Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sampo Terho: Suomen mahdollinen kansanäänestys ei-erosta seuraavan vaalikauden asia

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nuo persut.

Vierailija
2/21 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ei joku harhainen persu päätä. Seuraavassa eduskunnassa ei ole yhtäkään persua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei halua itse vastuuseen asiasta, kun tietää ettei kukaan persuja enää äänestä seuraavalla kaudella. Tämmösillä lausunnoilla varmistaa vielä ettei ne viimesetkään äänestä, fiksu mies.

Vierailija
4/21 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hallitusohjelma sitoo heitä, joten eivät voi vaatia äänestystä. Tietävät, että tippuvat seuraavissa vaaleissa pois hallituksesta, jolloin alkavat sitä äänekkäästi oppositiossa vaatimaan.

Vierailija
5/21 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava tuo vaatimus että Britanniaan ei kohdistettaisi kostotoimenpiteitä. Mikäli he potkivat maasta pois kaikki suomalaiset ja muut itäeurooppalaiset, niin tottakai mekin tiukennamme brittien maahantuloa.

Vierailija
6/21 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava tuo vaatimus että Britanniaan ei kohdistettaisi kostotoimenpiteitä. Mikäli he potkivat maasta pois kaikki suomalaiset ja muut itäeurooppalaiset, niin tottakai mekin tiukennamme brittien maahantuloa.

Mutta jos potkisivat vain pois afrikkalaiset,arabit,intialaiset ja pakistanilaiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittava tuo vaatimus että Britanniaan ei kohdistettaisi kostotoimenpiteitä. Mikäli he potkivat maasta pois kaikki suomalaiset ja muut itäeurooppalaiset, niin tottakai mekin tiukennamme brittien maahantuloa.

Mutta jos potkisivat vain pois afrikkalaiset,arabit,intialaiset ja pakistanilaiset?

Äänestyksessä puhuttiin vain meistä itäeurooppalaisista, ei ne EU:n ulkopuolisista maista tulleita ole palauttamassa tietenkään.

Vierailija
8/21 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava tuo vaatimus että Britanniaan ei kohdistettaisi kostotoimenpiteitä. Mikäli he potkivat maasta pois kaikki suomalaiset ja muut itäeurooppalaiset, niin tottakai mekin tiukennamme brittien maahantuloa.

Emme tietenkään tiukenna, emmekä suorita mitään muitakaan kostotoimenpiteitä. Tästä tuntuu olevan Suomenkin hallitus yksimielinen (kuten pitääkin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10/21 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on laittanut Venäjän kauppasaartoon, tuontitullit Kiinalle ja nyt on julistamassa kauppasotaa USAlle. Koskahan EK ilmoittaa että pillit laitetaan pussiin jos Suomi ei lähde EUsta.

Vierailija
12/21 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fixit tulee kyllä jos ajaudumme uuteen lamaan seuraavan kahden vuoden aikana mutta ilman kansanäänestystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan höpö tuota Samppa-poikaa. Eikö ne hallituspersut todellakaan tajua, että ainoa keino kannatuksen nostoon on ryhdistäytyä ja kaataa hallitus lähtemällä pois, ja todeta,, että kipeä päätös oli tehtävä, koska aktiivimalli ja sote olivat niin luokattoman heikkoja.

Vierailija
14/21 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä nyt oli näitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit tekee viisaasti, samaa esimerkkiä meidänkin tuöisi noudattaa. Äänestetään Jyrki Katainen takaisin kotiin EU huippuvirastaan!

Vierailija
16/21 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma oli oikeasti mielenkiintoisempi ja avoimenpi paikka ennen nyky EU:ta.

Vierailija
17/21 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava tuo vaatimus että Britanniaan ei kohdistettaisi kostotoimenpiteitä. Mikäli he potkivat maasta pois kaikki suomalaiset ja muut itäeurooppalaiset, niin tottakai mekin tiukennamme brittien maahantuloa.

kuka vittu tänne edes haluaa tulla tai edes manner eurooppaan. Britit menee jenkkeihin tai ausseihin.

Vierailija
18/21 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit pelaa voittajien kanssa, hiton upeaa kansaa kun pystyy tekemään tuollaisia päätöksiä jotka vievät ahdingosta kohti parempaa.

Täällä toimitaan patonginpaistajien tahtipuikon mukaan.

Vierailija
19/21 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom!Siniset eivät persut  ole enään seuraavassa hallituksessa.Tuo on Terhon viimeinen säälittävä möläytys kerätäkseen ääniä kun tietää että putoavat.Tosin en tiedä pääseekö sinne persutkaan.Kaikki puolueet ovat samaa skeidaa.

Vierailija
20/21 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittava tuo vaatimus että Britanniaan ei kohdistettaisi kostotoimenpiteitä. Mikäli he potkivat maasta pois kaikki suomalaiset ja muut itäeurooppalaiset, niin tottakai mekin tiukennamme brittien maahantuloa.

Emme tietenkään tiukenna, emmekä suorita mitään muitakaan kostotoimenpiteitä. Tästä tuntuu olevan Suomenkin hallitus yksimielinen (kuten pitääkin).

Suomi edustaa kokonaista 1% koko 500 milj asukkaan EU:ssa. Siinä voi miettiä mikä on Suomen painoarvo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi