Ensimmäinen vaunulenkki muuttui hetkessä painajaiseksi :(
Synnytin pari päivää sitten esikoiseni. Tänään sitten päästiin sairaalasta pois ja ajateltiin miehen kanssa lähteä pienelle kävelylle. No muutaman kilometriä ehdittiin kävelellä kunnes semmoinen humalassa oleva vanhempi nainen käveli vastaa. Niin helvetti, se hyökkäsi yks kaks siihen meijän eteen ja yritti ottaa vauvaa pois vaunuista!!! Mies siinä sitten hieman karjahti tälle sekopäälle et mitä vittua sä teet.. Niin mamma tokaisee et hän haluaa pienen syliinsä ja toisteli kuinka idiootteja ja paskoja myö ollaan ja kuinka hän vie vauvan kotiinsa turvaan..... Mies sitten otti tästä vanhasta rouvasta kiinni ja siirsi mummoa sivuun... Niin mummo vaan yrittää napata vauvaa... Minä siinä sitten yritän soittaa poliisia ja mies tönii mummoa kunnes se sitten osittain humalan syystä kaatus kadulle ja löi päänsä josta sitten tuli verta. No aikamme siinä niitä poliiseja odotettiin, lopulta ne tuli ja mummo vietiin pois! Huomenna voikin pikkuisen morkkis puskea mummolla ja pää olla kipeä!
Mutta joo. Pelko jäi koko reissusta :( helvetti. Mikä ihmisiä nykyään vaivaa??????
Kommentit (59)
Melko excepsönaalia. Täytyy todeta. Ja todella huonoa tuuria :>
Pari päivää sitten synnyttänyt EI lähde vapaaehtoisesti kävelemään MUUTAMAA KM!
Aloitus on käsittämätön Provo.
Mulla yks mummo löi käsilaukulla vaunuja kaupassa :(
Hulluja on tosi paljon ja ne on tuolla ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä lähdin. En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei lähde???! 😮 Minä ainakin lähdin sama päivänä lenkille! Kaikki ei vaa tykkää maata sohvalla päiväkausia! 😅
Synnytit pari päivää sitten? Ja nyt olit kävelyllä?
Toivottavasti miehes ei joudu vielä kuulusteltavaksi epäiltynä pahoinpitelystä.
Sellasta se on kun osastopaikkoja vähennetään.
Mä synnytin esikoisen keskiviikkona ja olin la jo vaunujen kanssa lenkillä. Muutama tikki tuli ja vähän niin kuin olis käynyt spinningissä, ei muuta. Uskon hyvin. Ei ap.
Kaikki järkevät lähtevät heti kävelylle kun synnytyksestä tokenevat, haloo!!!!
Ei se hullujen olemassaolo ole mikään nykyajan yksinoikeus. Pikemminkin väittäisin, että nykyajan modernien mielisairaaloiden ja kehittyneen mt-hoidon ansioista tällaisia tapauksia on vähemmän kuin joskus aikaisemmin.
Ahdistava kokemushan tämä on varmasti silti ollut, ei sillä.
Mulla meni pari kuukautta tokenemiseen. HALOO!
Olisitte varmaan päässeet tilanteesta pois muutenkin kuin mummoa tönimällä.
Olisi voinnut käydä todella huonosti jos mamma ois saannu vauvan syliinsä... Esim. Vaikka tiputtanu vahingossa vauvan........
Minä lähdin kävelylle heti kun pääsimme sairaalasta, tosin olimme synnytyksen jälkeen viisi päivää sairaalassa ja siitä kaksi olin teholla. Ja ei, tämä ei ole mikään kilpailu, minä nyt vaan tulin kertomaan oman kokemukseni - hankalasta synnytyksestä (joka olisi voinut päättyä molempien hengenlähtöön) huolimatta olin viidessä päivässä todella hyvässä kunnossa. Joten siihen on ihan turha puuttua, että voiko olla totta tämän vuoksi.
Ajattelit tätä stooria käyttää selityksenä kun teidät kutsutaan mummon pahoinpitelystä kuulusteluun? Kannattaa vielä "vähän" hioa..
ikävä tapaus, mutta ei se mitenkään nykyajasta johtunut.