Seurustelisitko taksikuskimiehen kanssa?
Tai jonkin ns. hanttitöitä tekevän miehen kanssa eli työn joka ei vaadi koulutusta?
Kommentit (23)
Olen mies, aivan selvyyden vuoksi. Seurustelin joskus aikaisemmin naisen kanssa, joka ajoi taksia. Oli aika räväkkä. Saattoi välillä ajaa auton yllättäen pienelle metsätielle ja sanoa, että nyt naidaan. Ei jäänyt vaihtoehtoa.🙃
Palstalla oli eilen ketju jossa kassanainen seurustelisi lakimiehen kanssa, aloin miettimään, että miten harvinaista tuo olisi roolit toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, aivan selvyyden vuoksi. Seurustelin joskus aikaisemmin naisen kanssa, joka ajoi taksia. Oli aika räväkkä. Saattoi välillä ajaa auton yllättäen pienelle metsätielle ja sanoa, että nyt naidaan. Ei jäänyt vaihtoehtoa.🙃
Mikä niissä takseissa on, kun tuntuu, että mieskuskit ihan samanlaisia.
Vaikka tuntematon kyydissä ja kaikkea.
Totta kait ,hyvännäköinen,ammattikuski..miksen.Sosiaalinen palvelualtis...
Itse tapailen tällä hetkellä naisen kanssa, jolta kysyin, että onko jokin ammatti, joka olisi hänelle turn off niin hän vastasi, että ei seurustelisi taksikuskin kanssa, koska tarvitsee älykkään miehen.
Vähän kaksipiippuinen ajatus. On hyvä arvostaa älykkyyttä, mutta toisaalta koulutus ja työpaikka ei kerro kaikkea miehen älykkyydestä eikä tuomitsevaisuus/ihmisten lokerointi ole paras piirre ihmisessä.
Voin ehkä ottaa tämän kohteliaisuutena kun olen hänelle tarpeeksi älykäs.
AP
Vierailija kirjoitti:
Itse tapailen tällä hetkellä naisen kanssa, jolta kysyin, että onko jokin ammatti, joka olisi hänelle turn off niin hän vastasi, että ei seurustelisi taksikuskin kanssa, koska tarvitsee älykkään miehen.
Vähän kaksipiippuinen ajatus. On hyvä arvostaa älykkyyttä, mutta toisaalta koulutus ja työpaikka ei kerro kaikkea miehen älykkyydestä eikä tuomitsevaisuus/ihmisten lokerointi ole paras piirre ihmisessä.
AP
Ilpo Larha, taksikuski, oli ilmeisen älykäs, joskin aika äkkipikainen luonteeltaan
Itseä kiinnostaa enemmän luovalla alalla olevat miehet. Oma mies on valokuvaaja.
No en, jonkun narisevan nahkatakkimiehen, jolla on tuulenhuuhtoma perse ja iso vatsa.
Taksikuskin virka, nämä "ammattiautoilijat" joilla on töihin pääsyvaatimuksena B ajokortti ja jonkinlainen lukutaito, että osaa katukilpiä ja navigaattorin näyttöä lukea. Työ, ajellaan henkilöautolla sinne tänne. Apinakin voisi tehdä tuota duunia, ja itse asiassa nykyään kun kuskeja katsoo...no, youknowwhatimean
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ilpo Larha, taksikuski, oli ilmeisen älykäs, joskin aika äkkipikainen luonteeltaan
Äkkipikainen, no en nyt sanoisi. Enemmänkin pitkäjänteinen, kun semmosen piiritys spektaakkelin järjesti.
Joo, voisin. Itellä ylempi korkeakoulututkinto. Arvostin yliopistoa kunnes menin sinne ja havaitsin että paikkahan on täynnä ääliöitä.
Aurooppå kirjoitti:
Totta kait ,hyvännäköinen,ammattikuski..miksen.Sosiaalinen palvelualtis...
Hyvännäköinen... nahkatakissaan marinoituva keski ikäinen läski.
Ammattikuski... joo, B-ajokortillinen "ammattikuski"...
Sosiaalinen... näyttelee keskaria muille autoilijoille roikuttuaan näiden takapuskurissa kun nopeusrajoituksethan ei koske näitä sosiaalisia ja palvelualttiita "ammattikuljettajia".
Autoharrastaja kirjoitti:
Taksikuskin virka, nämä "ammattiautoilijat" joilla on töihin pääsyvaatimuksena B ajokortti ja jonkinlainen lukutaito, että osaa katukilpiä ja navigaattorin näyttöä lukea. Työ, ajellaan henkilöautolla sinne tänne. Apinakin voisi tehdä tuota duunia, ja itse asiassa nykyään kun kuskeja katsoo...no, youknowwhatimean
No ne apinathan nimenomaan EI osaa tehdä sitä työtä, kun ei ne osaa edes navigaattoriin kirjoittaa osoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla oli eilen ketju jossa kassanainen seurustelisi lakimiehen kanssa, aloin miettimään, että miten harvinaista tuo olisi roolit toisinpäin.
Mun mies on varatuomari ja Aurora kyläkaupan elähtänyt kassa-akka tyrkyttää epäsiisteille lappusilleen kirjoittamaansa puhelinnumeroaan, hönkimällä ihrojensa seasta "Soita mulle"! Mun mies vaan nauraa, että ei ole kuule tarvetta.😂 🤢🤮
Syy miksi en serustelisi. Ammatti on ok!Mutta sen varjopuoli: Hänellä ei olisi koskaan aikaa minulle , kun työtä jotuu todella paljon tekemään, kerkimättä kunolla edes itse levähtää!