Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitoutumiskammoiselle miehelle tämmöinen viesti?

Vierailija
30.06.2016 |

Olen tapaillut yhtä miestä n. 2kk ja haluaisin nyt edetä seurusteluun. Mies sanonut aiemmin, olevansa sitoutumiskammoinen ja ettei "tällä hetkellä" voi seurustella. Kuulemma joutunut ex-nainensa pettämäksi. Yleensähän sitoutumiskammo johtuu siitä ettei pysty luottamaan. Eli jos laittaisin näin "Tiedän, että sulla on sitoutumiskammo. Mä haluaisin kuitenkin, että voitaisiin aina olla yhdessä <3. Mun kanssa sun ei tarvitse pelätä, en aio satuttaa enkä hylätä sua niinku edelliset". Mitä mieltä? Olen todella rakastunut häneen

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ap kertoa, että mikä muuttuisi nykytilanteeseen nähden, jos te sitoutuisitte toisiinne ja alkaisitte seurustelemaan? Jos jo nyt kerran nukutte yöt yhdessä ja olette kuin pariskunta, niin mikä olisi toisin sitten kun seurustelette? Onko kyse seksuaaliseen uskollisuuteen sitoutumisesta?

Jos mikään ei muuttuisi niin miksi ei alkaisi seurustelemaan?

Vierailija
42/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä oikein tehtailee näitä juttuja, joissa aina viestitellään jonkun miehen kanssa :D Eiks tää ole jo kolmas lyhyen ajan sisällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, sitoutumiskammo on 99% tapauksista sitä, että "hengaan sun kanssa, kunnes löydän paremman"/"en välitä susta tarpeeksi sitoutuakseni". Onhan noita kuultu ja nähty. Täyttä skeidaa se on. Nämä sitoutumiskammoiset sitoutuu samantein, kun kolahtaa kunnolla.

Vierailija
44/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap nyt viestittelyn sijaan huolella ja hartaasti miksi mies elää kanssasi kuin seurustelukumppani ja silti sanoo että ei voi eli ei halua seurustella. Ei kai mies vaan vedätä sinua?

Vierailija
45/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tapailemaan muita miehiä. Jos mies oikeasti haluaa sinut niin hän kyllä sen silloin kertoo.

Vierailija
46/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut yhtä miestä n. 2kk ja haluaisin nyt edetä seurusteluun. Mies sanonut aiemmin, olevansa sitoutumiskammoinen ja ettei "tällä hetkellä" voi seurustella. Kuulemma joutunut ex-nainensa pettämäksi. Yleensähän sitoutumiskammo johtuu siitä ettei pysty luottamaan. Eli jos laittaisin näin "Tiedän, että sulla on sitoutumiskammo. Mä haluaisin kuitenkin, että voitaisiin aina olla yhdessä <3. Mun kanssa sun ei tarvitse pelätä, en aio satuttaa enkä hylätä sua niinku edelliset". Mitä mieltä? Olen todella rakastunut häneen

Voisiko arvon neiti kertoa miten tapailu ja seurustelu eroaa toisistaan?

Vierailija
47/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi kuka sopii seurusteluista tekstareilla. Puhu kasvotusten asiat.

Vierailija
48/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap-kulta. Taidat olla vielä aika nuori. Sitoutumiskammo katoaa silmänräpäyksessä kun oikea ihminen osuu kohdalle. Sinä et ole riittävän oikea.

Siirry seuraavaan, löydät varmasti jonkun joka haluaa seurustella just sun kanssa. :)

Vierailija
49/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan edes haluaisi seurustella sitoutumiskammoisen kanssa.

Vierailija
50/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap mieluummin etäisyyttä tähän mieheen.

Vierailija
51/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet valitettavasti laastarisuhde tälle miehelle.

Vierailija
52/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka epätoivoinen ap oikein olet? Nyt itseä niskasta kiinni.

Vierailija
53/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naiivia luulla, että kun sä SANOT että olet luotettava, mies tottakai voi heti luottaa sinuun. Jokaikinen pettäjä vannoo olevansa luotettava. Jokaikinen. Itseasiassa useimmiten se joka vannoo eniten, myös pettää eniten. Oikeasti luotettava ihminen kun ei koe, että hänen pitää koko ajan puhua luotettavuudestaan.

Vierailija
54/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen "sitoutumiskammoinen". Siis sillä tavalla, että olen todella jännittynyt jos tapailen jotain - eniten silloin, jos todella pidän jostain, koska silloin on isoin riski satuttaa itseään.

