Ärsyttää hitaat ihmiset, mikä niitä vaivaa?
Jotkut ihmiset on hitaita, ei siis tyhmiä vaan hitaita. Niinkuin minun mies, jos vaikka maitolasi kaatuu niin sillä kestää 5 sek. Nostaa pystyyn ja aloittaa vahinkojen minimoiminen.
Tai jos lapsi satuttaa itsensä niin kestää 5sek. Mennä luo katsomaan kävikö pahasti.
Asioiden tajuaminen kestää muutenkin kauan ja väittää kaikkea epäloogista. Kuten että kiertoilmaista uunista ei ole mitään hyötyä jos paistaa kaksi pellillistä pullia.
Kommentit (127)
Jotkut nääs miettivät ennen kuin toimivat.
Joillakin vaan nyt sattuu oleen nopeempi prosessointikyky ku taviksilla, niin kaikki muut tuntuu menevän tyhjäkäynnillä aina.
Minulla ainakin.
Ärsyttää nämä myös suunnattomasti, joka ikinen kerta kun ollaan extempore lähdössä johonkin niin menee melkeen tunti kun pitää meikata ja kammata ja valita vaatteita, ja tiiralla peiliä että nyt ei oo hyvä ja taas lisää
Mua ei häiritse hitaat, vaan sellaiset jotka vaikka jaarittelevat paljon, muttei asiaa.
Tuokin liittyy odottamiseen. Odotan sitä asiaa.
Ihan sellainen jokapäiväinen asia kuin kaupan kassalla ostosten maksaminen on monille aikaa vievä ja kuin ensimmäistä kertaa elämässä tapahtuva asia. En ymmärrä miten siinä voikin niin paljon aina epäonnistua ja joutua tekemään uudestaan alusta.
Siinä sitten kalastetaan yksittäistä viinirypälettä ja vuorotellen kauhotaan lisää ja varistetaan ylimääräistä ruokaa takaisin kymmenien ihmisten odottaessa, että sitä lanttulaatikkoa osuisi juuri oikea määrä lautaselle.