Sinullakin voi olla tietämättäsi ylläsi tai kotonasi jotain TEMUSTA esim lahjaksi saatuna
Kommentit (55)
Totta. Ostin kirpputorilta kivan merkittömän mekon ja alkuperä selvisi vasta kun ystäväni sanoi että hänellä on samanlainen.. Temusta 😡.
Ei niissä lue isolla eikä pienellä että Temu. Ne näyttävät tavallisilta vaatteista,koruilta,tyynyliinoilta jne
Ei varmasti ole. En osta mitään kirppareilta, eikä mulla ole sellaisia tuttuja, jotka antaisivat temuroskaa lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän varmuudella ettei ole. Mitäs siitä sanot?
Et siis osta mitään käytettyä etkä saa lahjoja? Vinkki: Sen kivan maljakon pohjassa ei lue "Tilattu Temusta ".
Ei ole. En ole ostanut uusia vaatteita 5 vuoteen, ja kirppiksiltä en osta muita kuin vanhoja Barbie-lehtiä.
Ei oo. En ole saanut lahjoja, tietämättä mistä ostettu. Saan lahjoja ehkä kerran vuodessa, yhden. Joten kenenkään turha vängätä mulle tästä. Nih.
ei ole. En saa vaatteita lahjaksi, enkä ostele toisten vanhoja lumppuja.
Mun sisko sai Facebookin roskalava-ryhmästä kasan koristetyynyliinoja,ihan siistejä ja nättejä mutta niissä oli outo haju joka ei lähtenyt pesussa. Sellainen kemikaalin haju,pistävä. Sen haistoi kun istui sohvalla ja tyynyt oli pään takana. Lopulta sisko heitti ne parvekkeelle.
Luuli pitkään että niihin oli varastosta vuotanut jotain,vasta myöhemmin tajusi että olivat ilmeisesti kiinankaupasta.
Tiedän kyllä, että minulla on useitakin. Miksi sitä pitäisi häpeillä?
Varmuudella ei ole, on kyllä kirppikseltä ostettua tavaraa ja vaatetta, mutta viimeisimmät kirpisostot on muutaman vuoden takaa ennenkuin temua oli. Ja ne ihmiset keiltä saan lahjoja ei ostaisi temulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän varmuudella ettei ole. Mitäs siitä sanot?
Et siis osta mitään käytettyä etkä saa lahjoja? Vinkki: Sen kivan maljakon pohjassa ei lue "Tilattu Temusta ".
Olen eri, mutta en osta mitään kirppareilta. Lahjaksi saadut maljakot ym. ovat taas ihan selvää tai tunnettua merkkiä, joita ei (luultavasti) ole Temussa ainakaan sieltä halvimmassa päässä.
on molempia, Suomi on maailman kallein maa kaikesta on säästettävä...
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ostin kirpputorilta kivan merkittömän mekon ja alkuperä selvisi vasta kun ystäväni sanoi että hänellä on samanlainen.. Temusta 😡.
Ei niissä lue isolla eikä pienellä että Temu. Ne näyttävät tavallisilta vaatteista,koruilta,tyynyliinoilta jne
Niin mutta näiden ketjujen mukaan erottaa selvästi, lukee aina isolla temu ja valtava kemikaalin katku pitäisi olla ja ihon pitäisi alkaa heti syöpymään kosketuksesta.
Ei ole.