Millainen mielikuva sinulle tulee henkilöstä, joka on syntynyt vuonna 1995?
Kuvitteletko heti parikymppisen nuoren aikuisen vai kestääkö hetken tajuta, minkä ikäisiä -95 syntyneet oikeastaan edes ovat? :)
Kommentit (23)
Esikoiseni syntynyt-95 😊. Mitä tulee mieleen ihmisestä joka on syntynyt 1972?
Kyllä sen aika nopeasti tajuaa, kun itsekin on syntynyt 1993. Olisi melko hälyttävää siis jos joutuisi hetkenkin asiaa miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Esikoiseni syntynyt-95 😊. Mitä tulee mieleen ihmisestä joka on syntynyt 1972?
1972 oli varmaan aika huonot kamerat puhelimessa?
Vierailija kirjoitti:
Esikoiseni syntynyt-95 😊. Mitä tulee mieleen ihmisestä joka on syntynyt 1972?
Täällä samanlainen. Toiseksi vanhin -97, ja samassa työpaikassa minun kanssa. Työkavereilla on vaikeata tajuta, että on minun lapsi. Tai siis, että ovat niin vanhoja, että lapset tekevät jo samaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esikoiseni syntynyt-95 😊. Mitä tulee mieleen ihmisestä joka on syntynyt 1972?
Täällä samanlainen. Toiseksi vanhin -97, ja samassa työpaikassa minun kanssa. Työkavereilla on vaikeata tajuta, että on minun lapsi. Tai siis, että ovat niin vanhoja, että lapset tekevät jo samaa työtä.
Tulee mieleen tyttäreni, oikein mukava tyyppi nykyisin, kun alkaa olla jo aikuinen.
-äiskä vm. 1963
Olen 26v. Kestää hieman sulatella sitä, että jos menen kvereiden kanssa baariin, siellä on jotain -98 syntyneitä myös. Noi oli vielä ihan kakaroita kun itsellä alkoi lukiot yms.
Vierailija kirjoitti:
Esikoiseni syntynyt-95 😊. Mitä tulee mieleen ihmisestä joka on syntynyt 1972?
Anssi Kela.
Äkkiseltään että lapsi pieni. Todellisuudessa mätähampainen, huonoihoinen, löysäruskeahousuinen, reppuselkäinen, masentunut, sairaseläkeläinen, narkkaava pirinisti. Näiltä kun kysyy henkkarit niin hämmentyy joka kerta miten nuorta tää paskasakki vielä on. Laman lapsia.
Esikoinen syntyi 1994, onhan siitä jo aikaa, mutta mun mielestä oma ikäluokka eli 1974 on vielä aika nuoria.
Eka mielikuva että sen äiti on syntynyt 1979 tai 1980
Vierailija kirjoitti:
Eka mielikuva että sen äiti on syntynyt 1979 tai 1980
Täh? Miten vuonna 95 syntyneen äiti olisi syntynyt 1980? Äiti olisi ollu 15- vuotias synnyttäessään?
Oma kummityttö on syntynyt 1996 joten tajuan heti että vuotta aiemmin syntynyt on jo parikymppinen.