Sitoutumiskammoiselle miehelle tämmöinen viesti?
Olen tapaillut yhtä miestä n. 2kk ja haluaisin nyt edetä seurusteluun. Mies sanonut aiemmin, olevansa sitoutumiskammoinen ja ettei "tällä hetkellä" voi seurustella. Kuulemma joutunut ex-nainensa pettämäksi. Yleensähän sitoutumiskammo johtuu siitä ettei pysty luottamaan. Eli jos laittaisin näin "Tiedän, että sulla on sitoutumiskammo. Mä haluaisin kuitenkin, että voitaisiin aina olla yhdessä <3. Mun kanssa sun ei tarvitse pelätä, en aio satuttaa enkä hylätä sua niinku edelliset". Mitä mieltä? Olen todella rakastunut häneen
Kommentit (79)
Alkoi heti ahdistaa tuo sana 'aina' ap.n viestissä.
Ja se 2 kk.n tuntemisen jälkeen.
Yök. Hui. Karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kamalaa kun nykyään rakkaalle ei saa kertoa että rakastaa kun se pilaa kaiken.
No kyllä mäkin hitto soikoon säikähtäisin, jos 2kk tapailun jälkeen joku sanoisi rakastavansa ja haluavansa olla kanssani aina jne :D
Entäs näin :"olen rakastunut sinuun ja haluan elää kanssasi. Unohdetaan menneet ja lyödään hynttyyt yhteen ;) kaksin aina kaunihimpi! " ei olisi liian suora ainakaan? Ap.
Sitoutumiskammoinen mies ei halua sitoutua yksiavioiseen suhteeseen. Tässä tapauksessa mies on myös ollut rehellinen asiasta, joten et voi vaatia häneltä sitoutumista.
Oletko sinä täysin varma, että suuttumatta kestäisit toiset naiset ja sen, että kavereiden kanssa biletys menee jatkuvasti sinun edellesi? Sinäkö jaksaisit olla kiltisti sitoutunut mieheen, joka on kanssasi silloin kun häntä huvittaa ja katsoo oikeudekseen tapailla muitakin naisia ja jopa harrastaa seksiä muiden kanssa? Kuinka kauan pystyt lupaamaan sietäväsi tuollaista ilman vaatimuksia, suuttumista ja jättämisellä uhkailuja? Ole rehellinen vastatessasi.
Vierailija kirjoitti:
Entäs näin :"olen rakastunut sinuun ja haluan elää kanssasi. Unohdetaan menneet ja lyödään hynttyyt yhteen ;) kaksin aina kaunihimpi! " ei olisi liian suora ainakaan? Ap.
Suloinen viesti! Lähetä :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä muuttuu jos mies sanoo että ok seurustellaan?
Joku suuri varmaan kun asiaa tarvitsee oikeen kammota.
Vierailija kirjoitti:
No nyt meni trollailuksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole oikea ap!
Vierailija kirjoitti:
Älä. Lähetä. Viestejä.
Katso miten suhde kehittyy tunteitten ja käyttäytymisen tasolla ja puhu kasvotusten asiasta mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te naiset vieläkin usko tähän "sitoutumiskammo"-urbaanilegendaan?
No onhan se aika karu ajatus, että pitäisi elää jonkun kanssa päivästä toiseen ja vielä samassa kämpässä. Lue: ei ole osunut sopivaa kohdalle.
Haloo. Jos mies haluaisi seurustella, te seurustelisitte. Hän on kertonut että ei voi eli että ei halua seurustella, kannattaa uskoa häntä.
Nicke T sen tiesi jo ajat sitten...
Jos haluu saada on pakko antaa. Eli ei muuta kuin lemmen lipas auki ja mies hurmioon. Tämän jälkeen mies janoaa sinua ja unohtaa harhaiset sitoutumiskammonsa.
Sitoutusmiskammo tarkoittaa, ettei kyseinen mies halua olla kanssasi. Sitoutuu, kun tapaa sopivan naisen.
Ei ei ei ei ei. Ap ei mitään viestejä nyt. Korkeintaan että mitä kuuluu viesti. Jos mies haluaa seurustella, mies kertoo sen.
Vierailija kirjoitti:
Sitoutusmiskammo tarkoittaa, ettei kyseinen mies halua olla kanssasi. Sitoutuu, kun tapaa sopivan naisen.
Outoa että petollisen naisen kanssa pystyi olemaan mutta minun kanssa ei sitten pystyisi. Miksi en olisi sopiva?
Voisitko ap kertoa, että mikä muuttuisi nykytilanteeseen nähden, jos te sitoutuisitte toisiinne ja alkaisitte seurustelemaan? Jos jo nyt kerran nukutte yöt yhdessä ja olette kuin pariskunta, niin mikä olisi toisin sitten kun seurustelette? Onko kyse seksuaaliseen uskollisuuteen sitoutumisesta?
Älä kiusaa sitä miestä vaatimuksillasi. Jos on tullut edellisellä kerralla turpaan niin on ihan sama mitä vakuuttelet. Takaraivossa sillä epäilys jäytää rotan lailla kumminkin.
Tapaillaankohan me ap samaa miestä? :D Oli myös kuutisen vuotta suhteessa, tuli petetyksi ja nyt ei uskalla enää yrittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että petollisen naisen kanssa pystyi olemaan mutta minun kanssa ei sitten pystyisi. Miksi en olisi sopiva?
Ei sillä ole väliä oletko sopiva. Mies ei ole riittävän rakastunut sinuun.
Minusta on kamalaa kun nykyään rakkaalle ei saa kertoa että rakastaa kun se pilaa kaiken.