Vauvakuumeiset naiset: EI tarkoittaa EI!
Mikä järki on koittaa "pehmittää" miestä ja kieroilla, sekä juonitella saadakseen itsensä raskaaksi/tulevalle lapselleen isän? Näitä "kuntuomiesonmuutenniinhyväkumppaniniinpitäähänsesaadatajuamaanettähaluaaitsekinlapsenvaikkaväittääkinetteinimenomaanhalua"-logiikalla varustettuja naisia on varsinkin 30 vuotiaissa, joiden biologinen kello tikittää. Jos miehenä mainitsen jo nettideittiprofiilissa, että en halua lapsia, niin sitä myös tarkoitan. Tuhlaantuu turhaan vaan kummankin osapuolen aikaa moiseen pelleilyyn. Etsikää miehiä jotka niitä lapsia itsekin haluavat. Mihinkään kondomien tahallaan reiittämisiin tms. hulluuksiin en edes vaivaudu syvemmin puuttumaan. Sanotaanko vaikka että niistä tulisi saada tuntuvia vankeusrangaistuksia tms. Pahimmillaan epätoivottu lapsi pilaa koko miehen elämän ja myös lapsen itsensä. Eli naiset: EI tarkoittaa EI ja miehet: pitäkää varanne näiden kaheleiden kanssa!
Kommentit (62)
Harmillista ettei pystytä kunnioittamaan toisen päätöstä. Minäkään en voisi vastaavasti vaatia miestä luopumaan lapsienhankinta ajatuksistaan.
Hohhoijaa. Omat kokemukset tässä;
1. Yhden illan jutut ja seksisuhteet. Tasan 2 miestä ostanut itse kortsuja tai edes kysynyt ehkäisystä. Ja näistäkin toinen rupesi parin viikon suhteen jälkeen vonkumaan paljasta vaikka sanoin että ehkäisyä ei sitten ole. Niin miljoona kertaa kuullut myös "jos nyt vähän testataan..." Onneksi olen ollut tarkka ehkäisystä, koska muuten lapsia olisi jo ties kuinka monta, ja näistä miehistä ei kyllä kukaan halunnut lasta.
2. Suhde. 5 vitun vuotta. Mies sanoi aina "haluan lapsia, tehdään lapsia!" Minulla oli koulut ym. Kesken, sanoin että joo myöhemmin. No. Kun olisin ollut valmis, mies ei halunnut. No ylläri sillä olikin jo uusi nainen.
Miehet, älkää vedättäkö naisia. Kondomi käyttöön yhen illan juttuihin. Parisuhteessa kannattaa kertoa oma kanta ajoissa. Jos nainen haluaa lapsia, erotkaa. Olkaa miehiä. Vähän selkärankaa, ei voi olla niin vaikeeta...
Vierailija kirjoitti:
Harmillista ettei pystytä kunnioittamaan toisen päätöstä. Minäkään en voisi vastaavasti vaatia miestä luopumaan lapsienhankinta ajatuksistaan.
"Vaatia luopumaan lisääntymisestä" on eri asia kuin "pakottaa lisääntymään"? Onko?
Niin. Kyllä se on <3
leomama kirjoitti:
Ymmärrän ap:ta hyvin, mutta vanhustenhoitajana tiedän, että elämässä ei ole lopulta mitään niin tärkeää kuin omat lapset. Lapset, jotka käyvät tervehtimässä ja auttavat ovat yli 7-kymppisille ainoa jäljellä oleva ilo, niin se vain on. Ap:llekin voi käydä vielä niin, että keski-iässä iskee kova vauvakuume ja sitten jälkikasvua ei tulekaan. Toki vahinkolapsia ei ole tarkoitus maailmaan saattaa, mutta sellaisesta saattaisikin tulla elämäsi tärkein asia.
Yhtä paljon on vanhuksia, joiden jälkikasvu ei piittaa ikääntyvistä vanhemmistaan pätkääkään. Osan lapset ovat voineet joutua muuttamaan esim. työn takia niin kauas, etteivät säännölliset tapaamiset ole mahdollisia. Minusta muutenkin aika ikävä näkemys, että yli seitsemänkymppisillä ei voi olla enää mitään ilonaiheita jäljellä, jos ei ole omia lapsia. Toivottavasti pystyt kätkemään tuon asennoitumisesti silloin, kun hoidettavanasi on lapseton vanhus.
Vierailija kirjoitti:
1. Yhden illan jutut ja seksisuhteet. Tasan 2 miestä ostanut itse kortsuja tai edes kysynyt ehkäisystä. Ja näistäkin toinen rupesi parin viikon suhteen jälkeen vonkumaan paljasta vaikka sanoin että ehkäisyä ei sitten ole. Niin miljoona kertaa kuullut myös "jos nyt vähän testataan..." Onneksi olen ollut tarkka ehkäisystä, koska muuten lapsia olisi jo ties kuinka monta, ja näistä miehistä ei kyllä kukaan halunnut lasta.
2. Suhde. 5 vitun vuotta. Mies sanoi aina "haluan lapsia, tehdään lapsia!" Minulla oli koulut ym. Kesken, sanoin että joo myöhemmin. No. Kun olisin ollut valmis, mies ei halunnut. No ylläri sillä olikin jo uusi nainen.
Miehet, älkää vedättäkö naisia. Kondomi käyttöön yhen illan juttuihin. Parisuhteessa kannattaa kertoa oma kanta ajoissa. Jos nainen haluaa lapsia, erotkaa. Olkaa miehiä. Vähän selkärankaa, ei voi olla niin vaikeeta...
Tarjositko vaihtoehtoa paljaalla peppuun? Monille kelpaa vallan mainiosti. Ja kuka mies jolla jo uusi nainen exän kanssa lapsia haluaa?
leomama kirjoitti:
Ymmärrän ap:ta hyvin, mutta vanhustenhoitajana tiedän, että elämässä ei ole lopulta mitään niin tärkeää kuin omat lapset. Lapset, jotka käyvät tervehtimässä ja auttavat ovat yli 7-kymppisille ainoa jäljellä oleva ilo, niin se vain on. Ap:llekin voi käydä vielä niin, että keski-iässä iskee kova vauvakuume ja sitten jälkikasvua ei tulekaan. Toki vahinkolapsia ei ole tarkoitus maailmaan saattaa, mutta sellaisesta saattaisikin tulla elämäsi tärkein asia.
Jokainen ihminen elää kavereitaan vanhemmaksi niin ei ole ketään joka kävisi?
Olen nainen itsekin mutta pakko sanoa, että tämä kuulostaa siltä surullisenkuuluisalta naisen logiikalta..... :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjositko vaihtoehtoa paljaalla peppuun? Monille kelpaa vallan mainiosti. Ja kuka mies jolla jo uusi nainen exän kanssa lapsia haluaa?
Tämä!
Itse olen jo hankkinut strap-onin tarkoitusta varten, niin on molemminpuolistakin vielä. Pelkkää seksiä ilman kieroilua.
"Ei" tarkoittaa tietenkin toisenlaisen - eli lasta haluavan naisen mielestä paremman - miehen etsimistä.
Kuka kumma edes haluaa lapsen sellaisen miehen kanssa, jota jälkeläiset eivät kiinnosta?
Osa ihmisistä tekee mielestäni yhteiskunnalle palveluksen jättämällä lisääntymättä. Kiitos, ap!
Samaa mieltä ap. Ketään ei saa juonia tai painostaa lapsen hankkimiseen. Ei miestä, eikä naista. Lapsi on elämänikäinen sitoumus.
Vierailija kirjoitti:
"Ei" tarkoittaa tietenkin toisenlaisen - eli lasta haluavan naisen mielestä paremman - miehen etsimistä.
Kuka kumma edes haluaa lapsen sellaisen miehen kanssa, jota jälkeläiset eivät kiinnosta?
Osa ihmisistä tekee mielestäni yhteiskunnalle palveluksen jättämällä lisääntymättä. Kiitos, ap![/quote
Kiitos sinullekin! Maailma ehtikin jo liikakansoittua ilman apuasi.
-ei ap
Mikään ehkäisy ei ole 100%. Jos mahdollinen lapsi pilaa elämäsi, kannattaisi ehkä olla harrastamatta seksiä ollenkaan.
Ottaa vähän kypsemmän naisen niin ei ole tuota ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ehkäisy ei ole 100%. Jos mahdollinen lapsi pilaa elämäsi, kannattaisi ehkä olla harrastamatta seksiä ollenkaan.
Muijana kyllä tunnistan nämä, joilla on porsimistoiminto napsahtanut päälle.
Ei tulisi mieleenkään itselleni tai kenellekään muulle lapsia haluamattomalle muijalle päästää suustaan tuollaista........... -_-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muijana kyllä tunnistan nämä, joilla on porsimistoiminto napsahtanut päälle.
Ei tulisi mieleenkään itselleni tai kenellekään muulle lapsia haluamattomalle muijalle päästää suustaan tuollaista........... -_-
Ja lisään että mahdollinen lapsi pilaisi ympäristön lisäksi elämäni, mutten vaihda silti selibaattiin. Sukupuoli määrää onko sellaiseen mahdollisuus? No onneksi olen onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse antanut naisille hieman takaisin juonittelua ja kertonut olevani nettideittailemassa tositarkoituksella ja lapsetkin olisivat tervetulleita. Todellisuudessa piuhat on poikkaistu jo edellisen liiton jälkeen.
Kivasti pistät pahan kiertämään. Todennäköisesti tästä kärsii nainen, joka ei koskaan kieroilisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt takoa poikani päähän, että se joka ei halua lapsia huolehtii ehkäisystä. Parhaassa tapauksessa siis molemmat. :) Sitä en tietysti nuorelle sano, että keneenkään ei voi luottaa, mutta surullinen ja kyyninen faktahan se on.
Itse olen siis nainen ja tällä hetkellä sinkku, vajaa nelikymppinen. Todella ärsyttävää, että kun laittaa deittiprofiiliin että EI halua enää lapsia, niin se ohitetaan saman tien. Oletus on aina että "kyllä se mieli muuttuu kun rakastuu". Mitä vittua oikeasti?? Miksi muuttuisi? Olen lapseni tehnyt enkä aio tehdä niitä lisää. Enkä luota miesten ehkäisyyn vaikka vaadinkin aina kortsun jo tautienkin takia. Tuplaehkäisy on turvallisempi. Sterilisaatiotakaan en saa, koska "kyllä se mieli voi vielä muuttua". Haistakaa jo...
Todellakin saat. Miksi plaat hormonien ja kumien kanssa, kun voisit hoitaa asian kerralla kuntoon?
En saa. Tiedän että pitäisi saada mutta ei ole gyne suostunut vaikka miten vänkäsin. Olen kaksi kertaa käynyt kysymässä, 30-vuotiaana ja 36-vuotiaana. Nyt vain odottelen vaihdevuosia, ei sitä seksiäkään niin kovin usein ole että alkaisi kortsuilu enemmän häiritä. :D Onhan se perseestä, muttei ole varaa yksityisellekään.
Mun on pakko kommentoida tähän. Kukaan ei uskonut vauvapalstalla, kun kerroin etten saa kunnalla sterilisaatiota, vaikka olen 33-vuotias. Yli 30-vuotiaan pitäisi saada sellainen, mutta minulta on jo kaksi lääkäriä evännyt pääsyn kyseiseen toimenpiteeseen, koska heidän mielestään saatan katua päätöstäni tulevaisuudessa.
Laitonta toimintaa lääkäreiltä. Koska lain mukaan joko 30 vuotta tai 3 lasta riittää siihen että saa sterilisaation. Tuossa vaiheessa kukaan ei voi sitä kieltää. Aika vaan varaukseen ja thats it. Jos ei onnaa, niin valitusta. Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Lompakkolois naiset haluaa lapsia että saavat elareita mieheltä ja lapsilisiä. Siksi tekevät kieroja temppuja kuten valehtevat syövänsä e pillereitä.
Minkä ikäinen oikein olet? Etkö tiedä, että tässä elämässä ei kannata luottaa juuri kehenkään? Että laitahan ihan itse se kondomi peeniksesi ympärille, tai sitten et laukeile edes naista päin. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vaatia luopumaan lisääntymisestä" on eri asia kuin "pakottaa lisääntymään"? Onko?
Niin. Kyllä se on <3
Hihih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse antanut naisille hieman takaisin juonittelua ja kertonut olevani nettideittailemassa tositarkoituksella ja lapsetkin olisivat tervetulleita. Todellisuudessa piuhat on poikkaistu jo edellisen liiton jälkeen.
Kivasti pistät pahan kiertämään. Todennäköisesti tästä kärsii nainen, joka ei koskaan kieroilisi.
Niin pitääkin. Naisethan pistävät kärsimään myös miehiä jotka eivät koskaan haluaisi lapsia.