tehnyt naidessaan hirviön.

Vierailija
77/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ulosanti meni nyt överiksi mutta toihan on tilanne joka vituttaisi ostipa sen väärän ketsupin itse tai sitten se mies.

Ei kai tuossa auta miettiä kuin voi paska mutta näillä mennään.

Vierailija
78/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanotaan, että "osta ketsuppia", niin itse ainakin ostaisin sitä yleisintä merkkiä, en jotain mustapippuri-ketsuppia:D 

Ap olisi tietysti voinut sanoa suoraan, mitä ketsuppia haluaa tai mies kysyä minkä merkkistä ketsuppia sen pitää olla. Riippuu tietysti, mitä ketsuppia ap:n perheessä yleensä syödään eli olisiko miehen pitänyt tietää automaattisesti mitä merkkiä ostaa.

Ensi kerralla tarkat ohjeet, niin ei tule kolmatta maailmansotaa:)

Vierailija
79/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo mies, niin minä lätkäisisin oven kiinni ja menisin kaljalle. Tarvis mussutusta jatkuvasti kuunnella kun ei mikää rouvalle kelpaa!

Vierailija
80/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tänne tullut kommentteja...

Ensinnäkin, kyllä meidän lapset syö muutakin kuin makaronia. Nyt tein vain nopeasti makaronia ja jauhelihakastiketta, kun on tässä mökille asettautumisessa muutakin hommaa kuin kokkaaminen. Ja kastike oli (hui kauhistus!) ruskeaa kastiketta, koska nirsot lapseni eivät syö tomaattipohjaista kastiketta. Paitsi ketsuppia, tavallista ketsuppia ilman mitään pippureita. Ja makaronia eivät syö ilman ketsuppia. Tiedän, minuakin ärsyttää...

Ja on meillä mukana paljonkin muuta ruokaa. Kävin jo eilen kaupassa hakemassa suurimman osan valmiiksi. Muutama pikkujuttu piti ostaa matkalta, kuten tuo ketsuppi, jonka itse unohdin. Huomioitakoon, että mies kyllä löysi kaupasta ihan ongelmitta omat oluensa, oikeaa merkkiä ja vahvuutta...

Ja kysehän on nimenomaan siitä, että tuo mies on joko niin yksinkertainen tai vaan piittaamaton, että näitä kauppakommelluksia sattuu usein. Ja kaikkea muutakin. Välillä tuntuu, että minä olen ainoa, joka tietää mitä ja koska lapset syövät, mitä tarvitaan mukana jne... Tässä nyt purkautui monen päivän (tai vuoden) patoutumat.

Mutta ei tästä enää enempää, olen jo päässyt ärtymykseni yli enkä nyt ala uudelleen miettiä noita asioita, ettei ala taas v*tutuskäyrä nousta. Hyvää kesälomaa meille ja teille :)

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän