Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mä en enää JAKSA noita minulle flirttailevia nuoria naisia

30v komistus
30.06.2016 |

Ei saa hetkenkään rauhaa julkisilla paikoilla, vaan aina on joku gimma mun avoautoni vieressä huuliaan lipomassa. Voi itku teidän naisten kanssa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne sinua katso vaan autoasi.

Vierailija
2/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v komistus ei kirjottaisi palstalle "Siis mä en niinku jaksa daaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä tosi törkeetä ja miestä alentavaa. Oletko koittanut lähestymiskieltoja - tunnetko noita irstailijatyttöjä?

On se nykypäivänä kumma kun nuorimies ei saa ajella rauhassa kaupungilla. Mies haluaa kohdata asiat sensuellisti ja syvällä ajatustasolla, eikä noin suoraan ja törkeästi :( Hyi olkoon

Tuli oikein paha mieli puolestasi :(

Vierailija
4/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v ei ole ollut komea enää viiteen vuoteen. Autos kyllä saattaa olla hieno. Itseä ainakin harmittaa, kun katselen hienoa autoa ja sit siel sisäl onkin ruma vanha ukko.

Vierailija
5/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä tosi törkeetä ja miestä alentavaa. Oletko koittanut lähestymiskieltoja - tunnetko noita irstailijatyttöjä?

On se nykypäivänä kumma kun nuorimies ei saa ajella rauhassa kaupungilla. Mies haluaa kohdata asiat sensuellisti ja syvällä ajatustasolla, eikä noin suoraan ja törkeästi :( Hyi olkoon

30 vuotias ei ole nuori.

Vierailija
6/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 v komistus ei kirjottaisi palstalle "Siis mä en niinku jaksa daaa".

Tämä kommentti havainnollistaa esimerkillisesti sen, kuinka ahtaaseen sukupuolirooliin mies yhteiskunnassamme pakotetaan. Et ole mies ollenkaan, jos hiukankaan tuosta muotista poikkeat. Ap

Vierailija
7/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuotias ei ole nuori.

20 vuotias on vasta pelkkä kuori

Vierailija
8/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tunne heitä, ja sekös tästä ongelmasta ikävän tekeekin! Haluaisin vain tukka hulmuten ajaa ja nauttia kesästä, mutta joskus on pakko pysähtyä valoihin tai antaa jalankulkijoille tietä, ja kun teen näin, niin eiköhän siinä ole heti joku nuori kaunotar vulgääreine ilmeineen rintamustaan esittelemässä. Ap

Vierailija
9/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v komistus kirjoitti:

Ei saa hetkenkään rauhaa julkisilla paikoilla, vaan aina on joku gimma mun avoautoni vieressä huuliaan lipomassa. Voi itku teidän naisten kanssa.

Mä en ole enää nuori. Ota mut. Eivät katso sinua enää kuin säälien.....

K

Vierailija
10/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuotias ei ole nuori.

20 vuotias on vasta pelkkä kuori

Joku on kuunnellut Ressua...

Vierailija
11/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on joku Pertsa 47v joka toivoo että naiset joskus edes vilkaisisivat sitä kohti kun se ajaa Toyota Hiacellaan lähiösiwan parkkipaikalle.

Vierailija
12/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla rankkaa. *jaxuhali*

Vierailija
13/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on joku Pertsa 47v joka toivoo että naiset joskus edes vilkaisisivat sitä kohti kun se ajaa Toyota Hiacellaan lähiösiwan parkkipaikalle.

Siellä joku lainarahalla silarit Virosta hankkinut Aleccandra Samantha Tölmälä yrittää pettymykseltään purkaa pahaa oloaan kun varakas nuorimies ei oikein lämmennyt kumitissien ja nännipihan esittelylle vaan ajoi ohi

Vierailija
14/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla yksi noista flirttaajakissoista? Hei pliis, voitko lopettaa sen lentosuukkojen lähettelyn minulle, kun minä olen kiinnostuneempi sellaisista hieman arkisemmista, pullantuoksuista naisista enkä mistään 20-vuotiaista instabeibeistä. Ap

Vierailija
15/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30v ei ole ollut komea enää viiteen vuoteen. Autos kyllä saattaa olla hieno. Itseä ainakin harmittaa, kun katselen hienoa autoa ja sit siel sisäl onkin ruma vanha ukko.

Tää on oikeasti niin totta 😂😂😂 ja sit se kaljuuntuva ukkeli vielä esittää ettei muka ollenkaan huomaa kun nainen katsoo. Ja vissiin tosiaan kuvittelee, että se auto jotenkin nostaisi sen ukkelin "markkina-arvoa"... Yök!

Vierailija
16/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on oikeasti niin totta 😂😂😂 ja sit se kaljuuntuva ukkeli vielä esittää ettei muka ollenkaan huomaa kun nainen katsoo. Ja vissiin tosiaan kuvittelee, että se auto jotenkin nostaisi sen ukkelin "markkina-arvoa"... Yök!

Juuri mikään ei ole viehättävämpää kuin hymiörykelmää virkkeen lopussa pisteen sijaan käyttävä, "markkina-arvoista" höpisevä, huumorintajuton av-mamma. Ihan vesi herahti kielelle jo tätä kuvailua kirjoittaessanikin.

Vierailija
17/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat suusi vain niin kyllä varmasti kaikkoavat paikalta.

Vierailija
18/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What, 30-vuotias mieshän on ihan prime! 27 on ok, 25 liian nuori.

N22

Vierailija
19/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v komistus kirjoitti:

Kiitti ap, ehdin jo ajatella että av-varttini meni hukkaan, mutta jo otsikko repäisi hymyn huuleen! Siis mä en enää JAKSA!