Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina tuo v***n äijä mokaa!! Edes ketsuppia osaa ostaa!

Vierailija
02.07.2016 |

Miehellä oli tosi simppeli lyhyt kauppalista, kun lähdettiin mökille. Ketsuppia oli kirjoitettu oikein ISOLLA mutta ei, ei onnistunut. Hän osti jonkun hemmetin mustapippuri-ketsupin! Nyt lapset itkee eikä syö makaronia ilman ketsuppia. Täältä mökiltä matkaa lähimpään kauppaan venematka plus 40km autolla.

Joo, ei maailma kaadu mutta ottaa päähän...

Kommentit (499)

Vierailija
41/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yhä useampi mies kärsii parisuhteessa vähättelystä ja mitätöinnistä. Väestöliiton parisuhdekeskuksen johtajan Heli Vaarasen mukaan ilmiö on yleistynyt Väestöliiton netti- ja puhelinpalveluissa.

- Mies on rikki, koska nainen kritisoi häntä jatkuvasti. Mies tekee kotityöt väärin, syö väärin, puhuu väärin. Ilmiöstä kärsivät etenkin kiltit ja joustavat puolisot."

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016011320954202_lz.shtml

Tää on palstalla samanlainen hyshys-aihe kuin maahanmuuttokin. Tätä naistahan palstamammat avoimesti huo**tteli joukolla, kun artikkelit julkaistiin.

Eihän nyt suomalaisessa naisessa mitään vikaa voi olla, koskaan ole ollutkaan.

Vierailija
42/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos listassa ei tuotetta ollut nimetty eikä muita ohjeita ollut, mies toimi oikein. Syytä itseäsi, älä miestä. Siinä tapauksessa voi miestäkin hiukan moittia, jos teillä aina ostetaan jotain tiettyä ketsuppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja meidän lapset ei syö mustapippuria, eivät tykkää mausteisesta ruuasta.

AP

On aika opetella. Varsinkin, jos muuta ketsuppia ei tässä tapauksessa ole.

Vierailija
44/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti MAKEUTUSAINEILLA MAKEUTETTUA KETSUPPIA! Kyllä ärsytti, miks sitä purkkia ei voi kunnolla katsoa. Eihän sitä lapsille voi antaa.

Monesti on ostanut myös vääriä tuotteita. Jos olen vuosia ostanut samannäköisen pakkauksen jotain tuotetta niin miksi miehen pitää ottaa jonkun muun merkkistä...kyttään aika tarkkaan tuoteselosteet ja ostan vain laadukkainta.

Parin kymmenen sentin säästö ei kiinnosta.

Vierailija
45/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy ihan samoin. Vaikka miehellä olisi tarkka ostoslista, niin hän tuo

a) väärää tuotetta

b) oikeaa tuotetta, mutta joko liian vähän tai liian paljon

c) ei tuo tuotetta ollenkaan, koska ei huomannut sitä listassa

Vierailija
46/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies osti MAKEUTUSAINEILLA MAKEUTETTUA KETSUPPIA! Kyllä ärsytti, miks sitä purkkia ei voi kunnolla katsoa. Eihän sitä lapsille voi antaa.

Monesti on ostanut myös vääriä tuotteita. Jos olen vuosia ostanut samannäköisen pakkauksen jotain tuotetta niin miksi miehen pitää ottaa jonkun muun merkkistä...kyttään aika tarkkaan tuoteselosteet ja ostan vain laadukkainta.

Jos listan mukaan tekee ostokset ja ostaa vääriä tuotteita, vika on listassa. Ketsuppi on ketsuppia, jos ei muuta ole mainittu. Käykää perkele itse hakemassa ne ostokset, jos ei kelpaa.

Vierailija
47/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika wt-menoa, jos kesäaikana vihannesten ja muiden tuotteiden ollessa parhaimmillaan, palstamamma syöttää lapsilleen makaronia ja ketsuppia...

Vierailija
48/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos listan mukaan tekee ostokset ja ostaa vääriä tuotteita, vika on listassa. Ketsuppi on ketsuppia, jos ei muuta ole mainittu. Käykää perkele itse hakemassa ne ostokset, jos ei kelpaa.

Yleensä käynkin itse hakemassa ne ostokset juuri tämän ongelman takia että mies ei osaa ostaa sitä mitä aina ennenkin on käytetty.

Kun ukko pyytää ensikerralla olutta niin ostan sille alkoholitonta kun ei erikseen kirjoita ostoslistaan että pitää olla kolmosta!

Vierailija
49/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisille lapsille syötät makaronia ja ketsuppia? Ja mustapippuri on liian voimakas mausteena?

Olet kasvattamassa hyvällä vauhdilla lapsistasi nirppanokkia ja/tai syömishäiriöisiä.

Miehen ketsupinostoa suurempi ongelma on lastesi syömiset. Jos ei nyt, niin ainakin tulevaisuudessa.

Vierailija
50/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ukko pyytää ensikerralla olutta niin ostan sille alkoholitonta kun ei erikseen kirjoita ostoslistaan että pitää olla kolmosta!

Ihan mahtava :D Tekisin just näin.

Vierailija
51/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä käynkin itse hakemassa ne ostokset juuri tämän ongelman takia että mies ei osaa ostaa sitä mitä aina ennenkin on käytetty.

"Av-palstan parisuhdevinkeillä latistunut seksielämä ja parisuhde uuteen kukoistukseen!".

Onko suomalainen nainen oikeasti näin lapsellinen, pirttihirmu ja jopa hirviö, kuin palsta antaa ymmärtää?

Miehen mitätöinti, vähättely ja jopa suoranainen kiusaaminen ja henkinen väkivalta on suomalaisnaisen mielestä ihan ok?

Vierailija
52/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käynkin yleensä itse ostamassa ruuat juuri tästä syystä että mies ei voi ostaa sitä mitä aina ennenkin vaan ostelee kaikkea outoa.

Ensikerralla kun mies pyytää olutta niin ostan alkoholitonta kun ei erikseen kirjoita listaan että pitää olla kolmosta!

Vierailija
53/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos sinulla siis olisi mies.

Vierailija
54/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos sinulla siis olisi mies.

Kyllä minulla on :D

Vierailija
55/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmettelen millaiset miehet eivät osaa käydä kaupassa. Tosi usein saa lukea juttuja tyyliin"pyysin jogurttia, mies toi kermaviiliä". Onko teidän miesten äo pyöreä nolla vai missä on vika? Vai tuoko ne tahallaan vääriä tuotteita että välttyisivät kaupassa käymiseltä? Miten tuolliset miehet osaisivat asua yksin? En tajua. Holhoatte aikuisia ihmisiä ja jaksatte vielä valittaa, vaikka nämäkin uusavuttomuudet ovat varmasti olleet tiedossa jo seurusteluaikana.

Vierailija
56/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Exässäni oli tuo raivostuttava piirre, että kun annoin selkeääkin selkeämmät ohjeet, onnistui mokaamaan ne lähes aina. Aina just toi jonkin erikoisversion jostain tuotteesta jota ei kukaan voinut syödä. Ja joka maksoi monta kertaa enemmänkin. Ja sitten oli paha mieli kaikilla. Ei auttanut puhe eikä keskustelu. En vieläkään tiedä oliko aivoissa jotain vikaa (joku hahmotushäiriö) vai halusiko vain tehdä oman pään mukaan, tavoitella erikoisuutta tms. Miehen kanssa olo alkoi oikeasti olla lopulta niin rasittavaa päivittäisten pettymysten kanssa, että ero tuli.

Vierailija
57/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiaivo. Mikä vittu siinä on vaikeaa ostaa oikeaa tuotetta? Joskus pyysin juustonaksuja. Olen kasvissyöjä ja äijä toi pekonimaustettuja! Tota on liikkeellä enemmänkin. Pitäs ottaa jokaisesta tuotteesta kuva erikseen ja liittää se kauppalappuun. Niin ehkä tajuaisi tuoda oikean.

Voiko tossa olla joku aivovamma taustalla? :--D

Vierailija
58/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa lukee, että aina tuo veen äijä mokaa. Silti ekalla sivulla kommentoidaan että kun kerran toi että voi kauheata -tyyliin. Ap kertoo, ettei lapset syö maustettuja ketsuppeja, täällä haukutaan että mitäs syötät lapsilles makaroonia ja haukutaan äitiä.

A. Mies on ollut ennenkin huolimaton. Aikuisen ihmisen oma, sekä muidenkin perheenjäsenten elämä olisi hieman helpompaa, jos molemmat vanhemmat olisivat huolellisia vastuutehtävissään.

B. Mies ei edes tiennyt, ettei lapset syö maustettua ketsuppia. Kannattaisi tutustua omien lasten ruokailutottumuksiinkin.

Vierailija
59/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Av-palstan parisuhdevinkeillä latistunut seksielämä ja parisuhde uuteen kukoistukseen!".

Onko suomalainen nainen oikeasti näin lapsellinen, pirttihirmu ja jopa hirviö, kuin palsta antaa ymmärtää?

Miehen mitätöinti, vähättely ja jopa suoranainen kiusaaminen ja henkinen väkivalta on suomalaisnaisen mielestä ihan ok?

Oon myös tunkenut miehen likaiset sukat puhtaiden joukkoon kaappiin kun ei ole mennyt perille että niitä ei jätetä lattialle lojumaan. Kaikkea muutakin vittumaista ja lapsellista oon tehnyt.

Tärkeät laput pyöri pöydillä monta viikkoa ja joka päivä pyysin siivoamaan ne niin lopulta heitin paperiroskiin, ilmoitin kuitenkin että löytyy sieltä jos niitä tarvii.

Likaiset treeni vaatteet lojui eteisen lattialla eikä saanut niitäkään siivottua niin sulloin reppuun.

Ja kyllä taas mies huusi että kuinka lapsellinen olen. Ihan sama, on ainakin ottanut opikseen.

Mies raukkaa, pitäis huolen tavaroistaan tai vaihtais vaimon kotipiikaan.

Vierailija
60/499 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapippuriketsuppi kuulostaa juuri kivalta vaihtelulta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi