Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arghhh, miehen exä

Vierailija
27.02.2006 |

Minulla on laskettu aika kuukauden päästä. En jaksaisi enää ottaa miehen tyttöjä meille loppuajasta enkä tosiaan kun vauva on syntynyt.

Mutta tämä nainen on toista mieltä. Lasten pitää tulla joka toinen viikonloppu. Kumma kun aikuinen ihminen ei pärjää lastensa kanssa paria ylimääräistä viikonloppua.

Arghhh, että raivostuttaa.

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lumossa luulee, että kaikki asiat onnistuu.

Kun totuus tulee ilmi, ei enää asialle voi mitään. On vain yritettävä pärjätä miehen lapsien kanssa ja miehen exän kanssa. Niitä ei voi hävittää, vaikka haluttaisikin.

Vierailija
82/180 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin katkeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niitä sikoja ota mistään hinnasta!!

Vierailija
84/180 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jos miehesi on ihan samoilla linoilla kanssasi, riitttää kun hän ilmoittaa äidille, että tapaaminen on peruuntut tai siirtynyt. Lasten kannalta saattaisi olla mukavaa, jos isä korvaisi " menetetyt" viikonloput jossain vaiheessa, esim. kesällä.

Isä voi laittaa lasten äidille viestin asiasta, kunhan laittaa sen kirjallisena, ettei tule mitään jälkipuheita. Äiti ei voi pakottaa millään keinolla lapsia luoksenne. Piste.

PS. Tämä ei ollut kannanotto siihen, MITEN kuuluisi menetellä, vaan ainoastaan siihen, mitä te voitte tehdä.

Tsemppiä!

Vierailija
85/180 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika lapsellinen, että voi olla noin itsekäs.

Vierailija
86/180 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän sitten käy kun vääntävät lisää lapsia kun on tarkoitus.

Vierailija
87/180 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isossa firmassa töissä ja siellä on näitä keski-ikää lähestyviä äijiä, jotka hylkää vaimon ja unohtaa totaalisesti lapset kun hurahtavat nuoreen pilluun. Aikansa sitä panevat ja panevat alkuun pari lasta ja sen jälkeen sitten itketään kapakan baaritiskillä kun lapset edellisestä liitosta eivät pidä yhteyttä ja kaikki menee päin persettä.

Vierailija
88/180 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ap on 26 ja mies kymmenen vuotta vanhempi. Ja mies varmaan sittten tekee nuoren vaimonsa eteen kaiken mahdollisen, jopa hylkää omat lapsensa...

Vierailija
89/180 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häneltä itseltään kolmannesta lapsesta.

Uusperhekuviot on todella rankkoja.

Vierailija
90/180 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle pitänyt puhuttelun kun hermostuunaisen pojalle ja kuitenkin mieshän se on joka poikaa hoitaa pääasiassa, hoitotätin lisäksi.

Kumma juttu, kun muistelen, että itse rouvakin on korottanut pojalleen ääntään ja valitti kun jatkuva narina on rasittavaa ja nyt kuitenkin pitää miehelle puhuttelua,e ttä pitäisi muistaa kuka on aikuinen.

Vierailija
91/180 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehen ex-vaimo " työntää tytöt väkisin heille" .

Eli rouva nähtävästi haluaisi hoitaa vain yhden vauvan kerralla ja muut lapset pitäisi saada muille hoitoon.

Mutta ehkä Hippo nyt vain on alkanut vieroksua poikaa kun sehän ei ole oma lapsi. Tyypillinen uusioperheen ongelma.

Vierailija
92/180 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule sattumalta mieleen, että mahatauti saattaa tulla esikoisen hoitopaikasta. Kiva kun pannaan kaikki exän ja miehen lapsien syyksi. Hoitaisi itse esikoisensa, saattais tauteja tulla huomattavasti vähemmän. Mahatauti ei idä viikkoa. Jos se olisi tytöistä johtunut, se olisi tullut aiemmin. Kyllä se vaan on nyt tullut muualta.

Mutta kysehän ei ole muusta kuin keksiä keinoja, miten saisi tytöt heivattua isänsä elämästä pois.

Vierailija
93/180 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa ihan. MIten ap, 134 yms. itsekkäät lehmät viitsitte tuollaista edes kirjoitella! Minä, minä, minä!!!!!!!! " Meidän oma perhe" Koittakaa nyt tajuta että miehelle myös lapset hänen edellisestä liitosta on oma perhe! Tuolaiset ääliöt pitäisi steriloida ja laitta jonnekin metsään yksin asumaan!

Vierailija
94/180 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Äiti usioperheestä..

Vierailija
95/180 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toisin jos joku ei viimeisillään jaksa hoitaa TOISTEN IHMISTEN LAPSIA

Vierailija
96/180 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoittaa naiselta kypsymättömyyttä ja itsekkyyttä jos ei " jaksa" hyväksyä miehen lapsia. Menisi sen pienen lapsen housuihin ja miettisi miltä tuntuisi olla tapaamatta omaa isää vain kun ilkeä äitipuoli ei jaksa katsella...

mua oksettaa tuollaiset ihmiset!

Vierailija
97/180 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikilla on hyvä olla.

Vierailija
98/180 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pitää leikkiä hiljaa ja olla vaivattomia ja näkymättömiä. Mieluiten vielä ulkona isänsä kanssa ettei kukaan häiritse stressaantunutta äitiä kun äiti haluaa siivota.

Vierailija
99/180 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään viikonloppuna ovat päässeet tapaamaan isäänsä

Vierailija
100/180 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aluksi miehen lapsi kävi meillä joka toinen viikonloppu. En olisi halunnut näitä tapaamisia ollenkaan. En kuitenkaan missään vaiheessa tuonut ilmi lapselle tai miehelleni, etten pitänyt tapaamisista.

KUINKA KUVITTELIT ASIAN HOITUVAN... MIES UNOHTAA LAPSENSA?? TOIVOTTAVASTI UNOHTAA SINUT JA UUDET LAPSESI PIAN.

Vauvamme syntyi, ja ja olimme tiivis kolmikko. Minä, mies ja lapsemme. Meidän oma perhe.

SINUN OMA PERHEESI, EI MIEHESI. MIEHESI PERHEESEEN KUULUU MYÖS AIEMPI LAPSI. MUISTA SE!

Miehen edellinen lapsi alkoi tuntua entistä vieraammalta. Edelleen hän kävi meillä n. kerran kuukaudessa.

VARMASTI TUNTUU VIERAALTA, JOS ET IKINÄ VIETÄ AIKAA MIEHESI LAPSEN KANSSA. KUIS AJATTELIT TUTUSTUA? TELEPATIANTKO AVULLA?

Aloin odottamaan toista yhteistä lastamme. Taas samat pahoinvoinnit ym.. ja lisäksi oma 1v. lapsi hoidettavana. Mies aloitti uudessa työssä, jossa on vaikeat vaihtelevat työajat.

MIEHEN TYÖT JA SINUN PAHOINVOINTISI MENEVÄT TEIDÄN PERHEESSÄ LAPSEN ETUJEN EDELLE. TÄSTÄ PITÄISI TEHDÄ ILMOITUS LASTENSUOJELUUN!!

Minusta tämä järjestely sopii hyvin. Paremmin menee näin, että hän käy meillä harvoin, vaikka viipyykin sitten pidempään.

MINUSTA.... ENTÄS LAPSESTA JA HÄNEN ISÄSTÄÄN SEKÄ LAPSEN SISARRUKSISTA? MIETITKÖ HEITÄ KOSKAAN?

Miehen exän kanssa ei olla missään väleissä, koskaan ei olla sanaakaan vaihdettu.

OLETKO MIETTINYT MIKSI? VEIT PERHEELTÄ ISÄN... MITÄ ITSE OLISIT MIELTÄ, JOS MIEHESI NYT 2 LAPSEN JÄLKEEN LÄHTISI TOISEN NAISEN MATKAAN... TOIVOTTAISITKO ITSE HÄNET TERVETULLEEKSI?

Ehkä minunkin olisi helpompi suhtautua hänen lapseensa paremmin, jos hän suhtautuisi minuun paremmin.

OLISIKOHAN AIKA KASVAA VÄHÄN JA OLLA IHAN AIKUISTEN OIKEESTI AIKUINEN IHMINEN?

... aina joka toinen viikonloppu sekottaisi uuden perheen kuvioita, vaan elämä olisi " normaalimpaa" .

NORMAALIIN ELÄMÄÄN KUULUU KOKO PERHE EI VAAN OSA SIITÄ. TEILLÄ ELETÄÄN EPÄNORMAALIA ELÄMÄÄ LÄHES KOKO VUOSI. OLISI AIKA TEHDÄ SIITÄ NORMAALIA?

Kyllähän meilläkin miehen ex haluaisi työntää lapsensa meille useammin, hän kun haluaisi enemmän aikaa itselleen ja uudelle miesystävälleen.. Mutta kysynpä vain, että milloin esim. meilläkään on omaa aikaa? Eihän hänkään ota meidän lapsia, jotta minä ja mieheni saisimme koskaan omaa aikaa..

OMAA AIKAA SAA JÄRJESTÄMÄLLÄ. ONKO KÄYNYT SE MIELESSÄ??OTTAISITKO SINÄ VASTAAVASSA TILANTEESSA MIEHESI UUDEN VAIMON LAPSET HOITOOSI? JOS OTTAISIT NIIN SIITÄ VAAN KYSELEMÄÄN EX:LTÄ. MUTTA VOIN VASTATA PUOLESTASI, ET OTTAISI KOSKA ET HALUA NYTKÄÄN MIEHESI LASTA....

Ja jos hän joskus edes minulle sanoisi sanaakaan, olisi asioista neuvottelu ehkä hieman helpompaa.

OLISI SINUN TEHTÄVÄ TEHDÄ ALOITE. SINÄHÄN OLET PERHEEN RIKKONUT, JA TULLUT SIIHEN ULKOPUOLELTA. MUTTA KIRJOITUKSESI PERUSTEELLA, EN IHMETTELE YHTÄÄN ETTEI JUTTELE SINULLE. SINULLA ON VIELÄ TODELLA PALJON KASVAMISTA AIKUISEKSI, JA LASTEN KANSSA ON VAIKEATA AIKUISTEN ASIOISTA KESKUSTELLA.