Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mielikuva sinulle tulee henkilöstä, joka on syntynyt vuonna 1995?

Vierailija
27.06.2016 |

Kuvitteletko heti parikymppisen nuoren aikuisen vai kestääkö hetken tajuta, minkä ikäisiä -95 syntyneet oikeastaan edes ovat? :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kummityttö on syntynyt 1996 joten tajuan heti että vuotta aiemmin syntynyt on jo parikymppinen.

Vierailija
2/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopukseni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain itselle vanha olo.

Vierailija
4/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne

Vierailija
5/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotias. APUA mä olen vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni syntynyt-95 😊. Mitä tulee mieleen ihmisestä joka on syntynyt 1972?

Vierailija
8/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen aika nopeasti tajuaa, kun itsekin on syntynyt 1993. Olisi melko hälyttävää siis jos joutuisi hetkenkin asiaa miettimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoiseni syntynyt-95 😊. Mitä tulee mieleen ihmisestä joka on syntynyt 1972?

1972 oli varmaan aika huonot kamerat puhelimessa?

Vierailija
10/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi.

Vierailija
12/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoiseni syntynyt-95 😊. Mitä tulee mieleen ihmisestä joka on syntynyt 1972?

Täällä samanlainen. Toiseksi vanhin -97, ja samassa työpaikassa minun kanssa. Työkavereilla on vaikeata tajuta, että on minun lapsi. Tai siis, että ovat niin vanhoja, että lapset tekevät jo samaa työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esikoiseni syntynyt-95 😊. Mitä tulee mieleen ihmisestä joka on syntynyt 1972?

Täällä samanlainen. Toiseksi vanhin -97, ja samassa työpaikassa minun kanssa. Työkavereilla on vaikeata tajuta, että on minun lapsi. Tai siis, että ovat niin vanhoja, että lapset tekevät jo samaa työtä.

Tulee mieleen tyttäreni, oikein mukava tyyppi nykyisin, kun alkaa olla jo aikuinen.

-äiskä vm. 1963

Vierailija
14/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks serkku ja mmiisas.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26v. Kestää hieman sulatella sitä, että jos menen kvereiden kanssa baariin, siellä on jotain -98 syntyneitä myös. Noi oli vielä ihan kakaroita kun itsellä alkoi lukiot yms.

Vierailija
16/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoiseni syntynyt-95 😊. Mitä tulee mieleen ihmisestä joka on syntynyt 1972?

Anssi Kela.

Vierailija
17/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään että lapsi pieni. Todellisuudessa mätähampainen, huonoihoinen, löysäruskeahousuinen, reppuselkäinen, masentunut, sairaseläkeläinen, narkkaava pirinisti. Näiltä kun kysyy henkkarit niin hämmentyy joka kerta miten nuorta tää paskasakki vielä on. Laman lapsia.

Vierailija
18/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi 1994, onhan siitä jo aikaa, mutta mun mielestä oma ikäluokka eli 1974 on vielä aika nuoria.

Vierailija
19/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka mielikuva että sen äiti on syntynyt 1979 tai 1980

Vierailija
20/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka mielikuva että sen äiti on syntynyt 1979 tai 1980

Täh? Miten vuonna 95 syntyneen äiti olisi syntynyt 1980? Äiti olisi ollu 15- vuotias synnyttäessään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi