Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvakuumeiset naiset: EI tarkoittaa EI!

Vierailija
27.06.2016 |

Mikä järki on koittaa "pehmittää" miestä ja kieroilla, sekä juonitella saadakseen itsensä raskaaksi/tulevalle lapselleen isän? Näitä "kuntuomiesonmuutenniinhyväkumppaniniinpitäähänsesaadatajuamaanettähaluaaitsekinlapsenvaikkaväittääkinetteinimenomaanhalua"-logiikalla varustettuja naisia on varsinkin 30 vuotiaissa, joiden biologinen kello tikittää. Jos miehenä mainitsen jo nettideittiprofiilissa, että en halua lapsia, niin sitä myös tarkoitan. Tuhlaantuu turhaan vaan kummankin osapuolen aikaa moiseen pelleilyyn. Etsikää miehiä jotka niitä lapsia itsekin haluavat. Mihinkään kondomien tahallaan reiittämisiin tms. hulluuksiin en edes vaivaudu syvemmin puuttumaan. Sanotaanko vaikka että niistä tulisi saada tuntuvia vankeusrangaistuksia tms. Pahimmillaan epätoivottu lapsi pilaa koko miehen elämän ja myös lapsen itsensä. Eli naiset: EI tarkoittaa EI ja miehet: pitäkää varanne näiden kaheleiden kanssa!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse antanut naisille hieman takaisin juonittelua ja kertonut olevani nettideittailemassa tositarkoituksella ja lapsetkin olisivat tervetulleita. Todellisuudessa piuhat on poikkaistu jo edellisen liiton jälkeen. 

Kivasti pistät pahan kiertämään. Todennäköisesti tästä kärsii nainen, joka ei koskaan kieroilisi.

Niin pitääkin. Naisethan pistävät kärsimään myös miehiä jotka eivät koskaan haluaisi lapsia.

Jeps. Sitten kaikilla on varmasti yhtä paha olla. 

Tuolla kadulla muuten taisi äsken lapsi hymyillen syödä jäätelöä, menenpä paiskaamaan sen jäätelön katuun koska minulta kerran vietiin jäätelö kädestä. Varmasti se lapsi olisi vienyt joltain jäätelön joskus. Tai ainakin joku lapsi jossain. Tärkeintä on että paha kiertää. 

Vierailija
62/62 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse antanut naisille hieman takaisin juonittelua ja kertonut olevani nettideittailemassa tositarkoituksella ja lapsetkin olisivat tervetulleita. Todellisuudessa piuhat on poikkaistu jo edellisen liiton jälkeen. 

Kivasti pistät pahan kiertämään. Todennäköisesti tästä kärsii nainen, joka ei koskaan kieroilisi.

Niin pitääkin. Naisethan pistävät kärsimään myös miehiä jotka eivät koskaan haluaisi lapsia.

Jeps. Sitten kaikilla on varmasti yhtä paha olla. 

Tuolla kadulla muuten taisi äsken lapsi hymyillen syödä jäätelöä, menenpä paiskaamaan sen jäätelön katuun koska minulta kerran vietiin jäätelö kädestä. Varmasti se lapsi olisi vienyt joltain jäätelön joskus. Tai ainakin joku lapsi jossain. Tärkeintä on että paha kiertää. 

Ei syönyt. Et mene. Ei viety. Ei olisi. Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla