Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenvärjäyksestä jotain tietävät, apua!

27.06.2016 |

Ennenkuin joku alkaa papattamaan, miten harmaa hiusvärinä -trendi oli ja meni, puolustukseni sanon halunneeni aina harmaanhopean tukan, johon saan vihdoin ja viimein rahat kokoon. Mulla ei tosin ole mitään käsitystä, paljon tuollainen värjäys suunnilleen maksaa (tiedän maksavan paljon) sekä toimenpiteet.


Mulla on samanmittaset hiukset kuin kuvassa ja väriltään vaaleanruskeat, jos joku tätä tietoa tarvitsee. Paljon kiitoksia jo etukäteen vastanneille!

http://thinkfuse.com/wp-content/uploads/2016/06/highlight-colors-for-gr…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennus ja väri. Noin 120 egeä, kampaamosta riippuen. Leikkauttanet samalla, sisältyy tuohon hintaan.

Vierailija
2/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin täällä pk-seudulla leikkaus, vaalennus ja väri 135 euroa lyhyeen tukkaan. Minkä mittaisista on nyt puhe, mitään kuvaahan ap ei tuohon vielä laittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin täällä pk-seudulla leikkaus, vaalennus ja väri 135 euroa lyhyeen tukkaan. Minkä mittaisista on nyt puhe, mitään kuvaahan ap ei tuohon vielä laittanut.

1: Häh, niin "vähän"? Olin varannut melkein 200€! Tosin mieluummi liikaa kui liia vähä :D Raidoittaminen tosin varmaan lisää hintaa?

Joo, sori, oli vähä teknisiä ongelmia :D Alotuksessa linkki, kun ei antanu kuvaa ladata ollenkaan.

Vierailija
4/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on 160 egeä. Noi on pitkät. Kiva väri niissä!

2

Vierailija
5/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset on 160 egeä. Noi on pitkät. Kiva väri niissä!

2

Jees, varaudunpa sitten sellaiseen summaan :) Kiitos, toivottavasti sopii :D

Vierailija
6/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun kannattaa kysyä suoraan sieltä kampaamosta ap. Niiden hinnoissa on suuria eroja, ja jos haluat raitoja (värjäys kahdella eri värillä) niin se voi tulla ton 160 egen päälle.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun kannattaa kysyä suoraan sieltä kampaamosta ap. Niiden hinnoissa on suuria eroja, ja jos haluat raitoja (värjäys kahdella eri värillä) niin se voi tulla ton 160 egen päälle.

2

Joo, mulla budjetti venyy 200:n euroon. En ole yhtään varma kampaamostakaan. Jos joku Oulun seudulla asuva osaa suositella, niin olisin kiitollinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme