Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Umpisurkeaa seksiä jo vuosia

jfk
27.06.2016 |

Vaimoa ei seksi juuri kiinnosta. Suihinotto ei minulle ole ikinä ollut mikään "must" juttu, mutta jos ei ehkä kolmeen vuoteen yhtään kertaa ole kalua suuhun otettu edes lämmittelyissä, niin ärsyttää ja ahdistaa. Seksi on vain sitä, että minä nuolen ja sormetan naiselle orgasmin ja sitten armosta saan minuutissa lähetyssaarnaajassa tehdä oman laukeamiseni. Ja yhdyntävaiheessa on parempi pitää silmän kiinni, sillä vaimon ilme on sellainen, että oma into katoaa sen sileän tien. Ja ei olla kuin nelikymppisiä.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimolle pitää tehdä ensin pari orgasmia suulla ja leluilla, että antaa edes sisään tulla. Sitten pitää olla nopea. Yhteistyö on kaukana...

Vierailija
2/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä suostut tuohon.

Huoristakin saisit enemmän iloa ja tyydytystä.

Laukeaminen minuutissa on toki iso ongelma, voisitko mitenkään pitkittää aktia. Runkkaa löysät pois ennen kuin alat panopuuhiin niin kestät kauemmin. Ehkä naisesi on turhautunut kun sinusta ei ole pidempään aktiin ja nautinto jää puolitiehen. Eihän tuossa voi rakastelusta edes puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala!

Vierailija
4/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla ulkoisesti mikään unelmapalkinto.

Vierailija
5/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä suostut tuohon.

Huoristakin saisit enemmän iloa ja tyydytystä.

Laukeaminen minuutissa on toki iso ongelma, voisitko mitenkään pitkittää aktia. Runkkaa löysät pois ennen kuin alat panopuuhiin niin kestät kauemmin. Ehkä naisesi on turhautunut kun sinusta ei ole pidempään aktiin ja nautinto jää puolitiehen. Eihän tuossa voi rakastelusta edes puhua.

No kestäisinhän minä paljon kauemmin mutta kun vaimo toivoo, että tulisin mahdollisimman pian. Minuutissa onnistuu jos oikein yrittää nopeaa laukeamista.

Vierailija
6/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jätä vaimoasi ja hommaa jotain kuumaa ja kiimaista kissaa, nuorta? Joka tykkää seksistä? Johan tuo kuulostaa kidutukselta. Miten joku antaskohdella itseään noin? Antaa muijan pompottaa? Käsittämätöntä.

Vierailija
7/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan toki kertonut vaimollesi avoimesti ajatuksistasi?

Vierailija
8/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo ei pidä, niin mitäpä siinä tehdä. Ulkoisesti olen kuitenkin sellainen, etten voi uskoa syyn siinä olevan. Ihan hyväkroppainen ja urheilullinen. Ei kaljamahaa tms.

Vierailija
9/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et jätä vaimoasi ja hommaa jotain kuumaa ja kiimaista kissaa, nuorta? Joka tykkää seksistä? Johan tuo kuulostaa kidutukselta. Miten joku antaskohdella itseään noin? Antaa muijan pompottaa? Käsittämätöntä.

Vielä kuumempia naisia löytyy meistä viiskymppisistä. Mulle ainakin miehen nautinto on suurin palkinto.

Vierailija
10/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
11/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jälleen kerran on vika miehessä. Kuten aina.

Vierailija
12/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Kesksutelusta ei tule mitään, koska seksistä ei saa keskustella. Mielelläni ottaisin rakastajattaren, mutta kun ne pirut haluaa aina minut kokonaan itsellensä, eikä pelkää seksiä salasuhteessa.

Vierailija
13/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy taitaa löytyä eksistä... Monet miehet on itsekkäitä sängyssä, niin minunkin nuoruuden heilani. Nyt kun olen vanhempi, osaan vaatia hyvää seksiä ja nautintoa myös itselleni.

Ainoa kääntöpuoli on, että nainen "laiskistuu" sängyssä ja antaa miehen tehdä hommat ja orgasmin jälkeen into touhuun menee, varsinkin pitkässä parisuhteessa.

Selvää on että tuo tapa syö jo teidän parisuhdetta. Miten olisi 69? Sinullekin leluja?

Mies pystyy laukeamaan minuutin lähetyssaarnaajassa... mutta se on pikaruokaa. Miehetkin tarvitsee esileikkiä jotta intohimo ja kekseliäisyys säilyy vaimoa ja parisuhdetta kohtaan.

N21

Vierailija
14/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla vaimosi kanssa? Noin niinkun ylipäätään?

Vierailija
15/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan älyttömän tyytyväinen, jos meillä olisi edes kerran kahdessa viikossa seksiä siten, että puolin toisin koskettelisimme ja nuolisimme toisiamme, oltaisiin 69:ssä edes vähän aikaa, nainen tarjoaisi itseään nuoltavaksi ja tekisi minulle käsi-/suuhoitoa ja sitten edes parissa kolmessa asennossa naisimme. Mutta kun ei ole sellaista ollut kymmeneen vuoteen.

Vierailija
16/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mut 69 on oikeasti maailman typerin keksintö. Siinä ei voi kunnolla keskittyä kumpaankaan, ei antamiseen tai saamiseen. Toikin N21 on ennemmin syntynyt v. 1921 kuin kakskymppinen nainen.

Vierailija
17/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjoitustani, ja mielestäni oli erikoista, että hän ei halua koskea sinuun millään lailla, eikä halua nauttia yhdynnästä. (Minusta taas ei ole mikään ihanampaa, kuin minun ja mieheni lempimistouhut, ja me ollaan 45-vuotiaita, oltu naimisissa 20 vuotta.)

Onko vaimosi ehkä kaappilesbo? Oletko kysynyt, tykkääkö hän ehkä enemmän naisista? Ehkä hän ei edes tiedosta sitä..?

Kysyn siksi, että peräti 3 sukulaistani on 30-40-veenä tullut ulos kaapista, ja kaikki, korostan kaikki, ovat olleet ns. normiparisuhteessa ennen kuin uskalsivat itselleenkään myöntää, että tykkäävätkin samasta sukupuolesta, kuin mitä itse ovat.

Vierailija
18/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kirjoitustani, ja mielestäni oli erikoista, että hän ei halua koskea sinuun millään lailla, eikä halua nauttia yhdynnästä. (Minusta taas ei ole mikään ihanampaa, kuin minun ja mieheni lempimistouhut, ja me ollaan 45-vuotiaita, oltu naimisissa 20 vuotta.)

.

juu, ja tosiaan eka lause piti olla kirjoitustasi, saamarin automaattikorjaukset...Yksi noista sukulaisistani sanoi kahden kesken, että hän ei koskaan nauttinut miehen kanssa juuri muusta, kuin siitä yhdestä osuudesta. Penis ei kiinnostanut häntä pätkän pätkää eikä mieskään sillä tavalla. Asia valkeni, kun hän ihastui yhteen naiseen, jonka tapasi lapsen kautta ja ymmärsi lopulta, että mistä kenkä puristaa. Sitten facessa julkisti asian. Kysyin että miksi niin kauan, mutta hän oli itseltäänkin kieltänyt ne tunteet. Toinen sukulaiseni tiesi kyllä suuntautumisensa, mutta meni julkisivun takia naisen kanssa naimisiin. Se oli väärin naista kohtaan.

En usko, että vaimosi on a-seksuaalikaan, kun kumminkin nauttii omasta saamisestaan.

Vierailija
19/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT mut 69 on oikeasti maailman typerin keksintö. Siinä ei voi kunnolla keskittyä kumpaankaan, ei antamiseen tai saamiseen. Toikin N21 on ennemmin syntynyt v. 1921 kuin kakskymppinen nainen.

Maailmaa avartava asia sinulle; nuoret naisetkin osaavat nykyään nauttia seksistä ;) Ei esileikin tarvitse aina olla hekumallista orgasmitykitystä. Itse pidän 69 sen intiimiyden ja pienen rivouden vuoksi. Relaa mamma.

N21 ja ylpeä siitä

Vierailija
20/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ggggggggggggg kirjoitti:

Olisin ihan älyttömän tyytyväinen, jos meillä olisi edes kerran kahdessa viikossa seksiä siten, että puolin toisin koskettelisimme ja nuolisimme toisiamme, oltaisiin 69:ssä edes vähän aikaa, nainen tarjoaisi itseään nuoltavaksi ja tekisi minulle käsi-/suuhoitoa ja sitten edes parissa kolmessa asennossa naisimme. Mutta kun ei ole sellaista ollut kymmeneen vuoteen.

Meillä on just noin 2-3 kertaa viikossa. Etsi parempi kumppani, niin minäkin tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi