Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies lähdössä baariin

Vierailija
01.07.2016 |

Mikä on mulle ihan fine, mutta hassua kun minä en saa koskaan baareissa käydä.
Hän pisti suhteen alussa säännön, ettei yksin käydä baareissa ja se oli minulle se ja sama kun en muutenkaan harrasta baareissa käymistä. Ihmetyttää vain kun sääntö koskeekin vain minua. Muita sääntöjä hän ei suhteeseemme ole luonut tai ole kontrolloiva. Tämä yksi pyyntö hänellä oli, jonka pystyin luvata.
En tiedä miksi kirjoitin tämän tänne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännön??

Vierailija
2/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit, koska sinulle alkaa nyt vähitellen valjeta miehesi todellinen luonne ja umpikuja, johon olet itsesi ajanut. :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typerä sääntö lun mielestä. Mut jos et halua käydä baareissa, niin onkos sillä sitten väliä? Vähän sama, jos mun mieheni ainoa sääntö olisi se, että en saa värjätä hiuksia blondeiksi. Eipä minua liikuttaisi 😄

Vierailija
4/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies sulla mulle ei tulis kuuloonkaan että mies haluasi baariin ilman mua. Eikä mies oo koskaan halunnutkaan, ootko h uonoa seuraa?

Vierailija
5/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne muslimit on.

Vierailija
6/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita sääntöjä? Siistii. Voit siis panna naapurin Teijoa, törsätä hänen säästöpossurahat ja kasvattaa maria parvekkeella? Kunhan et mene sinne baariin!

Vierailija
7/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää paljastuvansa jos sinä käyt baarissa ja kuulet siellä kavereilta hänen touhuistaan.

Vierailija
8/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää mitä itsellään on se meininki baarissa niin ei haluis sun tekevän samaa (koska luulee että siellä ei voi muuta tehdä).

Sika tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan