Laskekaa nyt sitten munkin markkina-arvo
Te, joiden mielestä koko markkina-arvoa ei ole olemassa, se on alentava, harhaanjohtava tai ette muuten vaan pidä siitä: olette oikeutettuja mielipiteeseenne, mutta älkää tulko viljelemään niitä tähän ketjuun. Tehkää sille näkökulmalle vaikka oma keskustelu, jos haluatte keskustella aiheesta.Tähän ketjuun haluan vain asiallisia vastauksia.
- Ikä 21
- Painoindeksi noin 20,3, pituus 163cm
- Kuppikoko 70C
- Waist-hip ratio noin 7,15 (lantio 91 ja vyötärö 65cm)
- Luonnollisen punaiset (ei kuitenkaan aito punapää) hiukset, pitkät ja luonnonkiharat
- Ulkonäkö kokonaisuudessaan ehkä 8 ja puoli
- Laittaudun: hyvin tehty meikki, hiukset siististi, naiselliset vaatteet eli paljon hameita ja joskus korkokengät. Käytän itselleni luonnollisia ja hyvin sopivia, enimmäkseen neutraaleja värejä. En näyttäydy juuri missään verkkareissa ilman meikkiä, paitsi lenkillä ja satunnaisesti kauppareissulla
- Opiskelen amiksessa, käynyt lukion
- Ei lapsia
- Käyn koulun ohella töissä pikaruokala-kaupan kassa-tms matalapalkka-alalla, en sano missä
- Elämän aikana ollut 10 seksikumppania
- Deittikumppanit ovat sanoneet älykkääksi, minulla on paljon perusteltuja mielipiteitä ja osaan keskustella
- En ole akkamainen muille naisille
- Olen ystävällinen ja avulias
- Käyttäydyn hyvin, kiroilen kuitenkin jonkin verran
Antakaa palaa :)
Kommentit (38)
Se, että ilmoitat :D-hymiön kera, että sinua on kehuttu "harvinaisen järkeväksi naiseksi" sotii kyllä rajusti mainostamasi älykkyyden kanssa... Kukaan järkevä nainen ei olisi imarreltu koko naissukupuolta vähättelevästä kommentista. Mutta väliäkös sillä, kunhan miehet kehuu, right?
Täällä haukutaan koska kehuta ei osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laasasen blogin Millainen on naisellinen nainen-postauksen mukaan järkevyys ei ole naisellista. Pitää olla tunteellinen, subjektiivinen, ei saa tykätä tieteistä jne.
Makuja on monia, mutta itse veikkaisin suurimman osan miehistä pitävän sellaisesta naisesta, jonka kanssa voi keskustella ja korvien välistä löytyy jotain muutakin kuin shoppailua, ruuanlaittoa ynnä muuta stereotyyppisen naisellista. -ap
Tuohan on sama argumentti, jota aloituksessasi mainitsemat MA-kritisoijat käyttävät: makuja on monia. Jos kuitenkin MA-teoreetikkojen mukaan miehet haluavat naisellisen naisen, arvo lasketaan naisellisuuteen perustuen. Haluatko siis tietää markkina-arvosi vai hokea sitä samaa, jota aloituksessa pyydät kirjoittamaan muihin ketjuihin?
.
Btw epäloogisuudellasi todistit olevasi MA-teorian mukaisesti naisellinen 👍 .
En pidä itseäni epäloogisena, kyseenalaistin vain markkina-arvon mittauksen tässä kohtaa - eihän se Laasanenkaan ole kaikesta oikeassa, ja on täysin mahdollista, että suurin osa miehistä pitää enemmän fiksusta ja keskustelutaitoisesta naisesta. Ainakin jos katson lähipiiriäni, en löydä yhtäkään miestä, joka ottaisi mieluumin epäloogisen ja korostetun tunteellisen naisen. "Makuja on monia"-lauseella ilmaisin itsestäänselvän lisäksi sen, että kaikki mieltymykset ovat yhtä ok. Jos tämä loogisuus nyt vie minulta pisteitä, niin sitten vie :) -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[olen kuulemma harvinaisen järkevä nainen :D niin ikävältä kuin se kanssasisarteni puolesta kuulostaakin.
Ajattelet siis kuitenkin oletusarvoisesti, että muut naiset eivät pidä sinusta. Aloituksen "En ole akkamainen muille naisille" taisi olla pelkkää sanahelinää.
minusta taitavat pitää ihan tasapuolisesti sekä naiset että miehet. Älä viitsi laittaa sanoja suuhuni. -ap
Sittenhän olisit voinut kirjoittaa "olen kuulemma harvinaisen järkevä nainen, niin ikävältä kuin se naisten ja miesten mielestä kuulostaakin". Nythän sinä sanoit, että vain "kanssasisaret" pitävät älykkyyttäsi ikävänä.
Vierailija kirjoitti:
Se, että ilmoitat :D-hymiön kera, että sinua on kehuttu "harvinaisen järkeväksi naiseksi" sotii kyllä rajusti mainostamasi älykkyyden kanssa... Kukaan järkevä nainen ei olisi imarreltu koko naissukupuolta vähättelevästä kommentista. Mutta väliäkös sillä, kunhan miehet kehuu, right?
Pidin sitä huvittavana, osittain koska se oli niin absurdia - kehu minua, mutta samalla vähättele koko sukupuoltani. What? En jaksa vastata samankaltaiseen kommenttiin toista kertaa. Edelleen, älä laita sanoja suuhuni. -ap
Olet aivan liian lyhyt kaunottareksi. Seiskatasoa.
Vierailija kirjoitti:
Akkamainen-sanan alkuperä taitaa tulla stereotyypistä, jonka mukaan naiset puhuvat toisistaan pahaa selän takana ja ilkeilevät toisilleen. Se ei tarkoita, että itse pitäisin naisia sellaisina, käytin vain olemassa olevaa sanaa ilmaisemaan, etten itse ole sellainen. -ap
Halusit ylläpitää kyseistä stereotypiaa käyttämällä sanontaa.
Olisit voinut sanoa ihan vain, ettet puhu pahaa selän takana etkä ilkeile, ja jättää viittaukset akkamaisuuteen kokonaan pois.
Halveksit sen verran naisia, että saat varmasti markkina-arvoteoriaan uskovilta miehiltä korkean arvosanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[olen kuulemma harvinaisen järkevä nainen :D niin ikävältä kuin se kanssasisarteni puolesta kuulostaakin.
Ajattelet siis kuitenkin oletusarvoisesti, että muut naiset eivät pidä sinusta. Aloituksen "En ole akkamainen muille naisille" taisi olla pelkkää sanahelinää.
minusta taitavat pitää ihan tasapuolisesti sekä naiset että miehet. Älä viitsi laittaa sanoja suuhuni. -ap
Sittenhän olisit voinut kirjoittaa "olen kuulemma harvinaisen järkevä nainen, niin ikävältä kuin se naisten ja miesten mielestä kuulostaakin". Nythän sinä sanoit, että vain "kanssasisaret" pitävät älykkyyttäsi ikävänä.
Huoh. Se kuulostaa kanssasisarteni PUOLESTA ikävältä, koska joku esitti väitteen, että suurin osa naisista olisi jotenkin tyhmiä. En missään vaiheessa tai millään tapaa sanonut, että muut naiset ajattelisivat älykkyydestäni yhtään mitään. Lue se kommentti ajatuksella uudelleen. Kolmannen kerran, älä laita sanoja suuhuni, ja tämä oli viimeinen viesti tätä lajia, johon vastaan. Olen tehnyt asiani harvinaisen selväksi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Te, joiden mielestä koko markkina-arvoa ei ole olemassa, se on alentava, harhaanjohtava tai ette muuten vaan pidä siitä: olette oikeutettuja mielipiteeseenne, mutta älkää tulko viljelemään niitä tähän ketjuun. Tehkää sille näkökulmalle vaikka oma keskustelu, jos haluatte keskustella aiheesta.Tähän ketjuun haluan vain asiallisia vastauksia.
- Ikä 21
- Painoindeksi noin 20,3, pituus 163cm
- Kuppikoko 70C
- Waist-hip ratio noin 7,15 (lantio 91 ja vyötärö 65cm)
- Luonnollisen punaiset (ei kuitenkaan aito punapää) hiukset, pitkät ja luonnonkiharat
- Ulkonäkö kokonaisuudessaan ehkä 8 ja puoli
- Laittaudun: hyvin tehty meikki, hiukset siististi, naiselliset vaatteet eli paljon hameita ja joskus korkokengät. Käytän itselleni luonnollisia ja hyvin sopivia, enimmäkseen neutraaleja värejä. En näyttäydy juuri missään verkkareissa ilman meikkiä, paitsi lenkillä ja satunnaisesti kauppareissulla- Opiskelen amiksessa, käynyt lukion
- Ei lapsia
- Käyn koulun ohella töissä pikaruokala-kaupan kassa-tms matalapalkka-alalla, en sano missä
- Elämän aikana ollut 10 seksikumppania
- Deittikumppanit ovat sanoneet älykkääksi, minulla on paljon perusteltuja mielipiteitä ja osaan keskustella
- En ole akkamainen muille naisille
- Olen ystävällinen ja avulias
- Käyttäydyn hyvin, kiroilen kuitenkin jonkin verranAntakaa palaa :)
Heh. Olisit yhtä hyvin voinut itse antaa itsellesi markkina-arvosanan, koska päätit jo itse oman ulkonäkösikin, mikä on aika iso juttu. Aika puolueellista. Kerro asioista neutraalisti.
Ei sun markkina-arvo kummoinen ole jos sitä pitää aihe vapaalla kysellä. Alemman tason nainen. Amis. Hanki äkkiä lapset ennen kuin rupsahdat.
Naiset on niin ihanan solidaarisia toisilleen ;)
Oliko aloittaja liian hoikka ja nuori vai mikä noin harmittaa?
Aloittajan pisteet kyllä nousevat koko ajan kun ei lähde mukaan tuohon dissaamiseen. Taidat olla oikeasti fiksu nuori nainen :)
T. herrasmies
Vierailija kirjoitti:
Ei sun markkina-arvo kummoinen ole jos sitä pitää aihe vapaalla kysellä. Alemman tason nainen. Amis. Hanki äkkiä lapset ennen kuin rupsahdat.
Asian pohtiminen keskustelupalstalla mitätöi kaikki muut tekijät? Asia selvä. Ja kyllä, näin ajattelin tehdä, jos "rupsahtaminen" tapahtuu yleensä siinä neljänkympin kieppeillä tai vähän päälle - siihen mennessä hedelmällisyys on jo kärsinyt aika paljon, ja lapset kannattaa tehdä tarpeeksi aikaisin, ettei hedelmöityshoitoja tms. tarvita. -ap
91cm lantio ja 65cm vyötärö ei kovin hoikalta kuulosta, varsinkaan noin lyhyellä naisella.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin ihanan solidaarisia toisilleen ;)
Oliko aloittaja liian hoikka ja nuori vai mikä noin harmittaa?
Aloittajan pisteet kyllä nousevat koko ajan kun ei lähde mukaan tuohon dissaamiseen. Taidat olla oikeasti fiksu nuori nainen :)
T. herrasmies
Kiitos, hymyilen tälle vieläkin :) ihanaa saada edes pari positiivista kommenttia jatkuvan loanheiton jälkeen. -ap
Vierailija kirjoitti:
91cm lantio ja 65cm vyötärö ei kovin hoikalta kuulosta, varsinkaan noin lyhyellä naisella.
Ai? Kyllä mielestäni olen jossain määrin hoikka, sopusuhtainen kuvaa ehkä vielä paremmin. En millään jaksaisi laittaa kuvaa tänne, enkä halua että kukaan tunnistaa. -ap
Akkamainen ja naisellinen ovat täysin eri asioita, jos se jäi sinulta ymmärtämättä. En keksinyt parempaakaan sanaa siihen yhteyteen, ja oletin kaikkien ymmärtävän. Akkamainen-sanan alkuperä taitaa tulla stereotyypistä, jonka mukaan naiset puhuvat toisistaan pahaa selän takana ja ilkeilevät toisilleen. Se ei tarkoita, että itse pitäisin naisia sellaisina, käytin vain olemassa olevaa sanaa ilmaisemaan, etten itse ole sellainen. Kaikkiko mun täytyy vääntää rautalangasta? -ap