Sossu ja selvityspyynnöt
Kysyn teiltä hyvät sossupummi-mammat seuraavaa. Jos sossu pyytää lisäselvitystä jostain, niin tuleeko rahat ennen vai jälkeen selvityksen? Eli täytyykö selvittää eka ennenkuin saa rahaa kouraan? Olen saanut rahat tililleni, ja mietin että onko minun pakko markustaa kotia katsomaan haluaako sossu jotakin minulta.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Rahaa ei tipu, jos tulee selvityspyyntö
Elikkä koska olen saanut rahaa, niin ei ole mitään selvitettävää?
Ap
En tiedä. Etkö voisi soittaa sossuruinalle ja kysyä että mitä se sulta oikein haluaa vai haluaako se mittään, kun satut nyt juuri olemaan Lomalla ja et viitsisi keskeyttää, kun ei ole kukankastelijaa joka tarkistaisi postin?
Rahaa ei tipu, jos ei riittäviä selvityksiä ole. T. Sossu
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Etkö voisi soittaa sossuruinalle ja kysyä että mitä se sulta oikein haluaa vai haluaako se mittään, kun satut nyt juuri olemaan Lomalla ja et viitsisi keskeyttää, kun ei ole kukankastelijaa joka tarkistaisi postin?
Olen mökillä, kun tuli mahdollisuus tänne tulla. Lähdin vähän äkkiseltään. Kukkia ei ole ja laskut tulee pankkiin suoraan, joten kotona ei tarvi käydä niiden puolesta. Sossuun ei voi soittaa viikonloppuna ja halusin vain asiaan varmuutta ettei tarvi hermoilla.
Ap
Jos olet saanut rahat, ei selvityksiä tarvita. Jos selvityksiä tarvitaan, et saa rahaa, ennen kuin olet selvittänyt. Eli ole rauhassa, ei selvitettävää.
Sehän riippuu aivan siitä, mitä pyydetään selvittämään. Minä olen saanut rahaa, mutta myös selvityspyynnön koskien esim. tulevaa valmistumisaikataulua tms. Ei kaikki selvityspyynnöt akuutisti blokkaa juuri käsillä olevan kuun rahoja. Selvityspyynnöt on usein käsittelijän tueksi, että osaa tehdä oikean päätöksen kun saa tarvittavat tiedot. Se ei ole mikään epäily huijauksesta tai kiusa.
Ja tuo yksi ei ole mikään oikea sossu, vaikka niin allekirjoitti.
Rahaa ei tipu, jos tulee selvityspyyntö