Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehillä on ihan valtavat kriteerit seuranhaussa

Vierailija
25.06.2016 |

esim "terve ylä- ja alapäästä". Tuota noin. Eli jos on esim paniikkihäiriö niin seura ei kelpaa?

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Naisilla tuntuu kaikenlaista kremppaa olevan, joten miehenä myöskin ihmettelen näitä vaatimuksia :O

Vierailija
2/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaaa ! Mullakin on paniikkihäiriö, mistä sinut löytää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies edellyttää kumppaninsa olevan terve, nainen edellyttää kumppaninsa olevan väh. 180 cm pitkä, vakituisessa työsuhteessa, hyvässä fyysissä kunnossa, korkeasti koulutettu yms.  

Nämä on niitä sukupuolten välisiä eroja :)

Vierailija
4/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Höh heti lähti karkuun kun ois kelvannut.

Vierailija
5/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvituin tuossa just erään tutun eronneen viiskymppisen miehen listauksesta, hän haluaa uuden kumppanin joka on max 32v, ei lapsia, kaunis ja urheilullinen, kiinnostunut miehen harrastuksesta, jne jne. Jepjep, good luck with that! :D

Vierailija
6/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisilla on toki vain yksi kriteeri miehelle eli varallisuus ja tulojen tasaisuus. Tosin se on sitäkin ehdottomampi.

Vierailija
7/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies edellyttää kumppaninsa olevan terve, nainen edellyttää kumppaninsa olevan väh. 180 cm pitkä, vakituisessa työsuhteessa, hyvässä fyysissä kunnossa, korkeasti koulutettu yms.  

Mutta miksi ihmeessä pitäisi olla terve? Monella on kaikenlaisia sairauksia, psyykkisiä tai somaattisia. Itsellä on eräs psyykkinen sairaus. Olisin kuitenkin luotettava ja ihana puoliso, tykkään naida ja ottaa suihin, leipoa, hengata kotona miehen kanssa. Mutta terve en ole. Enkä vaadi, että mies on väh 180, työsuhde, raha yms ei kiinnosta minua.

Vierailija
8/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisilla on toki vain yksi kriteeri miehelle eli varallisuus ja tulojen tasaisuus. Tosin se on sitäkin ehdottomampi.

Tai sitten jos ei vaadi sitä, niin sitten vaaditaan ihan älyttömiä sitä rahaa kompensoimaan.

Vierailija
9/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ihmeessä pitäisi olla terve? Monella on kaikenlaisia sairauksia, psyykkisiä tai somaattisia. Itsellä on eräs psyykkinen sairaus. Olisin kuitenkin luotettava ja ihana puoliso, tykkään naida ja ottaa suihin, leipoa, hengata kotona miehen kanssa. Mutta terve en ole. Enkä vaadi, että mies on väh 180, työsuhde, raha yms ei kiinnosta minua.

No mistä sinunlaisia ihmisiä löytää? Mullakin on paniikkihäiriö ja ois kiva jos toinenkin tajuais mistä on kysymys.

Vierailija
10/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo sairaus vaikuttaa elämääsi?

Vierailija
11/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan tuollaista ole. :( Kriteerini parisuhteeseen on se, että miehellä on samanlaiset arvot ja tykkää samantyyppisestä seksistä kuin itse ja että miehellä on miellyttävä näköinen penis.

Vierailija
12/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten jos ei vaadi sitä, niin sitten vaaditaan ihan älyttömiä sitä rahaa kompensoimaan.

Käytännössä raha tässä ratkaisee. Harvalla on kuitenkaan sinällänsä niin paljon rahaa ja varallisuutta, että siitä riittää ahneelle naisellekin tarpeeksi, vaikka mies ei kävisi töissä.

Vierailija
13/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohtuullista odottaa "terveyttä", jos itsekin on. Useimmat miehet silti valitsevat mieluummin naisen kauniin ulkonäön kuin terveen päänupin.

Vierailija
14/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah...

Keep telling that to yourself.

Vierailija
15/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo sairaus vaikuttaa elämääsi?

Aika paljonhan se vaikuttaa, mutta yritän kuntoutua siitä koko ajan. Koskaan ei tiedä, sairastunko uudestaan. En voi siten olla miehen kanssa, jolle psyykkinen sairaus on este.  Psykoterapiassa käyn.

Vierailija
16/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo miehet varmaan paniikkihäiriötä tuossa tarkoita, vaan luultavasti sitä, että nainen ei olisi sellainen täyskaheli, joka nakkaa vaikka kakarat parvekkeelta, jos unohtaa ottaa aamulääkkeet.

Vierailija
17/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko samanlaiset arvot ja samantyyliset seksuaaliset taipumukset älyttömiä? Ihan perusjuttuja.

Vierailija
18/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan tuollaista ole. :( Kriteerini parisuhteeseen on se, että miehellä on samanlaiset arvot ja tykkää samantyyppisestä seksistä kuin itse ja että miehellä on miellyttävä näköinen penis.

Joo-o. Samanlaiset arvot = pitää käydä töissä tai ainakin hakea töitä. Näin sitä totuutta peitellään, kun ei suoraan kehdata myöntää, että raha ja materiaali ratkaisee. Samaa keppihevosta on käytetty tuhannet kerrat ja varmasti käytetään tuhansia kertoja uudestaan.

Vierailija
19/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kriteereinä , että painaa vähemmän kuin minä ja ei tule kuvotuksen tunnetta katsoessa.

Vierailija
20/180 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o. Samanlaiset arvot = pitää käydä töissä tai ainakin hakea töitä. Näin sitä totuutta peitellään, kun ei suoraan kehdata myöntää, että raha ja materiaali ratkaisee. Samaa keppihevosta on käytetty tuhannet kerrat ja varmasti käytetään tuhansia kertoja uudestaan.

Ajattelin arvokysymyksissä lähinnä eettisiä kysymyksiä, eli mitä voi tehdä toiselle ihmiselle ja mitä ei, miten elää elämäänsä, mitä mieltä globaaleista kysymyksistä, uskonnosta, politiikasta. Arvostan toki ahkeruutta, mutta rahalla ei minulle ole seuranhaussa mitään väliä. En hae miestä elättäjää enkä tarvitse kumppanilta materiaa. Haluan miehestä elämänkumppanin ja kumppanin yhteisiin tavoitteisiin sekä naimaseuraa.