Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitoutumiskammoiselle miehelle tämmöinen viesti?

Vierailija
30.06.2016 |

Olen tapaillut yhtä miestä n. 2kk ja haluaisin nyt edetä seurusteluun. Mies sanonut aiemmin, olevansa sitoutumiskammoinen ja ettei "tällä hetkellä" voi seurustella. Kuulemma joutunut ex-nainensa pettämäksi. Yleensähän sitoutumiskammo johtuu siitä ettei pysty luottamaan. Eli jos laittaisin näin "Tiedän, että sulla on sitoutumiskammo. Mä haluaisin kuitenkin, että voitaisiin aina olla yhdessä <3. Mun kanssa sun ei tarvitse pelätä, en aio satuttaa enkä hylätä sua niinku edelliset". Mitä mieltä? Olen todella rakastunut häneen

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän käytännössä seurustelette jo, mutta mies sanoo ettei hän voi seurustella. Tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että läheisyys, seura ja seksi sinulta kelpaa kyllä mutta hän haluaa samalla panna muita naisia ja tapailla muita naisia.

Vierailija
62/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoiseksi itseään kutsuminen on kohtelias koodisana sille että sinä et kiinnosta minua riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskammoiseksi itseään kutsuminen on kohtelias koodisana sille että sinä et kiinnosta minua riittävästi.

Ei aina. Mutta monesti. Eron jälkeen haluan tapailla naisia, mutta vakavampi seurustelu tai avioliitto ovat aika kaukana...niin huonosti minua kohdeltiin ex-naisen taholta.

Vierailija
64/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina. Mutta monesti. Eron jälkeen haluan tapailla naisia, mutta vakavampi seurustelu tai avioliitto ovat aika kaukana...niin huonosti minua kohdeltiin ex-naisen taholta.

Niin tai näin. Mutta naisen kannattaa uskoa mitä mies hänelle sanoo. Jos mies sanoo että hän ei voi seurustella, niin oli syy sanomiselle mikä tahansa, niin naisen kannattaa kuunnella miestä ja uskoa että kyseinen mies ei voi seurustella. Piste.

Vierailija
65/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kamalaa kun nykyään rakkaalle ei saa kertoa että rakastaa kun se pilaa kaiken.

No kyllä mäkin hitto soikoon säikähtäisin, jos 2kk tapailun jälkeen joku sanoisi rakastavansa ja haluavansa olla kanssani aina jne :D

Miksi säikähtäisit? Siis MIKSI? En vain tajua. Tein aamulla aloituksen siitä, miten olen aina ollut itsekäs parisuhteissa enkä ole koskaan tullut jätetyksi. Mua ei haittaisi yhtään, jos toinen olisi noin valmis suhteeseen kanssani, josta tykkään. En mä hengaa kenenkään kanssa turhaan. Itsekin tykkään silloin jos olen jonkun kanssa. Muuten en viitsi vaivautua.

Vierailija
66/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sitoutumiskammo"= ihminen ei vaan kiinnosta tarpeeksi, et olis sitoutumisen arvonen. 

Oma mies myönsi, että oli nuorempana vedonnut "sitoutumiskammoon", mutta todellisuudessa naiset oli olleet semmosia ihan kivoja: ei kuitenkaan niin "sytyttäviä" että olis halunnut pidemmäks aikaa sitoutua :) kauheeta kun jotkut roikkuu vuosiakin sitoutumiskammosessa miehessä, jolle ei sit ookkaan ongelma sitoutua samantien siihen, kuka vie ne jalat alta :(

Vierailija
67/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt mitä eroa on tapailulla ja seurustelulla?

Vierailija
68/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni seurustelussa sitoudutaan yksiavioisuuteen, tapailussa ei niinkään, joskin lemppaisin miehen, joka tapailuvaiheessa harrastaisi muidn kanssa seksiä. Tapaillessa on ok käydä treffeillä muiden kanssa (jos ei se johda seksiin on minun rajani), seurustellessa ei.

Vierailija
69/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni seurustelussa sitoudutaan yksiavioisuuteen, tapailussa ei niinkään, joskin lemppaisin miehen, joka tapailuvaiheessa harrastaisi muidn kanssa seksiä. Tapaillessa on ok käydä treffeillä muiden kanssa (jos ei se johda seksiin on minun rajani), seurustellessa ei.

Miten se tapailu nyt eroo seurustelusta, jos tapaillessakin voi kuitenkin harrastaa seksiä?

Eihän tuossa ole taas yhtään mitään järkeä.

Vierailija
70/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tapailla voi vaikka montaa yhtä aikaa ja tapailussa ei olla luvattu toiselle mitään sitoutumista. Seurustelu sen sijaan on eksklusiivista.

Vierailija
71/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmiset jotka vain tapailee saattaa hyvinkin harrastaa seksiä useamman kanssa. Se on sitten oma valinta että haluaako tapailla ihmistä joka samalla harrastaa muiden kanssa seksiä. Mutta esim. pettämistä se ei ole, koska ei seurustella.