Mutta ei ainakaan mun kohdalla sitoutumiskammo ole mitään sellaista, ettenkö voisi tai haluaisi seurustella. Voi pojat, nytkin tapailen ihanaa miestä ja vaikka samalla jäytää epävarmuus ja ahdistus (joita en miehelle tietenkään kerro, eikä hän niitä huomaa koska hänen seurassaan kaikki nuo huonot tunteet kaikkoavat), tiedän että hän on sellainen, kenen kanssa voisin kuvitella aloittavani suhteen ja ihastuvani tosissani.

Eli minunkin kohdalla sitoutumiskammosta avautuminen olisi yhtä kuin "en varmaankaan halua sinun kanssasi seurustella". Nätimmin muotoiltuna vaan.

Vierailija
55/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitoutusmiskammo tarkoittaa, ettei kyseinen mies halua olla kanssasi. Sitoutuu, kun tapaa sopivan naisen.

Outoa että petollisen naisen kanssa pystyi olemaan mutta minun kanssa ei sitten pystyisi. Miksi en olisi sopiva?

He is not that in to you.

Vierailija
56/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ihan oikeasti. Jos haluat tulla onnelliseksi niin valitse sellainen mies joka on valmis taistelemaan saadakseen seurustella kanssasi.

Vierailija
57/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kukaan edes haluaisi seurustella sitoutumiskammoisen kanssa.

Sitäpä. Minä olen jollain tapaan sitoutumiskammoinen... En osaa luottaa ihmisiin. Kuitenkin haluaisin löytää sellaisen, johon voisin luottaa, mutta minkäs teet... Viimeksi seurustelin oikeasti luotettavan miehen kanssa miltei 2v., mutta mun mustasukkaisuuden, "ahdistuskohtausten" ym. vuoksi oli pakko pistää poikki. Mies ei ikinä minua pettänyt, rakasti ja huomioi, mutta jokin sai minun epäilemään... Tarvin ehkä jotain terapeuttista apua, mutta en tiedä mistä sitä hakisin :(

Vierailija
58/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kk tapailun jälkeen ei edes tunne toista. Et tiedä onko mies ylipäätään valehdellut kertoessaan exän pettäneen. Hyvin on voonut olma toisinpäin ja hän itse pettrui ja ex heittänyt ulos. Näköjään mies haluaa nyt ainaki elää vapaana ja villinä sinkkuna ja panna kaikkea mikä liikkuu. Ettei halua seurustella tarkoittaa, ettei halua luopua muiden panemisesta. Ettei halua sitoutua tarkoittaa, ettei ole sinusta erityisen kiinnostunut.

Älä lähetä tekstaria!

Ps. Mulla oli todella paha sitoutumiskammo ja solmin ekan vakavan suhteen vasta nelikymppisenä. Silloin pääsin yli kammosta ihan siksi, että mies oli niin ihana. Lopulta se olinkin minä, joka aloin ehdottaa yhteenmuuttoa, ehdotin kihloja ja jopa itse kosin miestä. Se siitä sitoutumiskammosta, kun tulee vastaan se oikea...

Vierailija
59/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitoutusmiskammo tarkoittaa, ettei kyseinen mies halua olla kanssasi. Sitoutuu, kun tapaa sopivan naisen.

Outoa että petollisen naisen kanssa pystyi olemaan mutta minun kanssa ei sitten pystyisi. Miksi en olisi sopiva?

He is not that in to you.

Ja se petollinen nainen oli kokonaisuutena sinua parempi, ikävä kyllä, petturuudestaan huolimatta.

Vierailija
60/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ap kertoa, että mikä muuttuisi nykytilanteeseen nähden, jos te sitoutuisitte toisiinne ja alkaisitte seurustelemaan? Jos jo nyt kerran nukutte yöt yhdessä ja olette kuin pariskunta, niin mikä olisi toisin sitten kun seurustelette? Onko kyse seksuaaliseen uskollisuuteen sitoutumisesta?

Jos mikään ei muuttuisi niin miksi ei alkaisi seurustelemaan?

Miksi et vastannut kysymykseen? Sinähän sitä seurustelua haluaisit, eli sinä oletat ja toivot jonkin asian muuttuvan teidän suhteessanne. Mikä tämä asia on? Mikä sinusta muuttuisi jos alkaisitte seurustelemaan? Ja jollei mielestäsi minkään tarvitse muuttua, miksi haluat seurustella ja saada miehen sitoutumaan sinuun? Haluatko lupauksen seksuaalisesta uskollisuudesta? Siitäkö on kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi