Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskekaa nyt sitten munkin markkina-arvo

Vierailija
01.07.2016 |

Te, joiden mielestä koko markkina-arvoa ei ole olemassa, se on alentava, harhaanjohtava tai ette muuten vaan pidä siitä: olette oikeutettuja mielipiteeseenne, mutta älkää tulko viljelemään niitä tähän ketjuun. Tehkää sille näkökulmalle vaikka oma keskustelu, jos haluatte keskustella aiheesta.Tähän ketjuun haluan vain asiallisia vastauksia.

- Ikä 21
- Painoindeksi noin 20,3, pituus 163cm
- Kuppikoko 70C
- Waist-hip ratio noin 7,15 (lantio 91 ja vyötärö 65cm)
- Luonnollisen punaiset (ei kuitenkaan aito punapää) hiukset, pitkät ja luonnonkiharat
- Ulkonäkö kokonaisuudessaan ehkä 8 ja puoli
- Laittaudun: hyvin tehty meikki, hiukset siististi, naiselliset vaatteet eli paljon hameita ja joskus korkokengät. Käytän itselleni luonnollisia ja hyvin sopivia, enimmäkseen neutraaleja värejä. En näyttäydy juuri missään verkkareissa ilman meikkiä, paitsi lenkillä ja satunnaisesti kauppareissulla

- Opiskelen amiksessa, käynyt lukion
- Ei lapsia
- Käyn koulun ohella töissä pikaruokala-kaupan kassa-tms matalapalkka-alalla, en sano missä
- Elämän aikana ollut 10 seksikumppania
- Deittikumppanit ovat sanoneet älykkääksi, minulla on paljon perusteltuja mielipiteitä ja osaan keskustella
- En ole akkamainen muille naisille
- Olen ystävällinen ja avulias
- Käyttäydyn hyvin, kiroilen kuitenkin jonkin verran

Antakaa palaa :)

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torikahvilassa 1,80 euroa. Luostarissa mittaamaton. 

Vierailija
2/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkki 1,20 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1 piste lähtee täällä markkina-arvostaan kyselystä.

Vierailija
4/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nokkela, tajusin itsekin että otsikon voi ymmärtää myös noin :D mutta mieluumin kuulisin asiaan liittyviä vastauksia! -ap

Vierailija
5/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä suhde on 7,15?

Vierailija
6/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nokkela, tajusin itsekin että otsikon voi ymmärtää myös noin :D mutta mieluumin kuulisin asiaan liittyviä vastauksia! -ap

No laita ny edes kuva siitä rinkilästäs, niin arvostellaan

Vierailija
7/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä suhde on 7,15?

Anteeksi, meni desimaalit sekaisin. Siis 0,715. Jos waist-hip-ratio on vieras käsite, googlaa :) -ap

Vierailija
8/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvo on pyöreä nolla ennen kuin näkee kuvan ja kuulee livenä jutut.

Vierailija
9/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori ja hoikka. Noilla spekseille olet varmaan selkeä 8.

Lisäksi olisi hyvä saada tietää:

-urheiletko?

-ovatko elämäntapasi terveet (alkoholi, tupakointi)?

-toivottavasti sinulle ei ole tatuointeja, älä ikinä hankikaan.

-tyyli vaikuttaa paljon, mutta se ei vielä selviä kuvauksestasi

-näiden perusteella voit olla jotain 7 ja 9 väliltä, valinta on sinun

Yleisenä huomiona kaikille naisille, että luonnollisen punaiset hiukset ovat ok, mutta en ole kuullut että kukaan mies pitäisi värjätyistä punaisista hiuksista.

T. Sinkku herrasmies

Vierailija
10/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laita ny edes kuva siitä rinkilästäs, niin arvostellaan

En harrasta alastonkuvien jakamista nettiin. Rinkilä voi ihan hyvin ja se tuskin mun arvosanaa heilauttaa suuntaan tai toiseen :D -ap

Vierailija
11/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-urheiletko?

Yleisenä huomiona kaikille naisille, että luonnollisen punaiset hiukset ovat ok, mutta en ole kuullut että kukaan mies pitäisi värjätyistä punaisista hiuksista.

T. Sinkku herrasmies

Kiitos asiallisesta vastauksesta :)

- Urheilen jonkin verran

- En tupakoi, alkoholia käytän oikeastaan silloin jos on jotain aihetta juhlaan

- Ei ole tatuointeja

- Tyylini on aika tyttömäinen. Käytän lähes aina skater-hametta ja ballerinoja, nilkkureita tai korkokenkiä. Tykkään ruseteista (maltillisesti! :D) ja ylipolvensukista. Maanläheiset värit ja enimmäkseen rauhalliset kuosit on mun juttu.

- Saan aika paljon kiitosta luonteestani ja olen kuulemma harvinaisen järkevä nainen :D niin ikävältä kuin se kanssasisarteni puolesta kuulostaakin, mutta itse voinen ottaa sen kohteliaisuutena.

Vierailija
12/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö MA:n mukaisesti jaeta persoonallisuuspiirteet feminiinisiin ja maskuliinisiin? Ne feminiiniset piirteet ilmeisesti myös nostavat hieman naisen markkina-arvoa. Jos olet luonteeltasi kuin 50-luvun kodinhengetär, saat jo ainakin puoli lisäpistettä 👍 .

Vierailija
13/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö MA:n mukaisesti jaeta persoonallisuuspiirteet feminiinisiin ja maskuliinisiin? Ne feminiiniset piirteet ilmeisesti myös nostavat hieman naisen markkina-arvoa. Jos olet luonteeltasi kuin 50-luvun kodinhengetär, saat jo ainakin puoli lisäpistettä 👍 .

Annan itselleni vähän plussaa tuosta, tykkään tehdä ruokaa ja siivota :) olen esim. jäänyt poikaystävän kotiin siivoamaan ja laittamaan pyykkejä hänen ollessaan töissä, vaikka en siis itse asunut siellä. -ap

Vierailija
14/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-urheiletko?

T. Sinkku herrasmies

Kiitos asiallisesta vastauksesta :)

- Urheilen jonkin verran

- En tupakoi, alkoholia käytän oikeastaan silloin jos on jotain aihetta juhlaan

- Ei ole tatuointeja

- Tyylini on aika tyttömäinen. Käytän lähes aina skater-hametta ja ballerinoja, nilkkureita tai korkokenkiä. Tykkään ruseteista (maltillisesti! :D) ja ylipolvensukista. Maanläheiset värit ja enimmäkseen rauhalliset kuosit on mun juttu.

- Saan aika paljon kiitosta luonteestani ja olen kuulemma harvinaisen järkevä nainen :D niin ikävältä kuin se kanssasisarteni puolesta kuulostaakin, mutta itse voinen ottaa sen kohteliaisuutena.

Myönnän sulle tuon perusteella arvosanaksi 9- hymiöllä :D

Tarkemman arvion voisin antaa vain kuvan perusteella, kauniita naisia on kovin eri tyyppisiä. Kuulostaa kliseeltä, mutta mukava luonne on oikeesti tärkeä juttu. Myös oman elämänilon kannalta...

T. sama herrasmiäs

Vierailija
15/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasasen blogin Millainen on naisellinen nainen-postauksen mukaan järkevyys ei ole naisellista. Pitää olla tunteellinen, subjektiivinen, ei saa tykätä tieteistä jne.

Vierailija
16/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laasasen blogin Millainen on naisellinen nainen-postauksen mukaan järkevyys ei ole naisellista. Pitää olla tunteellinen, subjektiivinen, ei saa tykätä tieteistä jne.

Makuja on monia, mutta itse veikkaisin suurimman osan miehistä pitävän sellaisesta naisesta, jonka kanssa voi keskustella ja korvien välistä löytyy jotain muutakin kuin shoppailua, ruuanlaittoa ynnä muuta stereotyyppisen naisellista. -ap

Vierailija
17/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[olen kuulemma harvinaisen järkevä nainen :D niin ikävältä kuin se kanssasisarteni puolesta kuulostaakin.

Ajattelet siis kuitenkin oletusarvoisesti, että muut naiset eivät pidä sinusta. Aloituksen "En ole akkamainen muille naisille" taisi olla pelkkää sanahelinää.

Vierailija
18/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin tuon sanan "akkamainen" käyttäminen kertoo sinusta karua kieltä. Kerrot piirteistäsi, joita itse pidät positiivisesti naisellisena. Muunlainen naisellisuus on sinusta akkamaisuutta.

17

Vierailija
19/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[olen kuulemma harvinaisen järkevä nainen :D niin ikävältä kuin se kanssasisarteni puolesta kuulostaakin.

Ajattelet siis kuitenkin oletusarvoisesti, että muut naiset eivät pidä sinusta. Aloituksen "En ole akkamainen muille naisille" taisi olla pelkkää sanahelinää.

Öh? Sanoin vain mitä minulle on sanottu, ja totesin sen olevan ilkeästi sanottu muita naisia kohtaan, koska se antaa ymmärtää naisten olevan vähemmän älykkäitä tms. Koin kuitenkin, että voin ottaa sen kohteliaisuutena, koska sellaiseksi se oli tarkoitettu. En millään muotoa sanonut, etteivät muut naiset pidä minusta - minusta taitavat pitää ihan tasapuolisesti sekä naiset että miehet. Älä viitsi laittaa sanoja suuhuni. -ap

Vierailija
20/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monia, mutta itse veikkaisin suurimman osan miehistä pitävän sellaisesta naisesta, jonka kanssa voi keskustella ja korvien välistä löytyy jotain muutakin kuin shoppailua, ruuanlaittoa ynnä muuta stereotyyppisen naisellista. -ap

Tuohan on sama argumentti, jota aloituksessasi mainitsemat MA-kritisoijat käyttävät: makuja on monia. Jos kuitenkin MA-teoreetikkojen mukaan miehet haluavat naisellisen naisen, arvo lasketaan naisellisuuteen perustuen. Haluatko siis tietää markkina-arvosi vai hokea sitä samaa, jota aloituksessa pyydät kirjoittamaan muihin ketjuihin?

.

Btw epäloogisuudellasi todistit olevasi MA-teorian mukaisesti naisellinen 👍 .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan