Tyttöystävä ei tee aborttia.
Elikkäs olen 18-vuotias jätkä, oon seurustellu tyttöystäväni kanssa 5kk . No meillä sattu sit tämmönen vahinko 10viikkoa sitten. Kumi oli käytössä ja nainen oli "laskenut" päivät. Mul on tämmönen kanta et en missään nimessä ole valmis olemaan isä kellekää, lapsihan olen vasta itsekin. Opiskelut on kesken, asun himassa, ei duunia yms. Meillä oli myös sopimus, että mikäli tulisi tilanne että hän on raskaana niin teker abortin. Raskaustestin jälkeenkin lupaili tekevänsä abortin.
No aluksi tyttöystävä oli aborttia tekemässä, mutta päätyi siihen ettei pysty sitä tekemään. En kummiskaan painosta häntä siihen, olen kylläkin kertonut kaikki faktat ettei tulisi tulevaisuudessa pärjäämään yh äitini(hänelläkin opinnot kesken,työtön, oma kämppä löytyy mutta vuokria rästissä). Tyttöystävälle on ok että vaihdan maisemaa, sillä ymmärtää tilanteeni eikä vaadi että olen läsnä. Mutta en tiedä pystynkö vain katoamaan, sillä kyllä mä tuun ajattelee mun loppuelämän et mul o muksu jossai. Onks neuvoja mitä pitäisi tehdä tai muilla vastaavia kokemuksia???
Kommentit (97)
Minkälainen suhde sinulla ap on omaan isääsi? Luistiko hän vastuustaan, vaikka äitisi ei tehnytkään aborttia?
Älä ajattele vain nykyhetkeä. 30 vuoden päästä sinusta voi hyvinkin olla siistiä että sulla on lapsia.
Joskus elämä jakaa kortit ja voi olla että loppujen lopuksi kaikella on tarkoitus ja kaikki menee hyvin.
Onnea tulevalle isälle!
Vierailija kirjoitti:
Juoksevalammas kirjoitti:
Elikkäs olen 18-vuotias jätkä, oon seurustellu tyttöystäväni kanssa 5kk . No meillä sattu sit tämmönen vahinko 10viikkoa sitten. Kumi oli käytössä ja nainen oli "laskenut" päivät. Mul on tämmönen kanta et en missään nimessä ole valmis olemaan isä kellekää, lapsihan olen vasta itsekin. Opiskelut on kesken, asun himassa, ei duunia yms. Meillä oli myös sopimus, että mikäli tulisi tilanne että hän on raskaana niin teker abortin. Raskaustestin jälkeenkin lupaili tekevänsä abortin.
No aluksi tyttöystävä oli aborttia tekemässä, mutta päätyi siihen ettei pysty sitä tekemään. En kummiskaan painosta häntä siihen, olen kylläkin kertonut kaikki faktat ettei tulisi tulevaisuudessa pärjäämään yh äitini(hänelläkin opinnot kesken,työtön, oma kämppä löytyy mutta vuokria rästissä). Tyttöystävälle on ok että vaihdan maisemaa, sillä ymmärtää tilanteeni eikä vaadi että olen läsnä. Mutta en tiedä pystynkö vain katoamaan, sillä kyllä mä tuun ajattelee mun loppuelämän et mul o muksu jossai. Onks neuvoja mitä pitäisi tehdä tai muilla vastaavia kokemuksia???
Jos teillä sattui vahinko 10 viikkoa sitten, niin abortti taitaa olla jo myöhäistä. Loppuelämäsi sinun ei tarvitse ajatella, että sinulla on lapsi jossain, ainoastaan silloin, kun tililtä veloitetaan elatusmaksu. Seuraavan 18 vuoden ajan. Miksi muuten olet vaihtamassa maisemaa tai katoamassa, miksi et ota vastuuta teostasi?
Miksi en vaihtaisi, jos en ole valmis isäksi??
Vitut sä mitään kumia käytit. Paljaalla panit, joten ihan oma mokasi.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että pitäköön lapsen jos haluaa. Sinä et ala isäksi. Sun ei ole pakko osallistua mihinkään.
Paitsi elatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen suhde sinulla ap on omaan isääsi? Luistiko hän vastuustaan, vaikka äitisi ei tehnytkään aborttia?
Hyvä suhde on. Ei luistanut, sillä en ollut vahinko lapsi vaan hän halusi ITSE olla isä.
Seksin harrastamiseen liittyy AINA riski raskaudesta. Nyt se nakki napsahti sinun kohdallasi. Ainakin elarit joudut maksamaan. Kannattaa vaatia isyystestiä, jos olet 100% varma että kondomia on käytetty aina oikein. Harvoin nimittäin kondomi hajoaa sillä tapaa ettei sitä huomaisi itse lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tyttöystäväsi on? Hae keskusteluapua, jotta voit selvittää tunteitasi. Ei ihan tavatonta ole, että 18-v on isä. Äiti taas tarvitsee tukea mahdolliseen lapsen kasvatukseen.
Emmä mitää keskusteluapuu tarvii, keskustelen teiän kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että pitäköön lapsen jos haluaa. Sinä et ala isäksi. Sun ei ole pakko osallistua mihinkään.
Paitsi elatukseen.
Ei siihenkään jos ei lastenvalvojalla tunnusteta isyyttä. Silloin kela maksaa minimin
Ei tarkoittaa EI -ketjun hedelmää xD
Vierailija kirjoitti:
Onneton tapaus, jos ei täysi-ikäisenä kanna vastuutaan, uittelee vaan huoletta meisseliään.
Miestä sinusta ap ei ikinä tule.
Jes, lapsena on kivempaa.
Ap. tunteesi ja ajatuksesi lasta kohtaan voivat vielä muuttua suuntaan ja toiseen. Olisi hienoa, jos saisit vertaisapua muista nuorena isäksi tulleista. Eräs nuori tuli isäksi 17-v , vahinko sekin, mutta tekivät vielä toisen lapsen ja yhdessä ovat edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että pitäköön lapsen jos haluaa. Sinä et ala isäksi. Sun ei ole pakko osallistua mihinkään.
Paitsi elatukseen.
Ei siihenkään jos ei lastenvalvojalla tunnusteta isyyttä. Silloin kela maksaa minimin
Ei ole helppoa luistaa tunnustamisesta, äitiäkin painostetaan isän nimeämiseen.
Juoksevalammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksevalammas kirjoitti:
Elikkäs olen 18-vuotias jätkä, oon seurustellu tyttöystäväni kanssa 5kk . No meillä sattu sit tämmönen vahinko 10viikkoa sitten. Kumi oli käytössä ja nainen oli "laskenut" päivät. Mul on tämmönen kanta et en missään nimessä ole valmis olemaan isä kellekää, lapsihan olen vasta itsekin. Opiskelut on kesken, asun himassa, ei duunia yms. Meillä oli myös sopimus, että mikäli tulisi tilanne että hän on raskaana niin teker abortin. Raskaustestin jälkeenkin lupaili tekevänsä abortin.
No aluksi tyttöystävä oli aborttia tekemässä, mutta päätyi siihen ettei pysty sitä tekemään. En kummiskaan painosta häntä siihen, olen kylläkin kertonut kaikki faktat ettei tulisi tulevaisuudessa pärjäämään yh äitini(hänelläkin opinnot kesken,työtön, oma kämppä löytyy mutta vuokria rästissä). Tyttöystävälle on ok että vaihdan maisemaa, sillä ymmärtää tilanteeni eikä vaadi että olen läsnä. Mutta en tiedä pystynkö vain katoamaan, sillä kyllä mä tuun ajattelee mun loppuelämän et mul o muksu jossai. Onks neuvoja mitä pitäisi tehdä tai muilla vastaavia kokemuksia???
Jos teillä sattui vahinko 10 viikkoa sitten, niin abortti taitaa olla jo myöhäistä. Loppuelämäsi sinun ei tarvitse ajatella, että sinulla on lapsi jossain, ainoastaan silloin, kun tililtä veloitetaan elatusmaksu. Seuraavan 18 vuoden ajan. Miksi muuten olet vaihtamassa maisemaa tai katoamassa, miksi et ota vastuuta teostasi?
Miksi en vaihtaisi, jos en ole valmis isäksi??
Sinä tulet olemaan isä, olet valmis tai et. Ja tulee syntymään lapsi, jolla on isä, Sinusta on kiinni, onko isä vain elatusmaksun maksaja. Aikanaan hän perii sinut, mahdollisten tulevien lasten kanssa yhdessä,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kans tollaset. Muijasi tekee itsekkään teon. Maailma on muutenkin ylikansoittunut ja sit pitää mennä joka äpärä vielä hankkimaan. Tyhmä tyttöystävä, ei millään pahalla mutta totta se on. Teoilla on seuraukset mutta abortilla ois saanu koko vitun ongelman katoamaan, mutta eih.
N19
:DD haha jaa tää sai näin paljo alapeukkuja. Kukaan ei kestä totuutta. Hieno homma.
Juu, tämä maa on aivan liian ylikansoittunut.
Ei mahduta enää mihinkään, kun suomalaisia on aivan liikaa. Kaikilla 15 lasta ja slummeja silmän kantamattomiin.
Juoksevalammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen suhde sinulla ap on omaan isääsi? Luistiko hän vastuustaan, vaikka äitisi ei tehnytkään aborttia?
Hyvä suhde on. Ei luistanut, sillä en ollut vahinko lapsi vaan hän halusi ITSE olla isä.
Entäpä jos hän ei olisi halunnut olla isäsi? Millainen lapsuutesi olisi silloin ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että pitäköön lapsen jos haluaa. Sinä et ala isäksi. Sun ei ole pakko osallistua mihinkään.
Paitsi elatukseen.
Ei siihenkään jos ei lastenvalvojalla tunnusteta isyyttä. Silloin kela maksaa minimin
Mieheni on sosiaalitoimessa töissä, ja sattui näin, että mustalaisnainen sai lapsen, jolle ei isyyttä tunnustettu. No, nainen kuoli tapaturmaisesti, ja tämän lapsen virallisesti kirjaamaton "biologinen isä" sitten rupesi ehdottelemaan, että hän ottaisi lapsen hoitaakseen. Mitä hänelle vastattiin: Ei lasta sinulle anneta, koska et ole sukulainen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kans tollaset. Muijasi tekee itsekkään teon. Maailma on muutenkin ylikansoittunut ja sit pitää mennä joka äpärä vielä hankkimaan. Tyhmä tyttöystävä, ei millään pahalla mutta totta se on. Teoilla on seuraukset mutta abortilla ois saanu koko vitun ongelman katoamaan, mutta eih.
N19
Tällä tahdilla mitä suomalaiset lisääntyy on Suomi kohta muslimimaa.
Hohhoijaa. Tämä sama provo toistuu muutaman viikon välein.
Keksi jotain uutta.
oikeassa olet!