Millainen mielikuva sinulle tulee henkilöstä, joka on syntynyt vuonna 1995?
Kuvitteletko heti parikymppisen nuoren aikuisen vai kestääkö hetken tajuta, minkä ikäisiä -95 syntyneet oikeastaan edes ovat? :)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esikoiseni syntynyt-95 😊. Mitä tulee mieleen ihmisestä joka on syntynyt 1972?
1972 oli varmaan aika huonot kamerat puhelimessa?
Jep, veivattava puhelin ja 2 kanavaa telkkarissa 😊. Ysivitonen esikoinen kasvoi suoraan netti-ja kännykkäaikaan, onhan se vielä aika rääpäle mutta fiksu kuin mikä.
Kestää kyllä tajuta, ettei kyse ole vauvoista. 21 vuotta oli ihana ikä, 23 vuotta oli kriisinpaikka. Silloin näkyvät ensimmäiset vanhenemisen merkit ihossa, 25-vuotiaana sitten oli kukkein aika takana.
Terv. nainen 46 vuotta
Semmoinen aikuisen mittainen lapsi, sehän se on.