Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan mulle...

Vierailija
01.07.2016 |

Miksi seuraavaa toisesta ketjusta lainattua tekstiä on alapeukutettu oikein kunnolla, mitä "väärää" siinä on?

"Omissa häissä opin että on kahdenlaisia kavereita.

Niitä jotka satsaavat itseensä, he pukeutuvat fiksusti ja laittavat itsensä kauniiksi/hyvännäköiseksi, ymmärtävät että ollaan menossa toiselle ihmiselle tärkeään juhlaan käyttäydytään sen mukaisesti ja viedään sellainen lahja joka itse haluttaisiin saada jos tilanne olisi toisinpäin. Nämä vieraat aidosti myötäelävät toisten onnessa. He kohottavat juhlatunnelmaa yhdessä hääparin kanssa.

Sitten on ne kaverit jotka vetävät päälleen sen mitä sattuivat löytämään sillä ajatuksella että ei sen niin väliä miltä näytän kun tylsät juhlathan ne jokatapauksessa ovat. Nämä kaverit osaavat hoitaa lahjahomman myös niin että ei siitä kenellekkään hyvämieli jää, kunhan nyt jotain paskaa viedään. Surullisinta on se että nämä vieraat lähtevät kotiin hämmennystä aiheuttaen ennen kuin hääkakkua on ehditty leikkaamaan tai sitten he ovat aivan nakit ja muusi kun kerran sitä ilmaista viinaa oli tarjolla. Mitään positiivista toiminnasta ei löydä vaikka mistäpäin katsoisi. Olisi ollut parempi että he olisivat pysyneet kotona. Itsensähän he nolaavat mutta hääparista tuntuu pahalta se että nämä tyypit tulivat nolaamaan itsensä hääparille tärkeään tilaisuuteen joka on maksanutkin niin vietävästi.

Harmillisinta on se että et kun pidät häät ja mietit kenet kutsuisit niin et varmuudella pysty sanomaan kaikista kumpaan ryhmään he kuuluvat."

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän selviää kun liittää kutsuun pukeutumisvaatimuksen , käytösohjeet , lahjatoiveen ja ajan mitä ennen häistä ei saa poistua. Tai kutsu koskee vai taattuja ja hyväksi havaittuja ihmisiä.

Vierailija
2/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi parempi jäädä kotiin kun mennä naamaväärinpäin toisen häihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän aiheesta jo otsikkoon!!

Vierailija
4/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää vaan jaksa. Teet niin tai näin niin joku paheksuu tai pahoittaa mielensä. Näet vaivaa niin se on itsensä korostusta. Et näe vaivaa niin se on epäkohteliasta. Jos et tule se loukkaavaa ja jos tulet ja lähdet aikaisin se on epäkohteliasta. Minkää  hiton sille voi, että tulee esim pääkipeäksi tai on äärettömän väsynyt, että ei vaan jaksa väkisin olla loppuun asti.

Vierailija
5/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi parempi jäädä kotiin kun mennä naamaväärinpäin toisen häihin?

Mistä se voi etukäteen tietää millainen päivä itsellä tuolloin on. Kutsu voi sillä hetkellä tuntua kivalta. Mikä meteli siitä syntyisikään kun olet jo ilmoittanut, että tulet ja et tulekaan. Ja ne itsensä löytämät vaatteet saattaa omasta mielestä olla ihan etiketin mukaiset, mutta ei vaan kelpaa muille.

Vierailija
6/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä toisilla vierailla on omassa elämässä haasteita ja siksi vaikea olla onnellinen toisen puolesta, onko se sitten kateutta tai jotain muuta harmitusta että jollain menee hyvin, edes yhden päivän.

Vierailija
7/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä toisilla vierailla on omassa elämässä haasteita ja siksi vaikea olla onnellinen toisen puolesta, onko se sitten kateutta tai jotain muuta harmitusta että jollain menee hyvin, edes yhden päivän.

Ja minulla se haaste on raha. Taloudellinen tilanteeni on huono ja otan jokaisen kutsun vastaan jossa saan sillä lahjan hinnalla ruokaa. Vaatteita en sen takia viitsi todellakaan ostaa vaan vanhat saa kelvata. Eli en ole kateellinen vaan käytän tilaisuutta hyväksi. Olen toki iloinen ja onnellinen toisten puolesta.

Vierailija
8/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minulla se haaste on raha. Taloudellinen tilanteeni on huono ja otan jokaisen kutsun vastaan jossa saan sillä lahjan hinnalla ruokaa. Vaatteita en sen takia viitsi todellakaan ostaa vaan vanhat saa kelvata. Eli en ole kateellinen vaan käytän tilaisuutta hyväksi. Olen toki iloinen ja onnellinen toisten puolesta.

Ei kait se ketää harmita että vieraalla on arkisemmat vaatteet ja tuo lahajn joka sopii kukkarolle. Pääasia olisi se että eläisi toisen juhlassa mukana eikä lähtisi ilman suurempaa syytä pois ennen hääkakunleikkaamista tai aiheuttaisi muuta hämmennystä.

Vierailija
9/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait se ketää harmita että vieraalla on arkisemmat vaatteet ja tuo lahajn joka sopii kukkarolle. Pääasia olisi se että eläisi toisen juhlassa mukana eikä lähtisi ilman suurempaa syytä pois ennen hääkakunleikkaamista tai aiheuttaisi muuta hämmennystä.

Kyllä minä nautin koko rahan edestä sen kakunkin ja vedän ne kännitkin, kun omaa piikkiin ei pysty. Kivaa on ollut.

Vierailija
10/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti on kyse yhdessä juhlimisesta läheisten ihmisten kanssa, silloin ei pitäisi olla väliä tuleeko juhliin noita A- vai B-ihmisiä. Jos jonkun puketumistyyli tai lahjat eivät kelpaa, se on hääpari jonka on syytä hävetä. Häätkään eivät ole mitkään pintaliitojuhlat, kyse on vähän syvemmistä asioista. Sinne ei ole tarkoitus mennä vertailemaan pukeutumista kuin missäkin gaalassa.

Vierailija
11/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä miksi osallistua ollenkaan jos ei kerran huvita. Ei sillä ole oikeasti väliä onko vaatteet uudet ja nykymuodinmukaiset vaan sillä että ne ovat siistit. Ei silläkään ole väliä että jos antaa rahaa niin paljonko sitä antaa mutta se että tuodaan isolla porukalla mauton kukkopilli tai 2e:n rakkaudenlukko on harkittua välinpitämättömyyttä, pidetään huoli että saajalle ei tule hyvä mieli. Myöskin kotiinlähtö kesken järjestetyn ohjelman aiheuttaa aina hämmennystä, kyllä niitä sopiviakin hetkiä olisi ollut mutta hämmennystä aiheuttavat vieraat kyllä osaavat valita hetken miten pääsevät kaikkien huomion kohteeksi. Onko toisten häät oikeapaikka olla aivan lärvit? Mielestäni ei mutta kukin tavallaan, itsensähän nämä ääliöt nolaavat. Hääparin ja muiden vieraiden kannalta varsin kiusallista. Onneksi sentään on ihmisiä jotka osaavat käyttäytyä ja eivät tee itsestään suurta numeroa. Toisille vain on täysin mahdotonta pysyä sivussa ja antaa  hääparin juhlia tärkeää päivää.

Vierailija
12/13 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gdgdsdgf kirjoitti:

Jos oikeasti on kyse yhdessä juhlimisesta läheisten ihmisten kanssa, silloin ei pitäisi olla väliä tuleeko juhliin noita A- vai B-ihmisiä. Jos jonkun puketumistyyli tai lahjat eivät kelpaa, se on hääpari jonka on syytä hävetä. Häätkään eivät ole mitkään pintaliitojuhlat, kyse on vähän syvemmistä asioista. Sinne ei ole tarkoitus mennä vertailemaan pukeutumista kuin missäkin gaalassa.

Ei juhlat mikään muotinäytös ole missä arvostellaan toisten pukeutumista. Asiallista käytöstä sentään saanee odottaa aivan kaikilta? Ilmeisesti nämä B-ihmiset eivät vain pysty käyttäytymään kunnolla.

Vierailija
13/13 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä miksi osallistua ollenkaan jos ei kerran huvita. Ei sillä ole oikeasti väliä onko vaatteet uudet ja nykymuodinmukaiset vaan sillä että ne ovat siistit. Ei silläkään ole väliä että jos antaa rahaa niin paljonko sitä antaa mutta se että tuodaan isolla porukalla mauton kukkopilli tai 2e:n rakkaudenlukko on harkittua välinpitämättömyyttä, pidetään huoli että saajalle ei tule hyvä mieli. Myöskin kotiinlähtö kesken järjestetyn ohjelman aiheuttaa aina hämmennystä, kyllä niitä sopiviakin hetkiä olisi ollut mutta hämmennystä aiheuttavat vieraat kyllä osaavat valita hetken miten pääsevät kaikkien huomion kohteeksi. Onko toisten häät oikeapaikka olla aivan lärvit? Mielestäni ei mutta kukin tavallaan, itsensähän nämä ääliöt nolaavat. Hääparin ja muiden vieraiden kannalta varsin kiusallista. Onneksi sentään on ihmisiä jotka osaavat käyttäytyä ja eivät tee itsestään suurta numeroa. Toisille vain on täysin mahdotonta pysyä sivussa ja antaa  hääparin juhlia tärkeää päivää.

Mikähän se sitten on että ei voi toisten antaa juhlia ilman että on pakko aiheuttaa hämmennystä? Kateus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi