Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitoutumiskammoiselle miehelle tämmöinen viesti?

Vierailija
30.06.2016 |

Olen tapaillut yhtä miestä n. 2kk ja haluaisin nyt edetä seurusteluun. Mies sanonut aiemmin, olevansa sitoutumiskammoinen ja ettei "tällä hetkellä" voi seurustella. Kuulemma joutunut ex-nainensa pettämäksi. Yleensähän sitoutumiskammo johtuu siitä ettei pysty luottamaan. Eli jos laittaisin näin "Tiedän, että sulla on sitoutumiskammo. Mä haluaisin kuitenkin, että voitaisiin aina olla yhdessä <3. Mun kanssa sun ei tarvitse pelätä, en aio satuttaa enkä hylätä sua niinku edelliset". Mitä mieltä? Olen todella rakastunut häneen

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan

Vierailija
2/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan noin kannata missään nimessä laittaa, mokaat kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te naiset vieläkin usko tähän "sitoutumiskammo"-urbaanilegendaan?

Vierailija
4/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole hyvä viesti. Älä vaan lähetä.

Vierailija
5/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Miten mies tietää että olen luottamuksen arvoinen jos en kerro? Ap.

Vierailija
6/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ei vaan toimi?? Ja sitten tulee jotain sellaista, minkä kanssa et voi elää, jatkatko hamaan tappiin asti, kun olet kerran luvannut??

Anna olla tuollaisten lupausten ja etene hitaasti. Anna miehen tehdä omat johtopäätökset sinun käyttäytymisen perusteella ja ole hänen luottamuksen arvoinen. Ei noilla lupauksilla voi oikeastaan sitä nopeuttaa, saattaa mennä ihan puihin tuollaisesta.

Vierailija
7/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä "helle" sekoittanut akkojen päät, vai miksi palstalla on nykyään näitä outoja lemmenkipeitä mouruamisia?

Vierailija
8/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin se sitoo jos seurustelee? Ettei voi panna muita naisia vai mitä?

Vierailija
9/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua seurustella eli mitä te teette?

Vierailija
10/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen viesti saa ihmistä luottamaan yhtään enempää. Joko sen tekee aika tai sitten ei. Itse tapailen myös ihmistä jolle parisuhde on erittäin haastava. En tiedä eteneekö tämä ikinä kunnon seurusteluksi, mutta tällä erää riittää mulle.

Vierailija
11/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos ei vaan toimi?? Ja sitten tulee jotain sellaista, minkä kanssa et voi elää, jatkatko hamaan tappiin asti, kun olet kerran luvannut??

Anna olla tuollaisten lupausten ja etene hitaasti. Anna miehen tehdä omat johtopäätökset sinun käyttäytymisen perusteella ja ole hänen luottamuksen arvoinen. Ei noilla lupauksilla voi oikeastaan sitä nopeuttaa, saattaa mennä ihan puihin tuollaisesta.

Tiedän että tämän miehen haluan. Sen vaan tuntee. Haluaisin vaan että hän tietää olevansa tärkeä. Mille tulisi ainakin ihana olo tuollaisesta viestistä :)

Vierailija
12/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sanat, vaan teot. Siitä hän tietää, kun hän tutustuu sinuun rauhassa paremmin ja päästää sinut lähelleen ja niin edelleen.

Miten sitä nyt yleensä tietää, että johonkin voi luottaa? Ainakin itse juuri siitä, että tunnen toisen ihmisen kunnolla, että hän on osoittanut olevansa luotettava (ei perseile kustannuksella jne) ja tällaista ihan itsestäänselvää.

Vierailija
13/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä siirtyisin toiseen mieheen. Mitä järkeä tapailla ja tapailla? Eli olette kavereita lisämausteella.

Vierailija
14/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh. Siitä että käyttäydyt luottamuksen arvoisesti, vain siitä. Unohda nyt hyvä ihminen ne sanat ja viestit.

Vierailija
15/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies ei vaan halua sitoutua.

Vierailija
16/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette panokavereita?

Vierailija
17/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua seurustella eli mitä te teette?

Ollaan kuin pariskunta eli vietetään yöt yhdessä, käydään syömässä katsellaan sarjoja jne :). Tinderissä tapasimme mikäli sillä on väliä.

Vierailija
18/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein näette, varmaan aika usein, kun toisaalta 2 kk on lyhyt aika?

Miten olisi jos laittasit jotenkin että sä haluisit seurustella ja jos hän ei pysty niin säkään et pysty elämään noin "vapaassa" suhteessa. Tai ns epätietoisuudessa.. Että pitää ns sopia säännöt. Tai miten on jos sopisitte että ette seurustele, mutta ei saa muiden kanssa vehdata? :)

Vierailija
19/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämies ei vaan halua sitoutua.

Ei todellakaan jännämies kun oli ex-nainensa kanssa 6 vuotta. Ja nainen petti mistä minä saan nyt "kärsiä". Ap

Vierailija
20/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuttuu jos mies sanoo että ok seurustellaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi