En päässyt kesätöihin sinne missä viime kesänä olin :(
Harmittaa vietävästi. Tulee väkisinkin mieleen, että mikä on vikana. :( Pääsenköhän enää koskaan töihin. Olen ollut jonkin aikaa työttömänä, siis kohtapuoliin vuoden päivät.
Kommentit (25)
Ei vaan oteta kesätyöntekijöitä tai otetaan aiempaa vähemmän. Tuntuu pahalta kun yhteistyökumppaneita menee koko ajan konkurssiin. Onassa firmassa on töitä elokuun loppuun ja sitten täysi tyhjyys. Tarjottu on paljon mutta moni päättää ettei tehdäkään. Paljon tulee kilpailua alueen ulkopuolelta. Muutama vuosi sitten saattoi alalla olla että tarjottiin eioota ja muitakaan tarjouksia ei tullut. Rakennus ja remontointi.
Minäkään en viime syksynä päässyt jatkamaan erästä kausityötä, jossa olin ollut jo useampaan kertaan. Se isku kun ei pääse takaisin "omaan" työhönsä, on kyllä vielä kovempi, kuin se, että ei tule valituksi paikkaan missä ei tunneta. Mietin vieläkin joka ikinen päivä, että mikä minussa on vikana. Tekisi mieli lopettaa kaikki.
Olitko saikulla paljon? Se on kyllä todella ei toivottua kesätyöntekijältä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ollu ainakaan poissa tuntiakaan. Olin ainut, joka ei ollut koskaan poissa. 6/7.
Lähde Norjaan töihin jonkun kaverin kanssa. Hae kesätöitä myös sieltä. Se on tosi ikävää, mutta voit joutua hakemaan töitä tuolta suunnalta. Menkää kimpassa useamman kaverin voimin ja samaan paikkaan. Se on helpompaa asua ja käydä töissä yhdessä alkuun.
Ne ei vaan ottaneet täksi kesäksi montaa. Kaikki olivat työntekijöiden nuoria tms. En usko, että tämä liittyy sinuun sen kummemmin. Häntä pystyyn ja nauti keväästä ja tulevasta kesästä.
Työttömiä ei pitäisi ottaa kesätöihin ollenkaan, vain opiskelijoita.
Ajat on kovat ja monilla sukulais nuoria joille paikat menevät ensin.
Ei kannata ottaa henk. Koht.
Itse olin juuri haastattelemassa kesätyöntekijöitä, ja hakemuksia oli valtavasti. Todella hyviä ehdokkaita niin paljon että tuli sellainen olo että olisivat varmaan minuakin parempia omassa työssäni, niin laajat kokemukset ja koulutukset.
Tsemppiä kovasti, nyt vaan kaikki lasiin ja edelleen voi kävellä itse suoraan kauppaan kysymään onko kauppias paikalla, ja pyytää kesätöitä.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä ei pitäisi ottaa kesätöihin ollenkaan, vain opiskelijoita.
Ja millä logiikalla?
Kovaa kilpailua on. Itse ainakin yritän hakea jopa palkatonta koska en halua oleskella enää niin saisi maailmankin paremmaksi paikaksi.
Veimme kesäduuninne.
- yli 50 vuotiaat
Meille taas oltais otettu kaikki ns vanhat, mutta eivät tulleet paria lukuunottamatta...
Olet käsi ojossa tukea odottomassa perseellään sängyssä maaten, senkin luuseri! T. Mikko Talma ja Perussuomalainen puolue
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan oteta kesätyöntekijöitä tai otetaan aiempaa vähemmän. Tuntuu pahalta kun yhteistyökumppaneita menee koko ajan konkurssiin. Onassa firmassa on töitä elokuun loppuun ja sitten täysi tyhjyys. Tarjottu on paljon mutta moni päättää ettei tehdäkään. Paljon tulee kilpailua alueen ulkopuolelta. Muutama vuosi sitten saattoi alalla olla että tarjottiin eioota ja muitakaan tarjouksia ei tullut. Rakennus ja remontointi.
Tyhjää vinkumista! Katsokaa peiliin: vika on siellä! T. PS ja Kokoomus
up