Huhhuh mun tän päivän syömiset, pystyyköhän tähän kukaan muu...
Aamupala: puuroa raejuustolla, sämpylä
"Välipala": 2 palaa pizzaa, sämpylä, mehua
Lounas: sushia, jälkiruuaksi kakkua
Illallinen: pizzaa, jälkiruuaksi karkkia
Iltapala: croisantti, ruisleipä, vanukas ja lähes yksi karkkipussi.
Siis hyi mitä roskaa :D
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
No mulla:
Aamupala: lasi kokista ja iso suklaajäätelöpuikko
Lounas: iso suklaajäätelöpuikko
Päivällinen: 1,5-2dl broileripastaa
Iltapala: useampi tikkari ja lasi kokista
:D
Hyi helvetti miten imelää syöt. Minua ällöttää nuo sokeroidut ruuat, luonnonsokeri (hedelmät, marjat, ym) menee hillityissä määrin. Minä persoilen lähinnä rasvaa (voi, oliiviöljy) ja suolaa. Olen kuitenkin hoikka, 173/64 ja vielä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla:
Hyi helvetti miten imelää syöt. Minua ällöttää nuo sokeroidut ruuat, luonnonsokeri (hedelmät, marjat, ym) menee hillityissä määrin. Minä persoilen lähinnä rasvaa (voi, oliiviöljy) ja suolaa. Olen kuitenkin hoikka, 173/64 ja vielä mies.
Noilla mitoilla sanot ittees mieheksi? 😂
Vierailija kirjoitti:
Aamu ; kahvi
Lounas: olut
Välipala: olut
Päivällinen: 2 uutta perunaa voisulakastikkeella, jossa uusia sipuleita. 4 palaa silliä
Nyt iltapala: muutama lasi punaviiniä
Siinäpä tuo....
K
I think we have a winner here!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla:
Älä lässytä. Ylipainoisuus ei tee kenestäkään miestä, päinvastoin. Sinähän tietysti saatat kiihottua jopa miestisseistäkin. PS. Peenikseni on noin 18 cm mittainen, nainen mittasi.
Aamupala: 3 kuppia kahvia, 2 paahtista
Lounas: makkarakeittoa lautasellinen
Illallinen: sitruunakanaa ja riisiä pari lautasellista
Iltapala: olutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla:
Älä lässytä. Ylipainoisuus ei tee kenestäkään miestä, päinvastoin. Sinähän tietysti saatat kiihottua jopa miestisseistäkin. PS. Peenikseni on noin 18 cm mittainen, nainen mittasi.
Noin lyhyt?
Onhan nämä syömiset aika epämääräisiä tässä ketjussa, mutta varmaan aika yleistä, että syö noin joskus. Jos voi hyvin fyysisesti, ei ole ylipainoa, eikä sairastele, niin onko sillä hirveästi merkitystä jos välillä vähän rönsyilee syömisen kans?
Suolapähkinät on ihan terveellistä ruokaa ja niistä saa helposti kaloreita jos jää vajaaksi.
Olisi kiva jos lisäisi iän ja painon noihin... Mietin vaan että jos paino on normaali noilla syömisellä mitä joillain on niin pakko olla aika nuoria ? Tai ei kaikista niin hirveästi kaloreita tule tietysti jos ei nyt mitään ravintoakaan ensin olut ja peruna tyypillä :)
Mä syön yleensä semi fiksusti, esim eilen näin
Vakkari aamupala: ruisleipä päällä voi raejuusto kurkku,. Smoothie 1/2 osa avokado mansikka mustikka pinaatti banaani mehu. Kananmuna ja maitokahvi. Tämä aina sama, smoothie ainekset ja leivän päälliset vaan vaihtelee
Lounas: kanasalaatti, 1 suklaa konvehti ja kahvi.
Välipala: kahvi ja puolikas viineri.
Illalla: salamipizza ja siideri, jätskiä ravintolassa ja 1 drinksu Kotona klo 24 jälkeen vielä mukillinen kaakaota.
Ja ikä 44 painoindeksi kai jotain 21 168/ 58. Ja olen ollut aika saman kokoinen aina, parikymppisenä n 55 kg .
Ei helv. Mitä te oikein syötte x/
Omat syömisenihän ovat oikein terveelliset verrattuna muiden syömisiin, näköjään. Ja minulle lääkäri motkotti syömisistä...
aamulla: kahvia, vettä, fetasalaattia ja avokado.
päivällä: porokeittoa ja jälkkäriksi lakkoja.
välissä: muutama lusikallinen nutellaa :P
illalla: paistettuja munia ja niitä lakkoja jogurtin kanssa (taas, mitäs ovat niin hyviä).