Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mielikuva sinulle tulee henkilöstä, joka on syntynyt vuonna 1995?

Vierailija
27.06.2016 |

Kuvitteletko heti parikymppisen nuoren aikuisen vai kestääkö hetken tajuta, minkä ikäisiä -95 syntyneet oikeastaan edes ovat? :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko heti parikymppisen nuoren aikuisen vai kestääkö hetken tajuta, minkä ikäisiä -95 syntyneet oikeastaan edes ovat? :)

Semmoinen aikuisen mittainen lapsi, sehän se on.

Vierailija
22/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esikoiseni syntynyt-95 😊. Mitä tulee mieleen ihmisestä joka on syntynyt 1972?

1972 oli varmaan aika huonot kamerat puhelimessa?

Jep, veivattava puhelin ja 2 kanavaa telkkarissa 😊. Ysivitonen esikoinen kasvoi suoraan netti-ja kännykkäaikaan, onhan se vielä aika rääpäle mutta fiksu kuin mikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää kyllä tajuta, ettei kyse ole vauvoista. 21 vuotta oli ihana ikä, 23 vuotta oli kriisinpaikka. Silloin näkyvät ensimmäiset vanhenemisen merkit ihossa, 25-vuotiaana sitten oli kukkein aika takana.

Terv. nainen 46 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä