Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arghhh, miehen exä

Vierailija
27.02.2006 |

Minulla on laskettu aika kuukauden päästä. En jaksaisi enää ottaa miehen tyttöjä meille loppuajasta enkä tosiaan kun vauva on syntynyt.

Mutta tämä nainen on toista mieltä. Lasten pitää tulla joka toinen viikonloppu. Kumma kun aikuinen ihminen ei pärjää lastensa kanssa paria ylimääräistä viikonloppua.

Arghhh, että raivostuttaa.

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme armeijan kuri tässä kyseisessä perheessä.

Vierailija
142/180 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa niin tutulta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat taas katkerat ja ah-niin-täydelliset av-mammat vauhdissa. Tytöt _ovat_ vieraita lapsia ap:lle, mikä siinä on niin vaikea käsittää? Ja omat lapset ovat eri asia kuin vieraat, kyllä omia hoitaa raskaanakin. Jos isä haluaa hoitaa omia lapsiaan joka tapaamiskerta niin siitä vaan, mutta ap:n velvollisuus se ei ole.

Vierailija
144/180 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se itse jaksa niitä hoitaa? Miksi vaatii, että muiden olisi hänen lapsensa hoidettava.

Vierailija
145/180 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti on mies kuitenkin tuntunut tämän ääliöex-vaimon kanssa viihtyvän kun on 3 lasta sen kanssa tehnyt. Ja eikös tässä tapauksessa ollut niin, että se ex-vaimohan se oli halunnut erota tästä miehestä, eikä mies exästä? Ehkä sillä miehelläkin on ollut jotain tekemistä sen kanssa, että niitä lapsia on edellisessä suhteessa 3.

Vierailija
146/180 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siltilapset, jotka oikeasti olivat miehen, eivät saaneet tulla tapaamaan isäänsä.

Vierailija
147/180 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraileville lapsille.

Vierailija
148/180 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miten ex-mieheni uusi vaimoke jaksaa katsella ex-miestäni, joka ei halua tavata poikaansa (6 v.) kuin silloin tällöin pari tuntia kerrallaan. Ex-mieheni uudella naisystävällä on kuitenkin omakin lapsi ja oudoksuttaa, että hänen mielestään mies, joka ei halua viettää aikaa oman lapsensa kanssa, on ihana....En voi ymmärtää. Mutta nyt kun olen lukenut tämän ketjun, alan tajuta mitä tuollaisen naisen päässä liikkuu... ei enempää kuin miehenkään päässä, siis :-)

Elän itsekin uudessa parisuhteessa ja olen raskaana. Minulla on oma poikani edellisestä liitosta ja miehelläni myös poika, joka on meillä joka toinen viikonloppu, lomat aika lailla kokonaan sekä myös yhtenä iltana tai yökylässä viikolla. Minusta se on ok, vaikka tottakai kotona on levottomampaa silloin, kun hän on meillä. Hänellä on kuitenkin oikeus isään ja jaksamiseni on minun ongelmani, ei hänen. Kun vauva syntyy, ei hänen sen takia tarvitse olla meiltä pois, vaan voi olla enemmän, kun olen kotona koko ajan.

Vierailija
149/180 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eka viestihän on lähetetty helmikuun lopussa ja siinä luki, että laskettu aika on kuukauden päästä eli maaliskuun lopussa. Ja tietääkseni/muistaakseni mitä olen lukenut hänen juttujaan, niin poika oli synytynyt helmikuun alkupuolella.

Onko tää joku toinen sitten kuitenkin?

Vierailija
150/180 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatiani sinulle! Itselläni la vasta kesäkuussa ja nyt jo toivoisin että miehen ja exänsä lasten asumisjärjestelyt sovittaisiin uudestaan. en myöskään jaksa enää leikkiä äitipuolta. Lapset ovat ikävä kyllä äitinsä pilaamia tv:tä tuijottavia ja levottomia kakaroita, jotka eivät tyydy koskaan mihinkään. Ja vieläpä lapset eivät meillä viihdy koska eivät saa sitä telkkariaan tuijotella tai tietokoneella pelata. Niin en myöskään ymmärrä miksi heidän väkisin pitäisi meillä käydä. Eikä isänsäkään heitä kauheasti jaksa hoitaa vaan jää usein minun kontolleni.

Vierailija
151/180 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuskin jaksaa teidänkään vauvaa hoitaa kun ei jaksa entisiäkään. Kohta on kaikki lapset sinun vastuulla.

Hyvää tulevaisuutta vain valitsemallasi tiellä.

Vierailija
152/180 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojutaan olohuoneessa ja katsotaan piirrettyjä yhdessä. Vaatteet laitetaan päälle vasta puolelta päivin. Kaipa me vanhemmatkin ollaan sitten huonosti kasvatettuja kun meillä ei ole armeijan kuri. AP.n perheessä varmaan heti klo8 ollaan puku päällä aamupalapöydässä ja sitten kehittäviä palapelejä ja virikkeellisiä leikkejä ja vanhemmat heiluu imuri kourassa heti aamusta. Sitten armeijan tahtiin ulos ja parin tunnin päästä sisälle istumaan sohvalle hiljaisesti pyörittelemään peukaloita ja odottamaan lounasta.

Vierailija
153/180 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäpuolikin, siitähän hyvä uusi isä lapsille, jättäisivät sinun miehesi rauhaan. Muistathan sitten kun miehesi löytää uuden ettet niitä lapsiasi sitten miehen uuden vaimon rasitettavaksi vie vaan hoidat lapset itse.

Onnea teidän perheelle!

Vierailija
154/180 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha ap:n on lasten äitiä syyttää, yhtä turha ko tarhantätien. Itse on työt tehtävä ja lapsia ei voi valita. Kyllä ne lapset oppii miten teillä tehdään jos aina samoin teette. Taidat olettaa, että miehen tytön olisivat jo isompia ko ovat...? Kyllä ne ovat vielä pikkutyttöjä, joita täytyy hoitaa ja ohjata. Lapset ovat erossa isästään jo niin paljon, että tarvivat isältään ekstra huomiota aina kun näkevät. Sitäkö sinä et kestä?

Kyllä se on paikalla olevista aikuisista kiinni koska ne vaateet vaihdetaan ja miten sitä telkkaria katsotaan.

Aiotte vielä tehdä monta lasta miehenne kanssa? Mihis sinä sitten jatkossa laitat ne yhteiset lapsenne? mummolaan?

Ainoa asia mistä voisitte kysellä miehen ex:ltä joustoa on, että jos synnytys alkaa silloin kun tytöt ovat teillä, että miehenne vois viedä ne silloin kotiin. Mihis sinun poika on silloin menossa?

Vierailija
155/180 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil oli sama tilanne. Miehen lapsi ei ollut lapsen syntymän jälkeen yhtenä viikonloppuna meillä koska halusin olla rauhassa vauvan kanssa. Nyt kyl jaksan olla. Me tunnetaan jo paljon paremmiin, kun vuosia on mennyt eteenpäin. Muiden on ihan turha sanoa mitään jotka eivät ole uusioperheiden " äitipuolia" , koska eivät tiedä miltä tuntuu. Itse olen vielä nuori ihminen.

Vierailija
156/180 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta mulkkua tälläkin palstalla. Toisten lapsista ei tarvitse tykätä. Onneks moni kuitenkin tykkää!

Vierailija
157/180 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät miten olen elänyt? Voihan sitä lasta nähdä muutenkin kuin että yöksi ottaa. Kyllä biologiselta äidiltä saattaa tulla myös suunnitelman muutoksia. Ei aina isän puolelta tule muutokset jolloin lapsi ei näe isäänsä tarkalleen niinä aikoina kun on sovittu. Niin ja et todella tiedä mistä olen.

Itse tykkään todella paljon mieheni lapsesta.

Vierailija
158/180 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatkin, käytät harrastuksissa, pulkkamäessä ja kaikkea kivaa muutenkin oletkin malliesimerkki vanhemmasta.

Vierailija:

Kaikki sympatiani sinulle! Itselläni la vasta kesäkuussa ja nyt jo toivoisin että miehen ja exänsä lasten asumisjärjestelyt sovittaisiin uudestaan. en myöskään jaksa enää leikkiä äitipuolta. Lapset ovat ikävä kyllä äitinsä pilaamia tv:tä tuijottavia ja levottomia kakaroita, jotka eivät tyydy koskaan mihinkään. Ja vieläpä lapset eivät meillä viihdy koska eivät saa sitä telkkariaan tuijotella tai tietokoneella pelata. Niin en myöskään ymmärrä miksi heidän väkisin pitäisi meillä käydä. Eikä isänsäkään heitä kauheasti jaksa hoitaa vaan jää usein minun kontolleni.

Vierailija
159/180 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin leipinensä olohuoneesta pöydän ääreen ja vie niitä joka päivä ulos. Silti ne yrittävät teillä samaa temppua? Meillä ainakin leipä on tarkoitus syödä pöydässä mutta silti sieltä aina joku karkaa olohuoneen puolelle ja saadaan käskeä takaisin. Ja minun poikani ei juuri koskaan halua lähteä ulos, mutta kun sinne hänet joka päivä vien niin ei meinaa saada sisälle. Mielestäni on vanhempien asia katsoa että niitä perheen tapoja ja sääntöjä noudatetaan eikä vain katsella vierestä kuin sinä ilmeisesti teet. Ei ole ihme että yrittävät sitten tehdä mitä lystää.

Vierailija
160/180 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö miettinyt ennakkoon, että miehellä on lapsia ja exä? Eikö tällaiset asiat puida ennen parisuhteen " vakavoitumista" . Minusta on aivan kamala ajatus, että et pidä miehesi lapsista. Ole heille ÄITI silloin, kun he ovat teillä. Ei sinun tarvitse tanssia heidän pillinsä mukaan, mutta heillä on oikeus olla teillä, isänsä luona. He ovat osa teidän perhettä. Olet valinnut sen itse!!!!