Vierailija
72/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kamalaa kun nykyään rakkaalle ei saa kertoa että rakastaa kun se pilaa kaiken.

No kyllä mäkin hitto soikoon säikähtäisin, jos 2kk tapailun jälkeen joku sanoisi rakastavansa ja haluavansa olla kanssani aina jne :D

Miksi säikähtäisit? Siis MIKSI? En vain tajua. Tein aamulla aloituksen siitä, miten olen aina ollut itsekäs parisuhteissa enkä ole koskaan tullut jätetyksi. Mua ei haittaisi yhtään, jos toinen olisi noin valmis suhteeseen kanssani, josta tykkään. En mä hengaa kenenkään kanssa turhaan. Itsekin tykkään silloin jos olen jonkun kanssa. Muuten en viitsi vaivautua.

Koska kaksi kuukautta on todella lyhyt aika. Silloinkin, vaikka näkisi päivittäin, mutta etenkin silloin jos näkee vaikkapa kerran viikossa. Sehän tarkoittaisi noin kahdeksaa tapaamista!

Säikähtäisin, koska kahdessa kuukaudessa en usko voivan tutustua niin perusteellisesti, että voitaisiin puhua rakkaudesta. Saati siitä, että haluaa olla aina yhdessä. Tulisi olo, että miksi tuo ihminen kiirehtii, miksi hän tuntee niin nopeasti niin voimakkaasti, miten hän voi nyt jo tietää haluavansa olla kanssani aina. Tai jos ei tiedäkään, miksi helvetissä sanoo niin :D

Vierailija
73/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdessa kuukaudessa et voi tuntea ihmistä niin hyvin, että voisit luvata olla hänen kanssaan aina. Joo, joillakin pareilla se on onnistunut ja he tulevat kertomaan, että kyllä voi. Mutta lukemattomat muut ovat olleet kahden kuukauden kohdalla ihan yhtä varmoja tunteistaan mutta eronneet sen jälkeen.

Vierailija
74/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihmiset jotka vain tapailee saattaa hyvinkin harrastaa seksiä useamman kanssa. Se on sitten oma valinta että haluaako tapailla ihmistä joka samalla harrastaa muiden kanssa seksiä. Mutta esim. pettämistä se ei ole, koska ei seurustella.

Joo, että toisen loukkaaminen on OK?

Huoraamistahan se, et sinä voi siitä millään sanakäänteillä saada näyttämään miltään muulta.

Eikö olis ihan rehellistä puhua sitten toiselle vaan polyamoriasta ja sanoa, että minä olen nainen joka haluaa nussia useita miehiä, tai minä olen mies joka haluaa nussia kaikkea mikä kävelee.

Itsehän en halua tuollaisia wt porukoita tapailla tai niiden kanssa seurustella. Olette kieroa ja mädäntynyttä saastaa.

Vierailija
75/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo on kyseessä silloin kun väärä ihminen yrittää sitouttaa.

Vierailija
76/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoraamistahan se, et sinä voi siitä millään sanakäänteillä saada näyttämään miltään muulta.

Eikö olis ihan rehellistä puhua sitten toiselle vaan polyamoriasta ja sanoa, että minä olen nainen joka haluaa nussia useita miehiä, tai minä olen mies joka haluaa nussia kaikkea mikä kävelee.

Itsehän en halua tuollaisia wt porukoita tapailla tai niiden kanssa seurustella. Olette kieroa ja mädäntynyttä saastaa.

Minä tiedän sen, mikä sopii itselleni parhaiten ja se on se, että yksi tapailu-/seksikumppani kerrallaan. Mutta siihen en puutu, enkä siitä kyselekään (heti alussa), miten tapailukumppani toimii, ei se kuulu minulle. Niin kauan, kun seksissä huolehditaan kondomista tai mitään kunnon tunteita ei ole syttynyt, en ota asiaa esille, koska en koe sitä millään tavalla minun asiakseni. Sitten, kun tunteita alkaa olla, otan mielelläni puheeksi tapailun laadun, ellei mies ole sitä tehnyt ensin.

Vierailija
77/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän sen, mikä sopii itselleni parhaiten ja se on se, että yksi tapailu-/seksikumppani kerrallaan. Mutta siihen en puutu, enkä siitä kyselekään (heti alussa), miten tapailukumppani toimii, ei se kuulu minulle. Niin kauan, kun seksissä huolehditaan kondomista tai mitään kunnon tunteita ei ole syttynyt, en ota asiaa esille, koska en koe sitä millään tavalla minun asiakseni. Sitten, kun tunteita alkaa olla, otan mielelläni puheeksi tapailun laadun, ellei mies ole sitä tehnyt ensin.

Tunteeton seksi on pelkkää runkkausta.

Vierailija
78/79 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njet, älä tee noin.

t:sitoutumiskammoinen

Vierailija
79/79 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viesti